StoryEditor
Producenci
21.07.2023 16:47

Estée Lauder łączy siły z Manchesterem United. Marka chce dotrzeć do fanów sportu w Chinach

Pierwsza wspólna kampania Estée Lauder i Manchester United skupi się na najlepiej sprzedającym się i najbardziej lubianym produkcie do pielęgnacji skóry w historii marki, czyli Estée Lauder Advanced Night Repair Serum / manutd.com
Marka Estée Lauder połączyła siły z Manchesterem United, aby dotrzeć i zaangażować szeroką rzeszę fanów klubu w Chinach i regionie Azji i Pacyfiku. To pierwsze tego rodzaju partnerstwo dla marki, kojarzącej się dotychczas z kosmetykami dla kobiet. Kampania ruszy jeszcze tego lata.

Wspólna kampania Estée Lauder i Manchester United rozpocznie się jeszcze latem tego roku. Wystąpią w niej gracze klubu, w tym Marcus Rashforda, Luke Shaw, Alejandro Garnacho i Raphael Varane.

image

W nowej kampanii Estée Lauder wzięli udziała gracze klubu Manchester United  

manutd.com

Łącząc światy piękna i sportu, kampania zaangażuje fanów na naszych platformach społecznościowych – z zasięgiem przekraczającym 250 milionów w samych Chinach – dynamiczną opowieścią o korzyściach płynących z pielęgnacji skóry – podał Manchester United na swojej stronie internetowej.

 

 

– Odważna wizja, kreatywność i innowacyjność naszej założycielki, pani Estée Lauder, nadal inspiruje nas do wprowadzania zmian i przekraczania granic. Cieszymy się, że możemy współpracować z najpopularniejszą drużyną piłkarską na świecie w ramach tego pierwszego w swoim rodzaju partnerstwa i rozszerzyć zasięg marki Estée Lauder na nowych odbiorców płci męskiej w nieoczekiwany i przełomowy sposób – powiedział Justin Boxford, globalny prezes marki Estée Lauder.

Kampania na początku skupi się na najlepiej sprzedającym się i najbardziej lubianym produkcie do pielęgnacji skóry w historii marki, czyli Estée Lauder Advanced Night Repair Serum.

– Estée Lauder to znana na całym świecie i ciesząca się zaufaniem marka. Cieszymy się, że możemy z nią współpracować w Chinach i regionie Azji i Pacyfiku. Jako jedna z najpopularniejszych drużyn sportowych na świecie, rozumiemy, jak ważne jest edukowanie fanów w zakresie zdrowego stylu życia, a pielęgnacja skóry jest integralną częścią tego procesu. Tak samo, jak nasi sportowcy przygotowują się przed meczem za pomocą regularnych rytuałów treningowych, zdrowa skóra również wymaga spójnego i skutecznego programu – skomentowała Victoria Timpson, dyrektor generalna Manchester United ds. sojuszy i partnerstw.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Rynek i trendy
31.10.2025 12:51
Cła Trumpa: francuski sektor kosmetyczny szykuje się na utratę 10 tys. miejsc pracy
NadianB/Getty Images

Bariery i stawki celne, wprowadzane przez prezydenta USA Donalda Trumpa, mogą w 2026 roku kosztować francuski sektor kosmetyczny 620 mln euro. Fédération des Entreprises de la Beauté prognozuje 21-procentowy spadek eksportu do Stanów Zjednoczonych. Sektor spodziewa się też utraty tysięcy miejsc pracy w branżach związanych z kosmetykami.

FEBEA zgłasza swoje obawy w tej sprawie już od lata. Teraz, z pomocą firmy konsultingowej Astérès, organ przedstawił swoje szacunki, odnoszące się do możliwego wpływu ceł Donalda Trumpa. Federacja szacuje, że ten szok handlowy może spowodować utratę 2,7 tys. miejsc pracy bezpośrednio w firmach, zajmujących się eksportem kosmetyków, i dodatkowo kolejnych 8,2 tys. miejsc pracy pośrednio – m.in. w sektorach opakowań, transportu, komunikacji.

Francuskie firmy kosmetyczne w 2024 roku były zwolnione z ceł, a obecnie obowiązują je cła w wysokości 15 proc. oraz dodatkowy podatek w wysokości 50 proc. na metalowe elementy opakowań. Spadek wartości dolara dodatkowo potęguje skutki ekonomiczne.

W obliczu tego szoku nie możemy pozostać biernymi obserwatorami – podkreśla Emmanuel Guichard, delegat generalny federacji. – FEBEA uruchomiła tego lata Pakiet dla Przemysłu Kosmetycznego, europejski plan działań ratunkowych mający na celu ochronę konkurencyjności i przyszłości naszej branży. Francuskie kosmetyki są motorem innowacji, eksportu i zatrudnienia. Zwracamy się do europejskich i francuskich decydentów o zapewnienie nam środków na utrzymanie pozycji globalnego lidera, bez zbędnego komplikowania naszych ram regulacyjnych – dodaje Guichard.

W 2024 roku francuski sektor kosmetyczny odnotował drugą co do wielkości nadwyżkę handlową ze Stanami Zjednoczonymi, wynoszącą 2,4 mld euro.

350 firm z francuskiego sektora kosmetycznego, generujących obroty w wysokości 35,6 mld euro i zapewniających 300 tys.  miejsc pracy, wyeksportowało w tym roku do USA produkty o wartości 2,9 mld euro.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
31.10.2025 09:37
Puig z 8-proc. wzrostem sprzedaży – kurs na rekordowy rok 2025
Hiszpańska grupa świętuje sukces.Puig

Hiszpańska grupa Puig odnotowała w pierwszych dziewięciu miesiącach 2025 roku wzrost przychodów o 8 proc., osiągając poziom 3,9 miliarda euro. Wynik ten potwierdza utrzymującą się silną pozycję koncernu w segmencie perfum prestiżowych i niszowych, które stanowią obecnie główny motor wzrostu spółki.

Na czele najlepiej sprzedających się marek znalazły się Charlotte Tilbury, Rabanne, Carolina Herrera i Byredo, a także rosnące w siłę niszowe domy perfumeryjne, takie jak Dries Van Noten i Penhaligon’s. Segment zapachów luksusowych pozostaje dla Puig kluczowym obszarem rozwoju, zapewniającym wysokie marże i globalną rozpoznawalność.

Pod względem geograficznym najlepsze wyniki zanotowano w Europie oraz obu Amerykach, podczas gdy rynek azjatycki – po miesiącach spowolnienia – zaczął wykazywać oznaki odbicia. Zdywersyfikowana obecność regionalna pozwala firmie stabilizować sprzedaż mimo zróżnicowanych warunków makroekonomicznych w poszczególnych krajach.

Puig potwierdził swoje prognozy na cały rok 2025, przewidując, że jego sprzedaż przekroczy 5 miliardów euro, a rentowność ulegnie dalszej poprawie. Wzrost ma być napędzany zarówno przez rozwój marek premium, jak i ekspansję w kanałach cyfrowych oraz nowych rynkach.

Wyniki za dziewięć miesięcy potwierdzają silną kondycję finansową grupy i utrzymujący się globalny popyt na zapachy z segmentu prestige. Puig, który w ostatnich latach umocnił się w czołówce światowych producentów luksusowych kosmetyków, wchodzi w końcowy kwartał 2025 roku z wyraźną perspektywą rekordowych przychodów i dalszego wzrostu udziałów rynkowych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. listopad 2025 20:59