StoryEditor
Producenci
16.10.2019 00:00

Douglas zaprezentował swoje jesienne premiery

Podczas wydarzenia Douglas Beauty City sieć zaprezentowała kosmetyczne trendy oraz nowości, które poszerzą ofertę perfumerii.

W Douglas Beauty City wzięło udział dwanaście nowych marek, które na stałe dołączyły do oferty perfumerii Douglas. Sieć wyróżniła też trzy trendy, które warto poznać tej jesieni. Pierwszy z nich to Clean Beauty oznaczający transparentne podejście producentów oferujących „czyste” produkty – czyli takie, które nie zawierają kontrowersyjnych ani szkodliwych składników dla skóry, takich jak silikony, oleje mineralne, parabeny lub siarczany, a jednocześnie dające niesamowite efekty. – Trend dedykowany jest wszystkim, którzy dbają o swoje ciało, są aktywni fizycznie, zwracają uwagę nie tylko na to co jedzą, ale również w odpowiedzialny i świadomy sposób dobierają kosmetyki – wyjaśniła Monika Mantewka, główny ekspert ds. pielęgnacji w sieci Douglas. Marki, które idealnie wpisują się w ten świeży trend to Biotulin, Bare Minerals, Kora Oragnics oraz Honest Beauty.

Drugim prezentowanym trendem był Medical & Derma. To połączenie pielęgnacji medycznej i dermatologicznej, czyli alternatywa dla zabiegów medycyny estetycznej oraz marek aptecznych. Kosmetyki w tym trendzie pozwalają uzyskać efekty zbliżone do tych osiąganych w gabinetach medycyny estetycznej lub można stosować je w celu utrwalenia efektów klasycznych zabiegów. Marką, która będzie reprezentować ten trend w Douglasie jest Dr Susanne von Schmiedeberg DermaCosmetics.

Kolejnym trendem przybliżonym zaproszonym gościom podczas Douglas Beauty City był Beauty Food. Wywodzi się on ze świadomości, że sama zbilansowana dieta często nie wystarcza, aby dostarczyć skórze odpowiedniej ilości składników odżywczych, takich jak kwas hialuronowy, kolagen czy koenzym Q10. Z inspiracji tym trendem powstała marka #innerbeauty (o której pisaliśmy już tutaj).

Prezentacji najnowszych trendów towarzyszyły również premiery marek, które jesienią tego roku zawitały do perfumerii Douglas. Wśród nich znalazły się pielęgnacyjne marki rodem z Korei: ekskluzywna Haru Haru i luksusowa Shangpree, a także The Ordinary i Sampar. Nową marką makijażową w Douglasie będzie natomiast Iconic London.

Oprócz jesiennych trendów podczas Douglas Beauty City można było zapoznać się także ze świąteczną ofertą perfumerii, zaprezentowaną w specjalnej  świątecznej strefie. Wśród bożonarodzeniowych dekoracji prezentowane były kosmetyczne zestawy prezentowe.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
18.09.2025 08:53
L’Oréal Paris rozszerza współpracę z drużyną Arsenal London
Francuski koncern został Oficjalnym Partnerem drużyny ArsenalArsenal.com

L’Oréal Paris zdecydował się na rozszerzenie współpracy z drużyną angielskiej Premier League – Arsenal London. Tym samym francuski koncern został Oficjalnym Partnerem drużyny po krótkim okresie “testowej” współpracy z początku 2025 roku. Partnerstwo będzie obejmować gamę produktów L’Oréal Paris, w tym linię do pielęgnacji włosów Elvive i linię kosmetyków dla mężczyzn – Men Expert.

Arsenal będzie wspierał wprowadzanie nowych produktów marki w 2026 roku poprzez kampanie promocyjne z udziałem zawodników.

To, co sprawiło, że nasza początkowa współpraca była tak znacząca, to silna więź, jaka została zbudowana między naszą marką, zawodnikami i kibicami – wyjaśnia Amélie Fortier-Cyr, dyrektor generalna L‘Oréal Paris, Wielka Brytania i Irlandia.

L’Oréal Paris współpracował wcześniej z Arsenalem przy promocji linii kosmetyków Elvive Growth Booster. Kampania obejmowała reklamy na stadionie Arsenalu i w social mediach, posty na oficjalnych kanałach klubu oraz płatną kampanię na TikToku i Meta z udziałem kluczowych zawodników drużyny.

image

Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum

Z przyjemnością nawiązujemy długoterminową współpracę z L’Oréal Paris jako następstwo udanej kampanii, przeprowadzonej na początku tego roku – komentuje Juliet Slot, dyrektor ds. handlowych Arsenalu. Jej zdaniem, obydwie strony partnerstwa cechują wspólne wartości: innowacyjność oraz nieustanne dążenie do doskonałości.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.09.2025 16:37
Zara wchodzi na rynek pielęgnacji włosów
Należąca do Inditexu sieciówka wchodzi w nową kategorię prdouktową.Zara

Hiszpańska sieć Zara zaprezentowała swoją pierwszą kolekcję produktów do pielęgnacji włosów, ogłaszając premierę na Instagramie. Linia obejmuje szampony, odżywki oraz maski, które mają odpowiadać na różnorodne potrzeby konsumentów. To kolejny krok marki w poszerzaniu oferty w segmencie beauty, po wcześniejszych wejściach w kategorie makijażu, pielęgnacji skóry i perfum.

Nowa kolekcja została opracowana tak, aby uwzględniać wszystkie typy włosów – od cienkich i średnich po grube oraz kręcone. Formuły mają zapewniać oczyszczanie, nawilżenie i odżywienie, a tym samym wpisują się w trend inkluzywności, który coraz częściej kształtuje globalny rynek kosmetyczny. Wybór asortymentu ma podkreślać uniwersalność oferty i przyciągnąć szeroką grupę odbiorców.

Wejście Zary w segment pielęgnacji włosów to element strategii dywersyfikacji. Według danych Euromonitor, globalny rynek produktów do pielęgnacji włosów wart był ponad 80 miliardów dolarów w 2023 r., a prognozy wskazują na stabilny wzrost o około 4–5 proc. rocznie do 2028 r. Rozszerzenie portfolio pozwala sieci odzieżowej konkurować nie tylko w segmencie fast fashion, lecz także w coraz bardziej dochodowej branży beauty.

Ruch ten wpisuje się również w szerszą tendencję marek modowych, które coraz mocniej inwestują w kosmetyki i produkty pielęgnacyjne, starając się zdobyć udział w rynku tzw. „affordable luxury”. Dzięki rozpoznawalności i globalnej obecności Zara ma szansę na szybkie zbudowanie pozycji w kategorii hair care, a jej najnowsza kolekcja może stać się kolejnym filarem rozwoju oferty poza odzieżą.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 09:42