StoryEditor
Producenci
21.07.2023 16:47

Estée Lauder łączy siły z Manchesterem United. Marka chce dotrzeć do fanów sportu w Chinach

Pierwsza wspólna kampania Estée Lauder i Manchester United skupi się na najlepiej sprzedającym się i najbardziej lubianym produkcie do pielęgnacji skóry w historii marki, czyli Estée Lauder Advanced Night Repair Serum / manutd.com
Marka Estée Lauder połączyła siły z Manchesterem United, aby dotrzeć i zaangażować szeroką rzeszę fanów klubu w Chinach i regionie Azji i Pacyfiku. To pierwsze tego rodzaju partnerstwo dla marki, kojarzącej się dotychczas z kosmetykami dla kobiet. Kampania ruszy jeszcze tego lata.

Wspólna kampania Estée Lauder i Manchester United rozpocznie się jeszcze latem tego roku. Wystąpią w niej gracze klubu, w tym Marcus Rashforda, Luke Shaw, Alejandro Garnacho i Raphael Varane.

image

W nowej kampanii Estée Lauder wzięli udziała gracze klubu Manchester United  

manutd.com

Łącząc światy piękna i sportu, kampania zaangażuje fanów na naszych platformach społecznościowych – z zasięgiem przekraczającym 250 milionów w samych Chinach – dynamiczną opowieścią o korzyściach płynących z pielęgnacji skóry – podał Manchester United na swojej stronie internetowej.

 

 

– Odważna wizja, kreatywność i innowacyjność naszej założycielki, pani Estée Lauder, nadal inspiruje nas do wprowadzania zmian i przekraczania granic. Cieszymy się, że możemy współpracować z najpopularniejszą drużyną piłkarską na świecie w ramach tego pierwszego w swoim rodzaju partnerstwa i rozszerzyć zasięg marki Estée Lauder na nowych odbiorców płci męskiej w nieoczekiwany i przełomowy sposób – powiedział Justin Boxford, globalny prezes marki Estée Lauder.

Kampania na początku skupi się na najlepiej sprzedającym się i najbardziej lubianym produkcie do pielęgnacji skóry w historii marki, czyli Estée Lauder Advanced Night Repair Serum.

– Estée Lauder to znana na całym świecie i ciesząca się zaufaniem marka. Cieszymy się, że możemy z nią współpracować w Chinach i regionie Azji i Pacyfiku. Jako jedna z najpopularniejszych drużyn sportowych na świecie, rozumiemy, jak ważne jest edukowanie fanów w zakresie zdrowego stylu życia, a pielęgnacja skóry jest integralną częścią tego procesu. Tak samo, jak nasi sportowcy przygotowują się przed meczem za pomocą regularnych rytuałów treningowych, zdrowa skóra również wymaga spójnego i skutecznego programu – skomentowała Victoria Timpson, dyrektor generalna Manchester United ds. sojuszy i partnerstw.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
01.07.2025 15:30
Highlander Enterprise stawia na kosmetyki: marka 8belle debiutuje w regularnej sprzedaży
Za sterami marki stoi m.in. Sylwia Gołębiewska.8belle

Highlander Enterprise S.A. (do 2024 r. działająca jako Advanced Graphene Products S.A.) rozpoczęła 1 lipca 2025 r. sprzedaż własnej linii kosmetycznej 8belle. To pierwszy tak duży projekt spółki od czasu, gdy nowy zarząd i akcjonariat objęli stery około pół roku temu. Wprowadzenie marki poprzedziło pełne przygotowanie infrastruktury – od zapasów magazynowych po logistykę – tak, aby od pierwszego dnia obsłużyć wysyłkę do klientów biznesowych w modelu B2B.

W pierwszym etapie oferta 8belle obejmuje 3 kategorie produktów dla profesjonalnych stylistów: hybrydowe lakiery do paznokci, bazy oraz preparaty pielęgnacyjne do dłoni i paznokci. Dystrybucja prowadzona jest wyłącznie online poprzez własną platformę, co pozwala ograniczyć koszty i zautomatyzować sprzedaż. Spółka równolegle uruchamia zintegrowaną kampanię marketingową w kanałach offline i digital, aby maksymalnie wykorzystać potencjał ponad kilkudziesięciu tysięcy salonów kosmetycznych działających w Polsce i Europie Środkowej.

Kluczowym punktem zwrotnym była uchwała z 14 kwietnia 2025 r., w której zarząd zatwierdził trzy filary dalszego rozwoju: (1) segment kosmetyczny – linia 8belle oraz przejęta w marcu 2025 r. marka Brown as Berries Care; (2) segment odzieży UV – stroje kąpielowe marki Brown as Berries z opatentowaną tkaniną przepuszczającą słońce i chroniącą skórę filtrem SPF 35; (3) komercjalizację grafenu, w tym plany stworzenia hybrydowych lakierów z dodatkiem grafenu i zabezpieczenie tej technologii patentem. Dzięki dywersyfikacji spółka liczy na szybkie przejście z fazy inwestycji do generowania stabilnych przychodów i zysków.

Za rozwój segmentu kosmetycznego odpowiada Sylwia Gołębiewska – menedżerka, która wcześniej współtworzyła 3 rozpoznawalne marki: Diamond Cosmetics, Semilac oraz hi hybrid. Jej doświadczenie w budowaniu łańcucha dostaw i sieci dystrybucji ma zapewnić 8belle dynamiczny wzrost sprzedaży, a całej Highlander Enterprise – wykorzystanie efektu synergii między przemysłem grafenowym a branżą beauty.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
01.07.2025 14:27
Avon umacnia współpracę z drogeriami Rossmann
Kosmetyki Avon są dostępne w drogeriach Rossmann od  października ubiegłego roku. Teraz oferta kosmetyków i perfum będzie jeszcze szerszafot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Avon zwiększa swoją obecność w Rossmannie na jeszcze większą niż do tej pory skalę – od 1 lipca najbardziej znane kosmetyki i zapachy marki są dostępne w większości drogerii. Jak podkreśla Rossmann, jest to kolejny etap rozwijającej się współpracy z Avonem, w ramach którego znacząco zwiększy się liczba punktów sprzedaży oraz zakres dostępnego asortymentu.

Nową odsłonę współpracy Avon i Rossmanna wspierać będzie Maffashion – popularna influencerka i ambasadorka Avonu. Jej wizerunek pojawi się na ekspozycjach kosmetyków do makijażu oraz w kanałach social media.

Zależy nam na tym, aby być blisko naszych klientów. Nasze produkty dodają im pewności siebie i energii, a stosunek ich ceny do jakości jest na świetnym poziomie. Rossmann to nasz strategiczny partner w budowaniu nowoczesnego, omnichannelowego modelu kontaktu z klientem, łączącego wygodę zakupów stacjonarnych z siłą naszych konsultantek, które wciąż są sercem marki Avon – wyjaśnia Adrian Adamczyk, Head of Omnichannel Avon Polska.

Zobacz też: Adrian Adamczyk, Avon: Wierzymy, że siła naszej marki tkwi w relacjach – a Konsultantki są ich sercem

Co nowego z Avonu pojawi się w Rossmannie?

Avon jako marka nr 1 w sprzedaży perfum na świecie, w nowej odsłonie współpracy z siecią Rossmann oferuje oczywiście swoje kultowe zapachy. Klienci będą mogli kupić bestsellery takie jak: Little Black Dress, Perceive czy Incandessence, ale również nieoczywiste i zaskakujące kompozycje z nowej linii Perfect Nonsense.

Nowa oferta makijażowa to m.in. znane i lubiane kredki Glimmerstick, perełki brązujące czy olejki do ust, oraz tegoroczne innowacje marki – m.in. pomadki Ultra Colour, błyszczyki vinylowe, czy najnowszy tusz do rzęs Fanomenal.

Zobacz więcej: Premiera tuszu Avon Fan-Omenal z Maffashion w roli głównej już za nami

Rozszerzamy nasz asortyment makijażowy, podkreślając segment pielęgnacji ust, w którym mamy bardzo ciekawą ekspertyzę, będąc producentem nr 1 tego segmentu, zarówno lokalnie jak i globalnie. Nasza oferta będzie regularnie odświeżana, zaskoczymy shopperów Rossmanna nieoczywistymi współpracami i sezonowymi kolekcjami! – zapowiada Adrian Adamczyk.

Nowe kanały, ale ta sama misja

Rozszerzenie obecności Avon w Rossmannach to kolejny krok w realizacji szerszej strategii wielokanałowej, której celem jest zapewnienie klientom wygodnego dostępu do ulubionych kosmetyków w wygodny sposób. Natomiast pełna oferta asortymentowa dostępna jest w sklepie internetowym Avon oraz tradycyjnie u konsultantek sieci.

Jak przypomina Avon, wszystkie kosmetyki i produkty marki mają akredytację Leaping Bunny w programie Cruelty Free International. Avon jest częścią Grupy Natura &Co.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. lipiec 2025 04:00