StoryEditor
Producenci
26.10.2022 00:00

Destructor – Całoroczny Peeling Kwasowy 24% z Perłą Rynku Kosmetycznego

Premiera marki SkinTra odbyła się w marcu 2021, czyli okresie, w którym gabinety kosmetyczne były zamknięte z powodu pandemii. Jednym z jej produktów jest Destruktor - Całoroczny Peeling Kwasowy 24%, który dla wielu klientów drogerii Cosibella (SkinTra to jej marka własna) stał się must have pielęgnacji. Ostatnio głosami ekspertów został uznany za Perłę Rynku Kosmetycznego 2022.

O produkcie opowiada Natalia Zadroga, twórczyni marki SkinTra, Cosibella:

Destructor jest jednym z produktów marki SkinTra, z którego jestem najbardziej dumna. Tworząc markę własną Cosibelli, wiedziałam, że klienci będą oczekiwali pełnego profesjonalizmu i najwyższej jakości kosmetyków. Prowadzimy konsultacje kosmetologiczne, które pozwoliły na poznanie problemów współczesnego klienta. Wiedziałam, że musimy wejść na rynek z produktami, które w prosty sposób dadzą efekt, jak po wyjściu z gabinetu kosmetycznego – szczególnie, że premiera marki odbyła się w marcu 2021, czyli okresie, w którym gabinety były zamknięte. 

Odpowiedzią na to jest Całoroczny Peeling Kwasowy 24%. Zawiera kwas migdałowy, kojowy, traneksamowy oraz witaminę C. Dobór składników i ich stężenia były dość odważne, ponieważ zależało mi na natychmiastowych efektach oraz niskim potencjale drażniącym. W przypadku peelingów kwasowych brzmi to trochę, jak oksymoron – ale trzeba ryzykować.

Dla wielu klientów drogerii Cosibella Destructor jest  must have w ich pielęgnacji. Niszczy wszelkie przebarwienia oraz zapobiega powstawaniu nowych. Niedługo po premierze klienci zgłaszali się do nas z niesamowitymi efektami zmniejszenia ilości wykwitów. To klienci nas inspirują, dlatego w ostatnim czasie wprowadziliśmy większą pojemność peelingu, aby mogli cieszyć się jego zastosowaniem w pielęgnacji całego ciała.

I najlepsze na koniec: sprawdziliśmy coś, czego praktycznie nikt nie sprawdził. Chcieliśmy się przekonać, czy nasz produkt można stosować bezpiecznie niezależnie od pory roku. Przeprowadziliśmy w niezależnym laboratorium badania fototoksyczności i fotoalergii, które potwierdziły brak negatywnego wpływu na reakcję skóry poddanej ekspozycji słonecznej w trakcie kuracji Destructorem.

Każdy z elementów tego produktu był bardzo przemyślany – od receptury i badań po opakowanie i etykietę. Nagroda Perły Rynku Kosmetycznego jest dla mnie ogromnym wyróżnieniem i docenieniem pierwszych produktów, nad których stworzeniem mogłam pracować. Będzie je trudno przebić, ale to kolejne wyzwanie napędzające moją motywację.

***

Perły Rynku Kosmetycznego to projekt prowadzony przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych od 16 lat. Wyłaniane są w nim najlepsze nowości w kategoriach beauty. Zwycięzców wskazuje profesjonalne jury, w którego składzie zasiadają menedżerowie z sieci drogeryjnych, aptecznych oraz platform e-commerce. Jurorzy osobiście testują produkty zgłoszone do badania i oceniają ich potencjał rynkowy.

Poznaj jurorów Perły Rynku Kosmetycznego 2022: lista ekspertów

W tegorocznej edycji badania jurorzy wskazali zwycięzców w 18 kategoriach kosmetycznych, w tym Innowacja kosmetyczna oraz Debiut kosmetyczny.

Czytaj więcej: Poznaliśmy zwycięzców rankingu Perły Rynku Kosmetycznego 2022! [FOTOGALERIA]

 

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.11.2023 10:49
Oriflame świętuje pierwszy rok na rynku niemieckim
Oriflame to szwedzka marka kosmetyczna działająca w modelu MLM.Oriflame
30 listopada tego roku obchodzimy pierwszą rocznicę obecności firmy Oriflame na niemieckim rynku. Lilian Facht, dyrektorka firmy odpowiedzialna za ten region, wyraziła swoje ogromne zadowolenie z sukcesów, jakie firma osiągnęła na tym rynku. Jej zdaniem, segment produktów związanych z pielęgnacją skóry, makijażem, wellness oraz biżuterią rozwija się tutaj najlepiej.

Oriflame Germany obchodzi swoje pierwsze urodziny, świętując rok działalności na niemieckim rynku. To interesujący okres w historii firmy, który znamionuje jej rosnący wpływ i sukces na tym konkurencyjnym rynku. W ciągu tego pierwszego roku Oriflame zdołało zbudować silną obecność i zdobyć zaufanie klientów, oferując produkty z zakresu pielęgnacji skóry, makijażu, wellness i biżuterii.

Od 23 lat pracuję w zarządach różnych firm reprezentujących ekscytującą branżę, jaką jest sprzedaż bezpośrednia i marketing sieciowy. Wiem, jakim wyzwaniem jest dla firmy pierwszy rok na nowym rynku. Tym bardziej cieszę się, że mogę dzisiaj powiedzieć, iż my, nasi partnerzy marki i nasz zespół w Düsseldorfie, poradziliśmy sobie z tym wyzwaniem

- powiedziała Lilian Facht, która obecnie pracuje w centrali Oriflame Germany w Medienhafen w Düsseldorfie.

Według firmy, sukces ten jest wynikiem stabilnego i zdrowego rozwoju, który obejmuje ekspansję z obszaru metropolitalnego w Düsseldorfie na wszystkie kraje związkowe. W październiku bieżącego roku firma osiągnęła rekordowy miesiąc z wieloma nowymi dziennymi osiągnięciami. To wyjątkowe, zwłaszcza że działają na konkurencyjnych rynkach. Głównym źródłem zdobywania punktów jest ich bogata historia. Firma podkreśla w komunikatach swoją "szwedzką drogę", która opiera się na wykorzystaniu składników najwyższej jakości oraz na traktowaniu partnerów marki jako najcenniejszego aktywa.

Czytaj także: Oriflame przekazuje darowiznę na rzecz SOS Wioski Dziecięce w Maroku w związku z trzęsieniem ziemi

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.11.2023 09:49
Mathieu Raguet, Lush: nowy sklep w Polsce już w kwietniu 2024 r.
Kule kąpielowe Lush to najbardziej kultowy produkt tej marki.Agata Grysiak
Tobias Kruse, odpowiedzialny za strategię wzrostu i komunikację w północnej Europie, oraz Mathieu Raguet, menedżer nieruchomości dla Lush w Europie, podzielili się informacjami na temat planów rozwoju brytyjskiej marki kosmetycznej Lush w Polsce, wyzwań oraz konkurencji w rozmowie z portalem Omnichannelnews.pl. Wspomnieli również o działaniach podejmowanych przez firmę w ramach strategii omnichannel. Jakie kroki ma zamiar podjąć ta uwielbiana przez Polaków i Polki marka w ciągu najbliższego roku?

Marka kosmetyków handmade, Lush, zadebiutowała na polskim rynku online w 2022 roku, a już rok później, w 2023 roku, otworzyła swój pierwszy sklep stacjonarny. Jednak zanim oficjalnie zagościła na polskim rynku, Lush od dawna cieszył się zainteresowaniem polskich konsumentek i konsumentów. Przez lata wielu z nich sprowadzało produkty tej marki zza granicy, zachwycając się unikatowymi recepturami i ręcznie wytwarzanymi kosmetykami oferowanymi przez Lush. Teraz, dzięki obecności marki na terenie Polski, entuzjaści Lush mają jeszcze łatwiejszy dostęp do swoich ulubionych produktów — jednak nadal chcą więcej placówek stacjonarnych.

Mathieu Raguet, Europe Property Manager for Lush, opisuje strategię rozwoju marki na najbliższe lata tak:

Po otwarciu drugiego sklepu w Polsce, w centrum handlowym Westfield Arkadia, mamy już zaplanowany trzeci sklep, który powstanie w kwietniu 2024 roku. Plan jest taki, aby skupić się na najsilniejszych centrach handlowych w największych miastach Polski. Zidentyfikowaliśmy około 20 lokalizacji w całym kraju, które mogą być dla nas odpowiednie, ale rytm otwarć będzie zależał od sukcesu pierwszych sklepów. Docelowo uważamy, że potencjał Polski dla Lush wynosi od 20 do 30 sklepów.

Zwykle Lush wybiera lokalizacje na parterze centrów handlowych, gdzie przeważa duża liczba odwiedzających, a firma preferuje, aby jej sklepy sąsiadowały z innymi sklepami z modą i kosmetykami. Mathieu Raguet wskazał, że sklepy Lush potrzebują powierzchni o rozmiarach od 150 do 200 metrów kwadratowych.

Lush to jednak nie tylko sklepy stacjonarne i ekspansja w centrach handlowych, ale także strategia omnichannel.

Zdecydowanie staramy się dostosować całą komunikację i doświadczenie Lush do jednej strategii omnichannel, ale w Lush nie prowadzimy standardowego marketingu. Na przykład wiele firm integruje media społecznościowe w swojej strategii wielokanałowej, podczas gdy my w Lush zdecydowaliśmy się wycofać z mediów META, a więc FB, IG, TT, w Black Friday 2021 roku. [...] Znaleźliśmy nowe sposoby, aby pozostać w kontakcie z naszą społecznością, ale także ją rozwijać. Zainwestowaliśmy w handel detaliczny, np. sklep w Złotych Tarasach i Westfield Arkadia. Rozwinęliśmy naszą aplikację o bardziej immersyjne funkcje, np. doświadczenie Bathe, które wspiera czas spędzany w wannie bez konieczności przyklejania twarzy do telefonu komórkowego.

- powiedział Tobias Kruse, Growth and Communications Strategy Lead, Northern Europe. Leadership Team Lush Poland.

Przypomnijmy, że Lush wdraża ostatnimi czasy bardzo kreatywne i odpowiedzialne społeczne formy marketingu: Lush HairLab, który zaplanowano otworzyć na Trafalgar Street w Brighton jesienią 2023 roku, będzie wyjątkowym salonem fryzjerskim i barberingowym, w którym przyjęte zostanie holistyczne podejście do pielęgnacji włosów. W związku z globalną premierą filmu upamiętniającego lalkę Barbie, marka wprowadziła na rynek limitowaną kolekcję, w której dominuje kolor różowy. Firma Just Eat, właściciel platformy Pyszne.pl, nawiązała globalne partnerstwo z Lush, które pozwoli na dostarczanie popularnych produktów Lush klientom na wybranych rynkach za pośrednictwem usługi dostawy na wynos. Ponadto, Lush podjął współpracę z organizacją Refugee Action, aby wspólnie powitać i wspierać uchodźców oraz osoby ubiegające się o azyl w Wielkiej Brytanii. Obydwie strony zadeklarowały swój sprzeciw wobec rasistowskiego języka i ustawodawstwa skierowanego przeciwko uchodźcom, dążąc do wspólnego działania na rzecz wsparcia tej grupy ludzi.

Czytaj także: Nowy sklep Lush w warszawskiej Arkadii już w listopadzie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
28. listopad 2023 19:40