StoryEditor
Producenci
13.07.2022 00:00

Delia Cosmetics zaprezentowała swoją linię pielęgnacyjną podczas spotkania w plenerze

Delia Cosmetics zaprosiła zaprzyjaźnionych dziennikarzy i influencerów do specjalnie zaaranżowanego ogrodu, żeby zaprezentować swoje produkty z linii Dairy Fun. To kosmetyki do mycia ciała, nawilżające balsamy, peelingi oraz kremy do rąk. Idealnie nadają się do rytuału domowego spa.

Podczas wydarzenia dokładnie przedstawiono składniki, które wchodzą w skład kosmetyków z linii Dairy Fun. To między innymi grejpfrut, jabłko, guarana, awokado, migdały i mak. 

Jeden z produktów, czyli sorbet do rąk o nazwie cud miód zainspirował firmę Delia do zaangażowania się w pomoc pszczołom. Właśnie powstaje inteligentny ul, który pomoże chronić, badać i odbudowywać populację tych niezwykle istotnych dla ekosystemu owadów.

Jednym z elementów spotkania były również warsztaty, podczas których uczestnicy mogli własnoręcznie stworzyć dyfuzor zapachowy, który podobnie jak kosmetyki z linii Dairy Fun, zapewnia piękny zapach w domu.

Podczas pandemii rytuały domowego spa stały się bardzo popularne. Pozytywnym aspektem pozostawania w domu była możliwość poświęcenia większej uwagi sobie i pielęgnacji ciała. To był pozytywny aspekt pandemii i choć nasze życie znowu zaczyna nabierać tempa, warto nadal celebrować chwile relaksu i wykorzystać do tego nasze kolorowe i pachnące kosmetyki – powiedziała podczas spotkania Renata Ciszewska-Kłosińska, dyrektor marketingu Delia Cosmetics.

Od lewej: dyrektor marketingu Delia Cosmetics Renata Ciszewska-Kłosińska oraz Bożena Graczyk, dyrektor sprzedaży Wiadomości Kosmetycznych

Delia Cosmetics zadbała o piękną i spójną z filozofią marki Dairy Fun prezentację kosmetyków z tej właśnie linii.

Przeczytaj również: Delia Cosmetics nagrodziła Miss Polonię 2022 oraz zdobywczynię tytułu #fajnejBabki Delii

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.07.2025 14:35
Kosmetyczne imperium Kate Moss upada po niespełna trzech latach działalności
Kosmetyki Cosmoss od Kate Moss zadebiutowały na rynku w 2022 r.Shutterstock

Marka Cosmoss, założona przez supermodelkę Kate Moss, wystartowała we wrześniu 2022 r. z bardzo kameralnym portfolio: łącznie sześć produktów – trzy preparaty do pielęgnacji skóry, dwie mieszanki ziołowych herbat oraz jedną mgiełkę zapachową Sacred Mist. Projekt powstał przy wsparciu przyjaciół Moss: dietetyczki Rose Ferguson i homeopatki Victorii Young, a od początku celował w segment premium.

Ceny należały do najwyższych w swojej kategorii: za pojedynczy kosmetyk do pielęgnacji trzeba było zapłacić do 105 funtów, a za 100-ml flakon Sacred Mist – 120 funtów. Dla porównania, średnia cena kremu do twarzy w brytyjskich drogeriach sieciowych wynosi dziś około 20 funtów, co oznaczało pięcio- lub sześciokrotną różnicę.

Choć początkowe zainteresowanie było spore, sygnały ostrzegawcze pojawiły się już w 2024 r. W ciągu ostatnich kilku tygodni oficjalna strona internetowa marki przestała działać, a użytkownicy zgłaszali trudności z zakupem. Ostatni wpis w mediach społecznościowych został opublikowany 18 tygodni temu, co ograniczyło kontakt z odbiorcami i podkopało wiarygodność brandu.

W czerwcu 2025 r. powołano oficjalnych likwidatorów, a Cosmoss weszła w stan dobrowolnej likwidacji – zaledwie 33 miesiące po premierze. Eksperci wskazują, że marka zderzyła się z wyjątkowo konkurencyjnym rynkiem wellness oraz presją kosztów życia, która ograniczyła popyt na drogie kosmetyki. Z wysoką ceną i wąską dystrybucją trudno było zbudować masową skalę; jedynie zapach Sacred Mist zdołał zgromadzić lojalną, lecz niewielką grupę fanów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.07.2025 13:31
W ich butach walczył Bruce Lee, a teraz – zadebiutują z perfumami
Onitsuka Tiger mat.pras.

Kultowajapońska marka Onitsuka Tiger wprowadzi na rynek jesienią swoją pierwszą kolekcję czterech perfum. Ich twórcą będzie ceniony perfumarz Mark Buxton. Informację podano przy okazji otwarcia nowego, flagowego butiku na paryskich Polach Elizejskich.

Kultowa marka (najbardziej kojarzona z modelem obuwia sportowego, spopularyzowanym przez Bruce’a Lee w “Wejściu smoka”, a później – w wersji zółtej – przez Umę Thurman w “Kill Bill”), prezentuje swoje pierwsze perfumy. Zgodnie z zasadami japońskiego minimalizmu i prostoty, nazwy poszczególnych kompozycji to Onitsuka Tiger One, Two, Three i Four.

Kolekcja ma swoje hasło przewodnie „Wearing Quiet Radiance”. Twórcą kompozycji zapachowych jest ceniony perfumiarz Mark Buxton.

Kreacje Buxtona dla Onitsuka Tiger są opisywane jako „odważne i śmiałe”. Brytyjczyk ma w swoim portfolio blisko 180 kompozycji, wykreowanych dla takich marek jak Burberry, Comme des Garcons, House of Sillage, Le Labo, posiada też własną markę niszową (Mark Buxton).

Cały proces tworzenia zapachów dla Onitsuka Tiger – od doboru składników, ekstrakcję, po mieszanie i butelkowanie – odbywa się wyłącznie w Grasse w Prowansji, znanej w świecie stolicy perfum.

Cztery zapachy Onitsuka Tiger zostaną wprowadzone na rynek jesienią tego roku. Wiadomo, że będą zamknięte w żółtych flakonach, w charakterystycznym dla marki kolorze.

image
Onitsuka Tiger mat.pras.

Także wokół żółtego koloru zaaranżowany został 2-poziomowy butik marki, otwarty na prestiżowych Polach Elizejskich. W sklepie dostępna jest kolekcja fashion Onitsuka Tiger, w tym odzież jeansowa Denivita i obuwie.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. lipiec 2025 04:52