StoryEditor
Producenci
08.08.2023 14:41

Czy Yves Rocher zamknie sklepy w Polsce? Firma odpowiada

Yves Rocher zamyka sklepy w części krajów borykając się ze skutkami pandemii i zmianą nawyków konsumenckich / Yves Rocher
Jak podawaliśmy kilka dni temu, francuska firma Yves Rocher zamyka swoje sklepy w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Okazuje się, że restrukturyzacja biznesu Yves Rocher obejmie również inne rynki. Czy sklepy zostaną zamknięte także w Polsce?

Jak podawaliśmy 4 sierpnia br. Yves Rocher zamyka sklepy w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Nie było wówczas wiadomo, jakie są plany firmy wobec Polski, francuska firma prowadzi u nas 57 sklepów własnych i 61 franczyzowych.

Na wątpliwości odpowiedział Miroslav Kubricht, CEO Central & Eastern Europe Yves Rocher:

Zamknięcia sklepów nie są planowane w Polsce, a zmiany na innych rynkach w żaden sposób nie wpłyną na dystrybucję produktów Yves Rocher w Polsce. Konsumenci nadal będą mogli znaleźć i zakupić produkty Yves Rocher poprzez wszystkie dostępne kanały sprzedaży.

Miroslav Kubricht wyjaśnił, że zmiany w Yves Rocher są konsekwencją okresu pandemii oraz zmian w zwyczajach konsumenckich. Firma musiała więc podjąć działania mające na celu zapewnienie powrotu do trwałego wzrostu i utrzymania pozycji marki. Plan ten obejmuje restrukturyzację na wybranych rynkach europejskich – w mianowicie w Niemczech, Szwajcarii i Austrii, ale także w Hiszpanii i Szwecji.

 

Ta  transformacja modelu biznesowego oznacza stopniowe zamykanie sieci sklepów detalicznych, lokalnych siedzib oraz reorganizację zatrudnienia na niektórych z wyżej wymienionych rynków. Yves Rocher planuje stopniowe zamknięcia sklepów w Niemczech, Austrii i Szwajcarii w nadchodzących miesiącach. Zmiany dotyczą również siedziby głównej w Stuttgarcie. Jednak Yves Rocher nie wycofuje się zupełnie z tych rynków. Lojalni klienci będą nadal mogli znaleźć nasze produkty w sklepach internetowych danych krajów oraz za pośrednictwem zamówień pocztowych

– powiedział Miroslav Kubricht.

Firma zapewnia, że odchodzącym pracownikom zostały zapewnione najlepsze możliwe warunki na podstawie wynegocjowanych porozumień.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.05.2024 14:36
Zmarła Hanna Kurcińska, pomysłodawczyni i założycielka marki Hagi
Hanna Kurcińska, pomysłodawczyni i współzałożycielka firmy Hagi, zmarła 6 maja 2024 r.LinkedIn Hagi
Zmarła Hanna Kurcińska – pomysłodawczyni i współzałożycielka marki Hagi, chemiczka, kosmetolożka z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie tworzenia i badania formulacji kosmetycznych. Informację tę podali bliscy Hanny Kurcińskiej w mediach, podkreślając, że to ona była sercem firmy.

Hanna Kurcińska była pomysłodawczynią marki Hagi i głównym specjalistą w dziedzinie recepturowania i technologii. Założyła firmę w 2014 r. i prowadziła ją wraz z dwoma córkami Agatą (prezeska firmy, odpowiedzialna za sprzedaż i marketing) i Gabrielą (odpowiedzialna za produkcję). To od imion ich trzech powstała nazwa firmy.

Informację o śmierci Hanny Kurcińskiej podali jej bliscy w mediach społecznościowych na oficjalnym profilu firmy podkreślając, jak była ciepłą i mądrą osobą.  

 

 

Hanna Kurcińska ukończyła Chemię na Uniwersytecie Warszawskim i Kosmetologię na Politechnice Łódzkiej. Już w latach 90. marzyła o stworzeniu firmy produkującej kosmetyki naturalne. W 2000 roku utworzyła laboratorium badawcze zajmujące się analityką oraz produkcją przeciwutleniaczy. Od 2014 r. współtworzyła markę Hagi, była głównym specjalistą w dziedzinie recepturowania i technologii.

Hanna Kurcińska zmarła 6 maja 2024 r. Rodzinie i bliskim składamy wyrazy głębokiego współczucia. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.05.2024 08:00
Rexona oficjalnym partnerem Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej
Sebastian Świderski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej; Tomasz Suffner, Personal Care Business Unit Lead Poland, Baltics & Ukraine, członek Zarządu Unilever; Piotr Janiak, siatkarz
Rexona dołącza do sponsorów Polskiego Związku Piłki Siatkowej. Jest teraz oficjalnym partnerem Polskiej Piłki Siatkowej. Logo marki pojawi się na stadionach podczas rozgrywek i w materiałach marketingowych związku. Rexona ma możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych.

Marka Rexona (Unilever) została oficjalnym partnerem Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

W ramach umowy na 2024 rok, Rexona uzyskała prawo posługiwania się tytułem „Partnera Polskiej Siatkówki”, „Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Siatkowej” oraz prawo do wykorzystywania w działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski.

Umowa gwarantuje również ekspozycję stadionową oraz możliwość wykorzystania wizerunku zawodników i logo PZPS i Polskiej Siatkówki w kampaniach reklamowych. Logo marki Rexona pojawi się także w materiałach marketingowych związku, na ściankach sponsorskich w czasie konferencji prasowych oraz na stronie internetowej PZPS.

Współpraca marki Rexona z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej to jeden z wielu przykładów działań podejmowanych przez koncern Unilever, którego celem jest promowanie zrównoważonego, zdrowego i aktywnego stylu życia – czytamy w komunikacie.

Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej jest dla nas powodem do dumy. Siatkówka to źródło inspiracji i wartości, które wyznajemy i wspieramy jako marka – łączy nas nie tylko sportowa pasja, ale także determinacja, skuteczność i pewność siebie. (...) Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej współpracy zapewnimy fanom nowy wymiar zaangażowania i siatkarskich emocji – mówi Tomasz Suffner, Personal Care Business Unit Lead Poland, Baltics & Ukraine, członek Zarządu Unilever z ramienia części biznesu odpowiedzialnej za środki higieny osobistej (Personal Care Business Group) dla Europy Wschodniej.

Niezmiernie cieszymy się, że do grona naszych sponsorów i najbliższych partnerów dołącza globalna marka tej klasy co Rexona. (...) Mówimy podobnym językiem o naszej misji i wizji, a sport jest dla nas wspólnym, naturalnym środowiskiem. To daje nam nadzieję na doskonałą współpracę, z korzyścią dla nas wszystkich, w tym naszych niezastąpionych kibiców – podkreśla Sebastian Świderski, prezes Polskiego Związku Piłki Siatkowej.

Unilever (założony ponad 100 lat temu) jest jednym z największych przedsiębiorstw w branży dóbr konsumpcyjnych na świecie. Dostarcza produkty Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Nutrition i Ice Cream. Prowadzi sprzedaż w 190 krajach, dociera do 3,4 mld konsumentów dziennie. Zatrudnia 128 tys. pracowników. Przychody ze sprzedaży w 2022 r. wyniosły 60,1 mld euro.  

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
09. maj 2024 15:39