StoryEditor
Producenci
12.11.2024 09:49

Douglas wprowadza markę Kiehl’s do perfumerii w Polsce

Kiehl‘s to amerykańska marka kosmetyczna z segmentu premium. Swoje produkty sprzedaje w firmowych sklepach. Od listopada 2024 będzie także dostępna w sieci Douglas / fot. Shutterstock

Douglas wprowadził markę Kiehl’s na półki swoich perfumerii w Polsce. Czasowo marka będzie dostępna w całej sieci, później w wybranych perfumeriach.

Kiehl’s, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek kosmetyków do pielęgnacji skóry, od 12 listopada 2024 roku będzie dostępna we wszystkich perfumeriach Douglas na terenie Polski. Klienci będą mogli dzięki temu poznać i przetestować bestsellerowe produkty Kiehl’s, w tym kultowy  Ultra Facial Cream.

We wszystkich perfumeriach Douglas marka będzie dostępna do końca grudnia br. Później wybrane salony będą na stałe oferować produkty marki przez cały rok. Obecnie trwa promocja marki, przy zakupach produktów Kiehl’s za min. 199 zł, klienci otrzymają limitowaną torbę lub kosmetyczkę (do wyczerpania zapasów).

Doulas to detalista z segmentu premium. W Polsce Douglas jest obecny od 23 lat. Prowadzi sprzedaż stacjonarną i online. W kwietniu br. sieć otworzyła swoją 150 perfumerię i modernizuje sklepy w najlepszych lokalizacjach. Doulas rozwija także segment usług beauty. Na świecie Douglas prowadzi swój model sprzedaży w oparciu o około 1850 perfumerii oraz sklepy online.

Czytaj także: Douglas integruje online ze stacjonarnymi drogeriami

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
06.12.2024 13:42
Ziaja otwiera sklep w warszawskich Złotych Tarasach
Ziaja wprowadza się do Złotych Tarasów.Ziaja

Galeria Złote Tarasy w centrum Warszawy wzbogaci się o nowego najemcę. Już wkrótce w kompleksie pojawi się sklep polskiej marki Ziaja, oferujący kosmetyki na bazie naturalnych składników. To kolejny krok w rozwoju tej firmy, która działa na rynku od ponad 30 lat.

Nowy sklep Ziaji, który powstanie w Złotych Tarasach, będzie oferował pełną gamę kosmetyków, a także profesjonalną pomoc w ich doborze. Lokalizacja galerii – w sąsiedztwie dworca Warszawa Centralna, Pałacu Kultury i Nauki oraz hotelu Intercontinental – zapewnia dogodny dostęp dla mieszkańców miasta i turystów. Ziaja, jako polski producent kosmetyków naturalnych, od lat cieszy się uznaniem klientów, a jej produkty są dostępne zarówno w sprzedaży stacjonarnej, jak i online.

Nowy lokal marki Ziaja znajdzie się w prestiżowym sąsiedztwie – obok sklepu Chantelle Old Havana cigars & accessories, który słynie z eleganckich akcesoriów i cygar. Złote Tarasy, które przyciągają rocznie miliony odwiedzających, stają się coraz bardziej zróżnicowane pod względem oferty handlowej.

Ziaja została założona w 1989 roku przez farmaceutów Aleksandrę i Zenona Ziaję, a jej oferta obejmuje dziś szeroki wachlarz produktów – od kremów i balsamów po specjalistyczne preparaty pielęgnacyjne.

Czytaj także: Dove, Ziaja, DOZ i Rossmann wśród najbardziej klientocentrycznych marek wg. badania OpinionWay CEE

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
06.12.2024 12:42
The Body Shop wraca na rynek holenderski po ogłoszeniu upadłości
The Body Shop wraca na niderlandzki rynek.WestportWiki, CC BY-SA 3.0, via Wikimedia Commons

Po zeszłomiesięcznym ogłoszeniu upadłości w Holandii, znana marka kosmetyków etycznych The Body Shop zapowiedziała ponowne otwarcie co najmniej pięciu sklepów w tym kraju. Nowym właścicielem lokalnych operacji będzie SHG Retail, co wpisuje się w szeroko zakrojony plan restrukturyzacji.

 The Body Shop, po ogłoszeniu upadłości w Holandii, zmuszony był zamknąć 27 sklepów na terenie kraju. Decyzja ta wpłynęła zarówno na klientów, jak i pracowników marki, znanej z promowania etycznych wartości w branży kosmetycznej. Teraz, dzięki przejęciu przez SHG Retail, firma planuje powrót na holenderski rynek poprzez otwarcie co najmniej pięciu nowych lokalizacji.

SHG Retail, operator 21 oddziałów The Body Shop w Niemczech, przejął holenderskie operacje marki, co pozwala na dalszy rozwój działalności w Europie. Oprócz otwarcia nowych sklepów, firma planuje także wznowienie działalności holenderskiego sklepu internetowego. Według raportu NL Times, SHG Retail rozważa przejęcie kolejnych lokalizacji w Holandii, co może oznaczać dalszą ekspansję marki.

Przejęcie holenderskich operacji The Body Shop przez SHG Retail jest częścią szerszego planu restrukturyzacji, realizowanego przez Aurea, która w lipcu br. nabyła markę w Wielkiej Brytanii od administratorów. To kolejny krok w przywracaniu stabilności znanej sieci kosmetycznej po trudnym okresie finansowym, który wpłynął na jej działalność na kluczowych europejskich rynkach.

Czytaj także: The Body Shop stoi na finansowym rozdrożu — również w Polsce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. grudzień 2024 09:13