StoryEditor
Producenci
29.01.2020 00:00

Fabryka w Garwolinie produkuje najwięcej w grupie Avon

Avon Operations Polska podsumował ubiegłoroczną produkcję. Jej wielkość daje polskiej fabryce pozycję największej i jednocześnie najbardziej zaawansowanej technologicznie spółki koncernu. Kompleks produkcyjny zlokalizowany jest w Garwolinie zatrudnia ponad 1 tys. pracowników. Zaopatruje w kosmetyki klientów z ponad 59 krajów na 3 kontynentach.

Avon Operations Polska wyprodukował w ubiegłym roku 11 tys. ton mas kosmetycznych, które później zostały wykorzystane do produkcji  tuszy do rzęs, błyszczyków i podkładów. W tej liczbie znajdują się także perfumy. Gama tych produktów stanowi ok. 40 proc. wolumenu wszystkich kosmetyków opuszczających fabrykę.

Największą część wolumenu, bo aż 47 proc. stanowią kremy, szampony, odżywki oraz emulsje do pielęgnacji ciała i twarzy. W ubiegłym roku w fabryce Avon w Garwolinie wyprodukowano 280 mln sztuk tych kosmetyków.

Z kolei pozostałe 13 proc. wolumenu stanowią szminki i balsamy do ust. Tygodniowo wytwarzanych jest 470 tysięcy różnych rodzajów szminek, produkowanych w ponad 20 odcieniach, a w całym roku 280 mln.  

Zautomatyzowane linie produkcyjne fabryki w Garwolinie pracują z prędkością do 200 sztuk na minutę. Dziennie na terenie zakładu wytwarza się średnio 320 ton masy kosmetycznej, służącej do wyprodukowania 1,4 mln sztuk produktów. Każdego tygodnia do klientów z obszaru EMEA wyjeżdżają miliony sztuk perfum, szminek, kremów czy szamponów.

W sumie fabryka ma 5,4 tys. kodów produktów gotowych i 2 tys. formuł mas kosmetycznych. Każdego roku realizuje ok. 48 tys. zamówień wyrobów gotowych oraz przygotowuje 35 tys. mieszań mas kosmetycznych.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
01.07.2025 14:27
Avon umacnia współpracę z drogeriami Rossmann
Kosmetyki Avon są dostępne w drogeriach Rossmann od  października ubiegłego roku. Teraz oferta kosmetyków i perfum będzie jeszcze szerszafot. wiadomoscikosmetyczne.pl

Avon zwiększa swoją obecność w Rossmannie na jeszcze większą niż do tej pory skalę – od 1 lipca najbardziej znane kosmetyki i zapachy marki są dostępne w większości drogerii. Jak podkreśla Rossmann, jest to kolejny etap rozwijającej się współpracy z Avonem, w ramach którego znacząco zwiększy się liczba punktów sprzedaży oraz zakres dostępnego asortymentu.

Nową odsłonę współpracy Avon i Rossmanna wspierać będzie Maffashion – popularna influencerka i ambasadorka Avonu. Jej wizerunek pojawi się na ekspozycjach kosmetyków do makijażu oraz w kanałach social media.

Zależy nam na tym, aby być blisko naszych klientów. Nasze produkty dodają im pewności siebie i energii, a stosunek ich ceny do jakości jest na świetnym poziomie. Rossmann to nasz strategiczny partner w budowaniu nowoczesnego, omnichannelowego modelu kontaktu z klientem, łączącego wygodę zakupów stacjonarnych z siłą naszych konsultantek, które wciąż są sercem marki Avon – wyjaśnia Adrian Adamczyk, Head of Omnichannel Avon Polska.

Zobacz też: Adrian Adamczyk, Avon: Wierzymy, że siła naszej marki tkwi w relacjach – a Konsultantki są ich sercem

Co nowego z Avonu pojawi się w Rossmannie?

Avon jako marka nr 1 w sprzedaży perfum na świecie, w nowej odsłonie współpracy z siecią Rossmann oferuje oczywiście swoje kultowe zapachy. Klienci będą mogli kupić bestsellery takie jak: Little Black Dress, Perceive czy Incandessence, ale również nieoczywiste i zaskakujące kompozycje z nowej linii Perfect Nonsense.

Nowa oferta makijażowa to m.in. znane i lubiane kredki Glimmerstick, perełki brązujące czy olejki do ust, oraz tegoroczne innowacje marki – m.in. pomadki Ultra Colour, błyszczyki vinylowe, czy najnowszy tusz do rzęs Fanomenal.

Zobacz więcej: Premiera tuszu Avon Fan-Omenal z Maffashion w roli głównej już za nami

Rozszerzamy nasz asortyment makijażowy, podkreślając segment pielęgnacji ust, w którym mamy bardzo ciekawą ekspertyzę, będąc producentem nr 1 tego segmentu, zarówno lokalnie jak i globalnie. Nasza oferta będzie regularnie odświeżana, zaskoczymy shopperów Rossmanna nieoczywistymi współpracami i sezonowymi kolekcjami! – zapowiada Adrian Adamczyk.

Nowe kanały, ale ta sama misja

Rozszerzenie obecności Avon w Rossmannach to kolejny krok w realizacji szerszej strategii wielokanałowej, której celem jest zapewnienie klientom wygodnego dostępu do ulubionych kosmetyków w wygodny sposób. Natomiast pełna oferta asortymentowa dostępna jest w sklepie internetowym Avon oraz tradycyjnie u konsultantek sieci.

Jak przypomina Avon, wszystkie kosmetyki i produkty marki mają akredytację Leaping Bunny w programie Cruelty Free International. Avon jest częścią Grupy Natura &Co.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
01.07.2025 13:24
L‘Oreal przejmuje Color Wow – markę premium z kosmetykami do włosów
L‘Oreal przez przejęcie marki Color Wow chce wykorzystać szybki wzrost w segmencie produktów premium do pielęgnacji włosówIG_Colorwowhair

Francuski gigant kosmetyczny L‘Oreal poinformował o podpisaniu umowy, dotyczącej przejęcia marki kosmetyków do włosów Color Wow. L‘Oreal chce dzięki temu wykorzystać szybki wzrost w segmencie produktów premium do pielęgnacji włosów – dowiedział się Reuters. Warunki umowy nie zostały ujawnione.

Dla L‘Oreal w ubiegłym roku pielęgnacja włosów była drugą (po perfumach) najszybciej rozwijającą się kategorią w L‘Oreal, napędzaną przez kolejne premiery produktów dla określonych typów i kondycji włosów.

Firma zapowiedziała na początku tego roku, że zamierza zwiększać innowacyjność i wzrost w segmencie produktów do pielęgnacji włosów premium, które sprzedawane są zarówno w kanale online, jak i w salonach.

Color Wow to firma mająca siedziby w USA i Wielkiej Brytanii, specjalizująca się w produkcji kosmetyków przeznaczonych do włosów kręconych. 

Zobacz teżBrazylijski gigant. Dwie duże marki kosmetyczne łączą się, zdobywając ponad połowę lokalnego rynku

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. lipiec 2025 14:54