StoryEditor
Producenci
08.03.2023 00:00

Douglas współtworzy program „Matki, córki, przyjaciółki” w TVN Style i inspiruje kobiety

Bohaterki programu oddadzą się w ręce ekspertów Douglas, by odkryć siebie w nowej makijażowej odsłonie / materiały prasowe TVN Style
Nowy program w TVN Style, „Matki, córki, przyjaciółki”, został wyprodukowany przez Douglas i TVN Warner Bros. Discovery w ramach akcji cross-promocyjnej. Uczestniczki programu przejdą metamorfozę, a Douglas chce dzielić się z widzami trendami w pielęgnacji i makijażu. Produkty wykorzystane w programie zostaną wypromowane w mediach społecznościowych sieci perfumerii.

Douglas i TVN Warner Bros. Discovery wspólnie wyprodukowały program telewizyjny „Matki, córki, przyjaciółki”, w którym pary bohaterek, matki i córki, pokazują, jak wygląda ich relacja od kuchni. W każdym odcinku uczestniczki zostaną poddane metamorfozie, którą poprowadzi ekspert związany z siecią perfumerii Douglas. Premierowy odcinek zostanie wyemitowany w niedzielę o godzinie 11:00 w TVN Style.

Douglas chce być jeszcze bliżej swoich klientek, dlatego stawia na rozwój lokalnego contentu będącego wzbogaceniem globalnych kampanii. Realizacja programu telewizyjnego to doskonała okazja do podzielenia się z szeroką publicznością poradami naszych ekspertów, najnowszymi trendami w makijażu oraz innowacjami w pielęgnacji. Jako lider branży beauty czujemy się odpowiedzialni za inspirowanie naszych klientek do odkrywania unikalnego ponadczasowego piękna w sobie — bez względu na wiek, wykonywany zawód, czy styl życia — i wierzymy, że program ‘Matki, córki, przyjaciółki’ będzie doskonałym zaproszeniem do tego, powiedziała Ewa Sadowska, Head of Marketing Communications w Douglas.

Podczas emisji widzowie przekonają się, czy piosenkarka i celebrytka Honorata Skarbek odnajdzie się i sprosta roli pielęgniarki. Dowiemy się również, co się stanie, gdy mama artystka przeistoczy się w strażaczkę z pomocą stroju swojej córki, a Ola Helis z 11. edycji programu Top Model zmierzy się z wyzwaniami ogniska domowego swojej mamy, Anny.

Punktem kulminacyjnym i nagrodą za przeżycie wspólnej przygody będzie zabawa – bohaterki programu odkryją siebie w nowej odsłonie makijażowo-urodowej dzięki wsparciu ze strony ekspertów sieci perfumerii Douglas. Widzowie zobaczą efekt na zdjęciach wykonanych przez jedną z najpopularniejszych fotografek Martę Wojtal. Produkty wykorzystane do przeprowadzenia makeoveru zostaną zamieszczone na dedykowanym landing page na Douglas.pl oraz w mediach społecznościowych w ramach cross-promocji programu i sieci Douglas.

Czytaj także: Douglas rusza z projektem Skincare Days i edukuje blogerów i dziennikarzy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.05.2024 10:12
Warsztaty menstruacyjne Vuokkoset dla dziewczynek i chłopców poprowadzi Gini Gina
Pod pseudonimem Gini Gina ukrywa się lekarka Angelika Szymańska.Instagram @gini.gina
Fińska marka artykułów do higieny intymnej Vuokkoset powraca do polskich szkół podstawowych z drugą edycją warsztatów edukacyjnych #MOJAKREW. Znana influencerka Angelika Szymańska, działająca pod pseudonimem Gini Gina, prowadząca warsztaty, stara się przełamać społeczne tabu związane z menstruacją, edukując młodzież o tym naturalnym procesie biologicznym.

Vuokkoset, popularna fińska marka specjalizująca się w produkcji naturalnych produktów do higieny intymnej, stara się zmieniać postrzeganie miesiączki poprzez organizację warsztatów #MOJAKREW. Celem tych warsztatów jest edukacja młodzieży o menstruacji w sposób rzetelny i bezpieczny, co jest szczególnie istotne w kontekście często występujących nieporozumień i mitów związanych z tym tematem.

Warsztaty prowadzone są przez Angelikę Szymańską, znaną w środowisku internetowym jako Gini Gina. Jako doświadczona ginekolożka i influencerka zdrowotna, Szymańska doskonale łączy swoje medyczne doświadczenie z umiejętnościami komunikacyjnymi, co pozwala jej skutecznie docierać do młodych ludzi. Zajęcia, które odbyły się po raz pierwszy 20 maja 2024 roku, są dostępne zarówno w formie stacjonarnej, jak i online, co umożliwia szeroki dostęp do edukacji niezależnie od miejsca zamieszkania uczestników.

Podczas warsztatów uczniowie dowiadują się nie tylko o aspektach biologicznych menstruacji, ale także o kwestiach psychologicznych i społecznych związanych z tym zjawiskiem. Edukacja ta jest kierowana zarówno do dziewcząt, jak i chłopców, co jest istotne dla budowania wzajemnego zrozumienia i empatii między płciami. Statystyki pokazują, że aż 41 proc. kobiet przyznaje, iż w ich domach nie rozmawia się o menstruacji, a 23 proc. uważa, że jest to temat krępujący.

Czytaj także: Akcja Menstruacja zapowiada kolejną edycję: Femina wsparła projekt po raz 3.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.05.2024 16:43
Pierwszy sklep marki Rituals Cosmetics w Suwałkach otwarty od 22. maja
Nowy sklep Rituals znajdzie się w suwalskim centrum handlowym.Rituals
Już 22 maja o godzinie 9:00 mieszkańcy Suwałk będą mieli szansę odwiedzić nowo otwarty sklep Rituals Cosmetics, który znajdzie się w Centrum Handlowym Suwałki Plaza. Marka planuje również informować o kolejnych otwarciach w najbliższym czasie. Inauguracja sklepu, przypadająca na kilka dni przed Dniem Matki, zapewni doskonałą okazję do zakupu wyjątkowego prezentu.

Już 22 maja o godzinie 9:00 mieszkańcy Suwałk będą mieli możliwość odwiedzenia nowo otwartego sklepu Rituals Cosmetics. Pierwsze 50 osób, które tego dnia zrobią zakupy, otrzyma specjalne upominki od marki. Do końca maja klienci będą mogli również skorzystać z promocji na świece zapachowe z Classic Collection za 86 zł oraz krem do twarzy z filtrem SPF z kolekcji The Ritual of Karma za 60 zł. W ciągu pierwszych 10 dni od otwarcia, popularne wśród klientek i klientów pianki pod prysznic będą dostępne za 35 zł. Dodatkowo, członkowie programu My Rituals, którzy wydadzą minimum 190 zł, otrzymają mini patyczki zapachowe z kolekcji Classic Collection jako prezent.

Nowy sklep holenderskiej marki znajdzie się w Centrum Handlowym Suwałki Plaza; w tym obiekcie rywalizować będzie między innymi z drogeriami Hebe i Rossmann, perfumerią Douglas, i Apteką Superpharm.

Rituals, marka założona w Amsterdamie w 2000 roku, rozwinęła się na światowego lidera w branży, obecnego w ponad 36 krajach i miastach takich jak Londyn, Paryż, Hongkong, czy Nowy Jork. Posiada obecnie ponad 1041 sklepów, 3900 miejsc w systemie shop-in-shop oraz pięć spa, w tym pierwsze na świecie Mind Oasis. W Europie ich obiekty znajdują się w czterech dodatkowych lokalizacjach: we Frankfurcie, Antwerpii, Barcelonie i Paryżu.

Czytaj także: Rituals Cosmetics otworzy w tym roku siedem nowych sklepów w Polsce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. maj 2024 11:31