StoryEditor
Producenci
08.03.2023 00:00

Douglas współtworzy program „Matki, córki, przyjaciółki” w TVN Style i inspiruje kobiety

Bohaterki programu oddadzą się w ręce ekspertów Douglas, by odkryć siebie w nowej makijażowej odsłonie / materiały prasowe TVN Style
Nowy program w TVN Style, „Matki, córki, przyjaciółki”, został wyprodukowany przez Douglas i TVN Warner Bros. Discovery w ramach akcji cross-promocyjnej. Uczestniczki programu przejdą metamorfozę, a Douglas chce dzielić się z widzami trendami w pielęgnacji i makijażu. Produkty wykorzystane w programie zostaną wypromowane w mediach społecznościowych sieci perfumerii.

Douglas i TVN Warner Bros. Discovery wspólnie wyprodukowały program telewizyjny „Matki, córki, przyjaciółki”, w którym pary bohaterek, matki i córki, pokazują, jak wygląda ich relacja od kuchni. W każdym odcinku uczestniczki zostaną poddane metamorfozie, którą poprowadzi ekspert związany z siecią perfumerii Douglas. Premierowy odcinek zostanie wyemitowany w niedzielę o godzinie 11:00 w TVN Style.

Douglas chce być jeszcze bliżej swoich klientek, dlatego stawia na rozwój lokalnego contentu będącego wzbogaceniem globalnych kampanii. Realizacja programu telewizyjnego to doskonała okazja do podzielenia się z szeroką publicznością poradami naszych ekspertów, najnowszymi trendami w makijażu oraz innowacjami w pielęgnacji. Jako lider branży beauty czujemy się odpowiedzialni za inspirowanie naszych klientek do odkrywania unikalnego ponadczasowego piękna w sobie — bez względu na wiek, wykonywany zawód, czy styl życia — i wierzymy, że program ‘Matki, córki, przyjaciółki’ będzie doskonałym zaproszeniem do tego, powiedziała Ewa Sadowska, Head of Marketing Communications w Douglas.

Podczas emisji widzowie przekonają się, czy piosenkarka i celebrytka Honorata Skarbek odnajdzie się i sprosta roli pielęgniarki. Dowiemy się również, co się stanie, gdy mama artystka przeistoczy się w strażaczkę z pomocą stroju swojej córki, a Ola Helis z 11. edycji programu Top Model zmierzy się z wyzwaniami ogniska domowego swojej mamy, Anny.

Punktem kulminacyjnym i nagrodą za przeżycie wspólnej przygody będzie zabawa – bohaterki programu odkryją siebie w nowej odsłonie makijażowo-urodowej dzięki wsparciu ze strony ekspertów sieci perfumerii Douglas. Widzowie zobaczą efekt na zdjęciach wykonanych przez jedną z najpopularniejszych fotografek Martę Wojtal. Produkty wykorzystane do przeprowadzenia makeoveru zostaną zamieszczone na dedykowanym landing page na Douglas.pl oraz w mediach społecznościowych w ramach cross-promocji programu i sieci Douglas.

Czytaj także: Douglas rusza z projektem Skincare Days i edukuje blogerów i dziennikarzy

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
31.10.2025 12:51
Cła Trumpa: francuski sektor kosmetyczny szykuje się na utratę 10 tys. miejsc pracy
NadianB/Getty Images

Bariery i stawki celne, wprowadzane przez prezydenta USA Donalda Trumpa, mogą w 2026 roku kosztować francuski sektor kosmetyczny 620 mln euro. Fédération des Entreprises de la Beauté prognozuje 21-procentowy spadek eksportu do Stanów Zjednoczonych. Sektor spodziewa się też utraty tysięcy miejsc pracy w branżach związanych z kosmetykami.

FEBEA zgłasza swoje obawy w tej sprawie już od lata. Teraz, z pomocą firmy konsultingowej Astérès, organ przedstawił swoje szacunki, odnoszące się do możliwego wpływu ceł Donalda Trumpa. Federacja szacuje, że ten szok handlowy może spowodować utratę 2,7 tys. miejsc pracy bezpośrednio w firmach, zajmujących się eksportem kosmetyków, i dodatkowo kolejnych 8,2 tys. miejsc pracy pośrednio – m.in. w sektorach opakowań, transportu, komunikacji.

Francuskie firmy kosmetyczne w 2024 roku były zwolnione z ceł, a obecnie obowiązują je cła w wysokości 15 proc. oraz dodatkowy podatek w wysokości 50 proc. na metalowe elementy opakowań. Spadek wartości dolara dodatkowo potęguje skutki ekonomiczne.

W obliczu tego szoku nie możemy pozostać biernymi obserwatorami – podkreśla Emmanuel Guichard, delegat generalny federacji. – FEBEA uruchomiła tego lata Pakiet dla Przemysłu Kosmetycznego, europejski plan działań ratunkowych mający na celu ochronę konkurencyjności i przyszłości naszej branży. Francuskie kosmetyki są motorem innowacji, eksportu i zatrudnienia. Zwracamy się do europejskich i francuskich decydentów o zapewnienie nam środków na utrzymanie pozycji globalnego lidera, bez zbędnego komplikowania naszych ram regulacyjnych – dodaje Guichard.

W 2024 roku francuski sektor kosmetyczny odnotował drugą co do wielkości nadwyżkę handlową ze Stanami Zjednoczonymi, wynoszącą 2,4 mld euro.

350 firm z francuskiego sektora kosmetycznego, generujących obroty w wysokości 35,6 mld euro i zapewniających 300 tys.  miejsc pracy, wyeksportowało w tym roku do USA produkty o wartości 2,9 mld euro.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
31.10.2025 09:37
Puig z 8-proc. wzrostem sprzedaży – kurs na rekordowy rok 2025
Hiszpańska grupa świętuje sukces.Puig

Hiszpańska grupa Puig odnotowała w pierwszych dziewięciu miesiącach 2025 roku wzrost przychodów o 8 proc., osiągając poziom 3,9 miliarda euro. Wynik ten potwierdza utrzymującą się silną pozycję koncernu w segmencie perfum prestiżowych i niszowych, które stanowią obecnie główny motor wzrostu spółki.

Na czele najlepiej sprzedających się marek znalazły się Charlotte Tilbury, Rabanne, Carolina Herrera i Byredo, a także rosnące w siłę niszowe domy perfumeryjne, takie jak Dries Van Noten i Penhaligon’s. Segment zapachów luksusowych pozostaje dla Puig kluczowym obszarem rozwoju, zapewniającym wysokie marże i globalną rozpoznawalność.

Pod względem geograficznym najlepsze wyniki zanotowano w Europie oraz obu Amerykach, podczas gdy rynek azjatycki – po miesiącach spowolnienia – zaczął wykazywać oznaki odbicia. Zdywersyfikowana obecność regionalna pozwala firmie stabilizować sprzedaż mimo zróżnicowanych warunków makroekonomicznych w poszczególnych krajach.

Puig potwierdził swoje prognozy na cały rok 2025, przewidując, że jego sprzedaż przekroczy 5 miliardów euro, a rentowność ulegnie dalszej poprawie. Wzrost ma być napędzany zarówno przez rozwój marek premium, jak i ekspansję w kanałach cyfrowych oraz nowych rynkach.

Wyniki za dziewięć miesięcy potwierdzają silną kondycję finansową grupy i utrzymujący się globalny popyt na zapachy z segmentu prestige. Puig, który w ostatnich latach umocnił się w czołówce światowych producentów luksusowych kosmetyków, wchodzi w końcowy kwartał 2025 roku z wyraźną perspektywą rekordowych przychodów i dalszego wzrostu udziałów rynkowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. listopad 2025 00:25