StoryEditor
Producenci
17.12.2018 00:00

Dziewczyny Golden Rose w akcji – ruszył kanał marki na YouTube

Marka Golden Rose poszerza sposób komunikacji. Tym razem firma stawia na regularne publikowanie filmików o tematyce urodowej na YouTube. Brand w innowacyjny sposób wykorzystuje wirtualną przestrzeń, angażując w dialog z odbiorcą dziewczyny na co dzień pracujące na stoiskach kosmetycznych. W przygotowanych materiałach znajdziemy przegląd najnowszych trendów, prezentację kosmetyków, makijażowe tutoriale, a także wiele inspiracji.

Marka Golden Rose w nowym sposobie komunikacji postawiła na zaangażowanie oraz wiedzę pracowników. – Uznaliśmy, że uśmiechnięte, pełne energii dziewczyny, które codziennie mają bezpośredni kontakt z klientem, znają jego potrzeby i sztukę wizażu, najlepiej nadają się do pełnienia roli wirtualnych ambasadorek marki – poinformowała firma.

Do zorganizowanego przez Golden Rose castingu wpłynęło wiele zgłoszeń od pracowników, którzy identyfikują się z marką i chcieli przed kamerą podzielić się swoją wiedzą i spostrzeżeniami na temat marki i jej asortymentu. Tak powstał zespół #DziewczynyGR, które w luźny, przystępny sposób prezentują produkty, ich kolorystykę i najnowsze trendy. Pokazują, że sztuka makijażu jest dostępna dla wszystkich.

Z materiałami video marka do swoich fanów wyszła już znacznie wcześniej. Od dłuższego czasu na Facebooku i Instagramie brandu pojawiały się nagrania i materiały live, które przekazują wiedzę na temat asortymentu, technik wizażu, a także relacje z wydarzeń branżowych. Dzięki tym działaniom kanały social media marki cieszą się rosnącą popularnością. W styczniu 2016 roku liczba fanów na Facebooku wynosiła 98 940, a obecnie – ponad 219 tys. osób. Podobnie na Instagramie od połowy 2016 obserwować można wzrost liczby fanów o średnio 5500 tysięcy osób w miesiącu, co obecnie daje ponad 209 tys. obserwatorów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Opakowania
01.12.2025 15:09
Chińczycy inwestują 17 mln euro w fabrykę opakowań kosmetycznych w Portugalii
Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie - dwie w Chinach i dwie w MeksykuShyaHsin Packaging

Chińska firma ShyaHsin Packaging zainwestuje 16,86 mln euro w budowę zakładu produkcyjnego opakowań kosmetycznych premium w Portugalii – poinformowałą AICEP (Agência para o Investimento e Comércio Externo de Portugal).

Fabryka chińskiej firmy, specjalizującej się w projektowaniu i produkcji opakowań kosmetycznych (m.in. na tusze do rzęs, błyszczyki do ust, pomadki, pudry w kompakcie, pędzle i lakiery do paznokci) oraz dostarczaniu kompletnych rozwiązań dla przemysłu kosmetycznego, jest już na zaawansowanym etapie budowy. Lokalizacja fabryki to Maceria na zachodzie Portugalii. Oddanie inwestycji do użytku planowane jest na koniec października 2026 roku. Będzie ona korzystać z 17-procentowej zachęty inwestycyjnej, w pełni kwalifikującej się do finansowania europejskiego.

Inwestycja ta jest uznawana za „strategicznie interesującą dla gospodarki kraju lub danego regionu”, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Spójności Terytorialnej z 5 sierpnia, a także „spełnia warunki niezbędne do przyznania zachęt finansowych” – wynika z analizy przeprowadzonej przez AICEP.

Projekt, który otrzyma 2,86 mln euro wsparcia z programu Compete 2030, „ma na celu utworzenie w Portugalii jednostki produkcyjnej Grupy SHP, która będzie wytwarzać opakowania kosmetyków dla segmentu premium” – jak można przeczytać w opisie projektu.

image

Chiny modernizują regulacje kosmetyczne: wielki smok zacieśnia pasa

Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie, dwie w Chinach i dwie w Meksyku, i specjalizuje się w produkcji opakowań kosmetyków od ponad 50 lat. W styczniu 2024 roku poinformowano, że chińska firma stworzy w budynku dawnej fabryki Dexprom „jedną z największych fabryk opakowań kosmetycznych”, która będzie obsługiwać wiodących producentów kosmetyków, w tym L’Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.11.2025 09:32
Estée Lauder zamyka centrum technologiczne w Bukareszcie i redukuje zatrudnienie
Estée Lauder zapowiada poważne zmiany w strukturze firmy.M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Estée Lauder Companies ogłosiła zamknięcie swojego bukareszteńskiego centrum technologicznego, co wiąże się ze zwolnieniem 150 pracowników. Decyzja wpisuje się w szeroko zakrojony program restrukturyzacyjny Beauty Turnaround, który firma realizuje w odpowiedzi na pogorszenie wyników sprzedażowych w ostatnich miesiącach.

Bukareszteński hub technologiczny został uruchomiony w kwietniu 2023 roku jako trzecie globalne centrum technologiczne ELC. Jak podaje serwis Profit.ro, obiekt został całkowicie zamknięty, choć decyzja ta nie obejmuje większego biura Estée Lauder w stolicy Rumunii, które kontynuuje działalność bez zmian. Zamknięcie tak niedawno uruchomionej jednostki podkreśla skalę i pilność bieżących działań oszczędnościowych.

Restrukturyzacja, zapowiedziana przez CEO Stéphane’a de La Faverie w lutym 2025 roku, przewiduje redukcję nawet do 7 000 etatów na całym świecie. Do tej pory zlikwidowano już 3 200 stanowisk, a zamknięcie rumuńskiego centrum stanowi kolejny krok w realizacji strategii cięcia kosztów i porządkowania globalnej struktury operacyjnej.

Program Beauty Turnaround został wdrożony po roku słabszych wyników sprzedaży, które skłoniły firmę do rewizji dotychczasowych działań i ograniczenia kosztów tam, gdzie jest to możliwe. Władze ELC podkreślają, że zmiany mają na celu przywrócenie dynamiki wzrostu oraz wzmocnienie efektywności technologicznej i operacyjnej przedsiębiorstwa.

Zamykanie wybranych jednostek i redukcje zatrudnienia są częścią szerszej strategii restrukturyzacyjnej obejmującej rynki na wielu kontynentach. Estée Lauder zapowiada, że kolejne etapy programu będą konsekwentnie wdrażane w 2025 roku, a firma koncentruje się na osiągnięciu stabilizacji finansowej po okresie osłabionych wyników sprzedaży.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. grudzień 2025 09:28