StoryEditor
Producenci
21.02.2024 09:00

Donald Trump startuje z kolejnym biznesem; w ofercie buty sportowe i zapachy

Zapach męski i damski przypominają odpowiednio popiersie byłego prezydenta i figurę byłej pierwszej damy. / CIC Ventures LLC
Były prezydent Stanów Zjednoczonych, Donald Trump, wypuścił na rynek własną linię butów, wód kolońskich i perfum. Buty za 399 dolarów, dla których obowiązywał „ścisły limit trzech par na klienta”, zostały już wyprzedane. Premiera nowego biznesu Trumpa nastąpiła zaledwie dzień po tym, jak sędzia nakazał jemu i jego firmom zapłatę prawie 355 milionów dolarów w ramach jego nowojorskiego procesu o oszustwo cywilne oraz podczas wystąpienia Trumpa na Sneaker Con w Filadelfii.

Okryty niesławą były prezydent Stanów Zjednoczonych wprowadza na rynek kolejną linię swoich produktów, składającą się z butów sportowych, wody kolońskiej i perfum. Woda kolońska Victory47 Cologne by President Trump i perfumy Victory47 Perfume by President Trump kosztują 99 dolarów za sztukę. Strona zapowiada, że zamówione zapachy będą wysyłane do klientów i klientek w czerwcu 2024 r.

Sędzia stanu Nowy Jork powiedział w czwartek, że proces karny byłego prezydenta w sprawie o ciche pieniądze rozpocznie się 25 marca. Trumpowi i jego firmom nakazano zapłacić prawie 355 milionów dolarów za oszukańcze zawyżanie wartości jego nieruchomości. Grozi mu także wyrok w wysokości 83 milionów dolarów za zniesławienie autora E. Jeana Carrolla. Łącznie faworyt Partii Republikańskiej został ukarany grzywnami o łącznej wysokości około 438 mln dolarów w ciągu ubiegłych czterech tygodni. To nie wróży zbyt dobrze jego biznesom, niemniej były prezydent ma na koncie całą listę linii, serii, kolekcji, programów i projektów, które odniosły mniejsze lub większe sukcesy.

Wcześniej Trump użyczył swojego imienia zapachom Donald Trump (wprowadzony na rynek w 2004 r.), Empire (2015) i Sucess (2011) oraz The Trump Network, firmie działającej w modelu MLM, która sprzedawała witaminy i suplementy diety. Jego córka, Ivanka Trump, również ma na koncie zapach, który został wprowadzony do sprzedaży w 2012 r. Nadal działa także Trump Store, w którym można zakupić produkty kosmetyczne. Poza biznesami urodowymi i suplementacyjnymi Trump sygnował swoim nazwiskiem między innymi ubrania, alkohole, żywność i usługi finansowe.

Czytaj także: Perfumy Dody: jak pachną, ile kosztują, jakie reakcje zbierają z rynku?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.05.2024 16:36
Clarins optymalizuje łańcuchy dostaw i podpisuje strategiczną umowę z FM Logistic
Clarins wraz z FM Logistic pracują nad optymalizacją i zarządzaniem łańcuchem dostaw kosmetycznej marki w Europie FM Logistic
Clarins – globalna grupa kosmetyczna oraz FM Logistic będą współpracować nad wdrożeniem elastycznej sieci dystrybucji produktów marki w dziesięciu krajach europejskich. Po dwóch latach pilotażowego projektu firmy podpisały umowę o strategicznym partnerstwie.

FM Logistic nawiązało współpracę z Clarins, globalną rodzinną grupą kosmetyczną. Jej celem jest wdrożenie sprawnie działającej i elastycznej sieci dystrybucji w dziesięciu krajach europejskich. Sieć będzie obsługiwana z trzech strategicznych lokalizacji logistycznych Clarins we Francji, Hiszpanii i Włoszech.

image
Clarins to luksusowa marka kosmetyczna
fot. Shutterstock
Spersonalizowane rozwiązanie z zakresu „Control Tower”, czyli pełnej integracji danych i zarządzania łańcuchem dostaw, zostało zaprojektowane w celu sprostania wyzwaniom związanym z rozwojem Grupy Clarins w Europie. Zapewnia ono widoczność przepływów w czasie rzeczywistym, planowanie zamówień, zarządzanie ryzykiem, zoptymalizowany wpływ na CSR i transport. Ponadto system ten optymalizuje kompleksowy przepływ logistyczny, aby znacznie zmniejszyć ślad węglowy. Monitorowanie danych w czasie rzeczywistym umożliwia identyfikację obszarów wymagających poprawy i alertów dotyczących łańcucha dostaw.

Po przeprowadzeniu dwuletniego projektu pilotażowego FM Logistic i Clarins podpisały umowę o strategicznym partnerstwie. Ma ono na celu wsparcie europejskiej sieci dystrybucji, która obejmuje dziesięć krajów, a wysyłki odbywają się z trzech kluczowych lokalizacji we Francji (magazyn Clarins w Amiens), Włoszech (magazyn FM Logistic w Vellezzo Bellini) i Hiszpanii (magazyn FM Logistic w Illescas).

– To partnerstwo stanowi ważny kamień milowy w naszych wysiłkach na rzecz optymalizacji operacji logistycznych z naszych 3 centrów w Europie, dzięki konkretnemu i innowacyjnemu rozwiązaniu, które umożliwia precyzyjne śledzenie naszego łańcucha dystrybucji w czasie zbliżonym do rzeczywistego. Wpisuje się to w nasze zobowiązania dotyczące coraz bardziej wydajnej obsługi klienta, zapewniając szybkie, niezawodne i sprawne dostawy, przy jednoczesnym zmniejszeniu wpływu na środowisko poprzez lokalizację centrów bliżej naszych klientów i wykorzystanie „czystszego” transportu – stwierdził Denis Martin, specjalista ds. transformacji wsparcia biznesowego w Clarins.

FM Logistic Central Europe jest częścią międzynarodowej firmy logistycznej FM Logistic i zajmuje się obsługą rynków w Europie Środkowej. Oddziały firmy w Polsce, Czechach, Słowacji i na Węgrzech umożliwiają obsługę klientów w regionie.

Firma dysponuje łącznie ponad 1 mln mkw. powierzchni magazynowej, a także flotą ok. 2 500 pojazdów. Posiada 17 platform logistycznych, 30 magazynów przeładunkowych i zatrudnia ponad 5 tys. pracowników.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
08.05.2024 14:22
Emma Roberts pierwszą globalną ambasadorką Kiko Milano
Emma Roberts, ambasadorka marki Kiko Milano na Paris Fashion Week w 2023 r.Photo by Pascal Le Segretain/Getty Images
Emma Roberts, amerykańska aktorka i modelka, została pierwszą globalną ambasadorką włoskiej marki Kiko Milano.

Emma Roberts, amerykańska aktorka, modelka, producentka i przedsiębiorczyni została pierwszą globalną ambasadorką marki Kiko Milano.

– Jesteśmy bardzo podekscytowani współpracą z Emmą, która uosabia wiele wartości naszej marki: jest niestrudzenie kreatywna, uwielbia otaczać się artystycznymi umysłami oraz eksperymentować z kolorami i fakturami. Nie możemy się doczekać, aż pokażemy światu efekty tej kooperacji – stwierdził Simone Dominici, dyrektor generalny Kiko Milano.

Co na to Emma Roberts?

–  Sposób, w jaki Kiko Milano myśli o pięknie, jest naprawdę inspirujący. Uwielbiam ich misję i to, że dostarczają wciąż nowe produkty, odpowiadające najróżniejszym ideałom piękna. To idealna fuzja jakości i kreatywności, a przy tym w jednym sklepie mają więcej kolorów, niż kiedykolwiek widziałam! Kto nie chciałby być częścią tego wszystkiego? 

Kiko Milano to włoska marka założona w 1997 roku przez przez Antonio i Stefano Percassich, zakorzeniona jest w wartościach „Made in Italy”, czyli w świecie stolicy mody, sztuki, designu. Specjalizuje się w kosmetykach do makijażu dostępnych w setkach

Sprzedawana jest w ponad 1100  sklepach w 66 krajach i oraz w sklepach i platformach e-commerce. W 2023 roku Kiko odnotowało przychody netto w wysokości około 800 milionów euro i prawie 20 proc. wzrost rok do roku.

Czytaj więcej: L Catterton przejmuje większościowe udziały w Kiko Milano

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
08. maj 2024 22:12