StoryEditor
Producenci
03.12.2020 00:00

Dobre Pudełko dla dobra kobiet. Drogeria horex.pl wspiera Centrum Praw Kobiet 

Chcąc połączyć pasję, miłość do piękna i chęć pomagania, pracownicy drogerii internetowej horex.pl zainicjowali akcję charytatywną „Dobre Pudełko”, z której część dochodu zostanie przekazany na cele statutowe fundacji Centrum Praw Kobiet.

Jak podkreśla przedstawicielka drogerii, kiedy pomagamy innym, pomagamy sobie. Dobro ma tę niezwykłą moc, że powraca ze zdwojoną siłą. Teraz, gdy odliczamy dni do najpiękniejszego okresu w roku – świąt, które dają radość i nadzieję, nie zapomnijmy, że obok nas jest wiele osób, które potrzebują naszej pomocy.

- Czynienie dobra jest jedną z najważniejszych wartości w naszym przedsiębiorstwie – zaznacza Marzena Dybicz, Head of Marketing Communication drogerii horex.pl - Dobre Pudełko jest akcją, która idealnie wpisała się w nasze założenia: odpowiada naszej pasji, trosce o własne ciało oraz zdrowie, a jednocześnie –  paradoksalnie – udowadnia, że dbając i troszcząc się o siebie, możemy pomóc innym.

W jaki sposób? Kupując zestaw ośmiu produktów do pielęgnacji ciała, nie tylko czerpiemy z dobroczynnych i właściwości kosmetyków znajdujących się w środku, ale, co najważniejsze – pomagamy. 20 zł ze sprzedaży każdego Dobrego Pudełka zasili konto fundacji Centrum Praw Kobiet, umożliwiając jej pracownikom inicjowanie kolejnych działań na rzecz kobiet.

- Dobre Pudełko jest nazwą akcji, która określa jej ideę, ale też niezwykle trafnie opisuje to, co znajduje się w środku. Zawartość spełni oczekiwania najbardziej wymagających kobiet, gdyż dobra zawartość równa się dobrym składom, czyli naturalnym produktom – wyjaśnia Marzena Dybicz, która zaznacza, że kolejną zaletą jest atrakcyjna cena zestawu kosmetycznego. Szukając idealnego pomysłu na prezent, możemy jednocześnie pomagać, co z pewnością będzie wartością dodaną do świątecznego upominku.

- Warto dodać, że realizowanie tak wyjątkowej akcji jest możliwie również dzięki naszym partnerom – właścicielom polskich marek kosmetycznych: Nacomi, Face Boom, Bielenda Professional, BodyBoom, Orientana, Glov i Mohani – dodaje.

Część dochodu ze sprzedaży Dobrych Pudełek zasili konto fundacji Centrum Praw Kobiet, czyli najdłużej działającej organizacji w Polsce, która udziela specjalistycznego wsparcia kobietom doświadczającym przemocy. O potrzebie istnienia oraz funkcjonowania fundacji świadczą chociażby liczby: tylko w 2019 roku pracownicy fundacji pomogli blisko 3900 kobietom, udzielając aż 9789 konsultacji, zarówno psychologicznych, jak i prawnych. Misją fundacji jest przeciwdziałanie wszelkim formom przemocy i dyskryminacji kobiet: w życiu prywatnym, zawodowym oraz publicznym.

- Cieszymy się, że działalność naszej fundacji jest doceniana przez środowisko zewnętrzne, dlatego każda forma pomocy, która pozwala nam realizować cele statutowe, jest dla nas niezwykle ważna – mówi Monika Młynarczyk, menedżerka ds. marketingu i fundraisingu z Centrum Praw Kobiet. - Dzięki wsparciu finansowemu możemy podejmować kolejne inicjatywy przeciwdziałające wszelkim formom przemocy i realizować przedsięwzięcia, które realnie poprawiają sytuację kobiet w Polsce - dodaje.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.05.2024 15:24
Augustinus Bader wchodzi we współpracę z Sofią Coppolą
Augustinus Bader
Augustinus Bader nawiązał współpracę z reżyserką filmową Sofią Coppolą, aby wprowadzić na rynek linię barwionych balsamów do ust, stanowiącą pierwsze przedsięwzięcie marki w dziedzinie produktów do koloryzacji ust. Tinted Balm, jak nazwano gamę, jest dostępny w trzech odcieniach.

Według informacji opublikowanych przez WWD, odcień 1, głęboki róż, ma być inspirowany wycofaną z produkcji szminką, dawną ulubienicą Coppoli. Odcień 2 to ciepły koral, a 3 - odcień śliwkowy. Augustinus Bader od dawna współpracuje także z Victoria Beckham Beauty w zakresie pielęgnacji skóry – ich wspólne przedsięwzięcie obejmuje serum i dwa kremy nawilżające, z których jeden zawiera pigment. Nowe balsamy do ust to kolejny krok marki w stronę kosmetyki kolorowej.

Współpraca z popularnymi nazwiskami również „przyciąga do marki nowych ludzi i zawsze miło jest podzielić się czymś ze swoimi społecznościami” – powiedział Charles Rosier, dyrektor generalny i współzałożyciel marki Augustinus Bader, portalowi WWD.

Augustinus Bader to marka luksusowych kosmetyków, której założycielem jest niemiecki naukowiec i profesor Augustinus Bader. Marka specjalizuje się w opracowywaniu innowacyjnych produktów do pielęgnacji skóry, opartych na zaawansowanych badaniach nad regeneracją komórek. Jej flagowe produkty zawierają technologię TFC8®, która wspiera naturalne procesy naprawcze skóry, dostarczając jej niezbędnych składników odżywczych.

Sofia Coppola to uznana amerykańska reżyserka, scenarzystka i producentka filmowa. Urodziła się 14 maja 1971 roku i jest córką legendarnego reżysera Francisa Forda Coppoli. Sofia Coppola zdobyła uznanie za swoje subtelne i artystyczne podejście do filmowania, które widoczne jest w jej charakterystycznym stylu narracji i estetyki wizualnej. Jej debiutancki film, „Przekleństwa niewinności” (1999), zapewnił jej uznanie krytyków, a kolejny, „Między słowami” (2003), przyniósł jej Oscara za najlepszy scenariusz oryginalny. Jej filmy często badają tematy samotności, tożsamości i relacji międzyludzkich w kontekście współczesnego społeczeństwa.

Czytaj także: Dom mody Celine wkracza na rynek kosmetyczny z linią makijażową

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
07.05.2024 14:29
Greenpeace oprotestowało doroczne walne zgromadzenie Unilever
Organizacja proekologiczna Greenpeace oprotestowała spotkanie walne Unilevera w Londynie.Greenpeace
Greenpeace UK znacznie nasiliło swoją kampanię przeciwko Unileverowi, wycelowaną w politykę konglomeratu dotyczącą wykorzystania tworzyw sztucznych. Podczas dorocznego walnego zgromadzenia akcjonariuszy, które odbyło się w hotelu Hilton London Bankside, dramatyczna demonstracja grupy proekologicznej zbiegła się z publikacją nowych danych sondażowych wskazujących na szerokie poparcie dla Unilever w walce z zanieczyszczeniem tworzywami sztucznymi.

Gdy rozpoczęło się walne zgromadzenie Unilevera, aktywiści Greenpeace przerwali wydarzenie, używając armaty konfetti, która obsypała salę czarnymi papierowymi gołąbkami, co symbolizowało 140 000 sygnatariuszy listu otwartego wzywającego markę Dove należącą do Unilever do wyeliminowania jednorazowego plastiku. Ta surowa grafika stanowiła odmianę tradycyjnego logo Dove, przedstawiając czarnego ptaka wyglądającego na zmarłego. Aktywiści odsłonili także baner z napisem „Dove Ditch Plastic” i wyrazili żądanie, aby Unilever porzucił plastikowe opakowania, co doprowadziło do ich usunięcia przez ochronę.

Walne zgromadzenie spotkało się z dodatkowymi naciskami ze strony różnych grup w związku z twierdzeniami i wpływem Unilever na środowisko. Friends of the Earth Indonezja i społeczność Sulawesi podniosły kwestie dotyczące destrukcyjnych konsekwencji stosowania oleju palmowego przez firmę Unilever. Tymczasem 100 holenderskich działaczy młodzieżowych nalegało na znaczną redukcję gazów cieplarnianych zgodnie z paryskim porozumieniem klimatycznym.

Sondaż przeprowadzony przez Censuswide dla Greenpeace w 19 krajach wykazał, że 63 proc. respondentów czuło się bardziej negatywnie wobec firmy, gdy dowiedziało się, że jest największym producentem plastikowych saszetek na świecie, 65 proc. stwierdziło, że zaczęło unikać produktów Unilever, gdy dowiedziało się, że firma znalazła się wśród pięciu największych zaśmiecaczy środowiska tworzywami sztucznymi i że jest największym producentem plastikowych saszetek na świecie. 78 proc. zgodziło się, że będzie wspierać wysiłki Unilever w zaprzestaniu stosowania jednorazowych tworzyw sztucznych, a 80 proc. stwierdziło, że będzie wspierać Unilever w oferowaniu opakowań wielokrotnego użytku.

Czytaj także: Unilever zapłaci 2 miliony dolarów za ugodę w sprawie benzenu w aerozolach

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. maj 2024 15:46