StoryEditor
Producenci
12.05.2021 00:00

[FBK 2021] Diana Wasilewska Herbapol Polana: Holistyczna pielęgnacja prosto z natury

„Nowe potrzeby konsumentów. Holistyczna pielęgnacja prosto z natury” – to tytuł rozmowy, którą podczas Forum Branży Kosmetycznej przeprowadzimy z Dianą Wasilewską, Beauty Category Managerem w firmie „Herbapol-Lublin”. Wiosenna edycja Forum odbędzie się już 22 czerwca w formule online, pod hasłem Piękno z natury.

Od kilku lat, zarówno w Polsce, jak i na świecie, segment naturalnych kosmetyków zyskuje na popularności. Równolegle z tym trendem rośnie świadomość konsumentów, którzy doskonale orientują się co powinno znajdować się w składzie produktów, aby zasługiwały na miano naturalnych, bezpiecznych, a przy tym skutecznych.

Jednocześnie coraz głośniej mówi się o tym, że piękny i zdrowy wygląd osiągniemy nie tylko używając kosmetyków odpowiadających na potrzeby skóry, ale także wspierając jej funkcjonowanie od wewnątrz, stosując suplementy diety.

W 2020 roku firma „Herbapol-Lublin” S.A., od ponad 70 lat kojarzona z inspirowanymi naturą produktami spożywczymi, wprowadziła na polski rynek markę Herbapol Polana, opartą na unikalnym koncepcie dwukierunkowej pielęgnacji.

O tym, co wyróżnia tę markę na rodzimym rynku oraz jak istotna jest w tworzeniu nowego konceptu produktów naturalnych wiedza o dobroczynnym wpływie ziół i roślin na organizm, opowiemy więcej podczas czerwcowego Forum Branży Kosmetycznej w rozmowie z Dianą Wasilewską, Beauty Category Managerem w firmie „Herbapol-Lublin”.

ZAREJESTRUJ SIĘ NA FORUM BRANŻY KOSMETYCZNEJ

Dla przedstawicieli handlu wstęp jest bezpłatny 

Diana Wasilewska z branżą kosmetyczną związana jest od 2009 roku. Doświadczenie zdobywała w strukturach marketingowych polskich i międzynarodowych organizacji, w których budowała strategie rozwoju marek i z sukcesem wprowadzała na rynek nowe kategorie produktów. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Zarządzanie i Marketing. Z firmą „Herbapol-Lublin” S.A. współpracuje od 3 lat. W tym czasie odpowiadała za opracowanie i wdrożenie konceptu marki Herbapol Polana na rynek, a obecnie koncentruje się na dalszym jej rozwoju zgodnie ze światowymi i lokalnymi trendami.

Marka Hebapol Polana jest Złotym Partnerem Forum Branży Kosmetycznej.

Marka Herbapol Polana to nowe na polskim rynku podejście do dbania o skórę, oparte na unikalnym programie dwukierunkowej pielęgnacji oferującej zarówno pielęgnację od zewnątrz – dzięki kosmetykom – jak i od wewnątrz – dzięki suplementom.

Podstawą wszystkich produktów marki jest znana, choć niepozorna i nieodkryta do tej pory w kosmetyce, czerwona koniczyna. Zwana rośliną kobiet, jest niezwykle bogata w składniki aktywne i sprawia, że skóra staje się bardziej jędrna i odmłodzona. Jej ekstrakt, połączony z odpowiednio dobranymi wyciągami z ziół i kwiatów, stanowi podstawę 3 programów naturalnej pielęgnacji: Nawilżanie, Rewitalizacja i Odmładzanie, z których każdy odpowiada na konkretne potrzeby skóry.

Skuteczność produktów marki została potwierdzona badaniami, a ich opakowania zostały zaprojektowane z myślą o środowisku. Produkty Herbapol Polana to przyjemność naturalnej pielęgnacji; w ofercie marki konsumenci znajdą też produkty wegańskie.

Marka Herbapol Polana zadebiutowała na polskim rynku pod koniec 2020 roku. Jej producentem jest firma „Herbapol-Lublin” S.A., która od 1949 roku czerpiąc inspirację z natury oferuje kolejnym pokoleniom konsumentów niezwykle smaczne, pełne aromatów, ale i wysokiej jakości, produkty. Portfolio spożywcze firmy obejmuje marki Herbapol, Big-Active, Zioła Mnicha oraz Nasza, w ramach których znajdują się kategorie herbatek ziołowych, owocowych, herbat zielonych, białych, czerwonych, czarnych, jak również syropów (owocowych i do mleka), napojów funkcjonalnych oraz produktów dżemowych.

Poszerzenie oferty firmy „Herbapol-Lublin” S.A. o markę Herbapol Polana, obejmującą kosmetyki naturalne i suplementy diety, to odpowiedź na trendy i potrzeby konsumentów, którzy poszukują bezpiecznych i skutecznych sposobów dbania o siebie, z jednoczesnym wykorzystaniem bogatego doświadczenia i wiedzy producenta w zakresie dobroczynnego wpływu ziół i roślin na organizm.

Po więcej informacji o marce zapraszamy na: www.herbapol-polana.com

Forum Branży Kosmetycznej to konferencja biznesowa organizowana przez redakcję Wiadomości Kosmetycznych dla tych, którzy działają lub chcą działać na rynku kosmetycznym, zaprezentować swoje produkty potencjalnym klientom, spotkać się z kupcami. 

Forum Branży Kosmetycznej ma niezmiennie trzy główne cele – dostarczyć wiedzę, łączyć biznesy, stymulować sprzedaż. W tym roku, korzystając z zasięgów i możliwości, jakie daje formuła online, zapraszamy Państwa na interesujące wykłady pokazujące, jak wygląda rynek kosmetyków w Polsce, jakie ma w nim udziały segment produktów naturalnych i jakie ma przed sobą perspektywy rozwoju, oraz na prezentacje nowości w duchu naturalnym, eko i wege marek świetnie znanych, ale także takich, które są zupełnie nowe i wnoszą na rynek innowacyjne rozwiązania. 

Przedstawimy główne rynkowe trendy. Wskażemy najpopularniejsze surowce kosmetyczne. Omówimy postawy konsumentów i zastanowimy się, czy ich deklaracje zakupowe są zgodne z tym, co faktycznie wkładają do koszyka. Poszukamy odpowiedzi na pytania, dokąd sięgają granice rzetelnej i etycznej komunikacji i jak zapobiegać zjawisku greenwashingu. Zastanowimy się, czy naturalność produktów może być kartą przetargową w wejściu na rynki eksportowe.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Opakowania
01.12.2025 15:09
Chińczycy inwestują 17 mln euro w fabrykę opakowań kosmetycznych w Portugalii
Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie - dwie w Chinach i dwie w MeksykuShyaHsin Packaging

Chińska firma ShyaHsin Packaging zainwestuje 16,86 mln euro w budowę zakładu produkcyjnego opakowań kosmetycznych premium w Portugalii – poinformowałą AICEP (Agência para o Investimento e Comércio Externo de Portugal).

Fabryka chińskiej firmy, specjalizującej się w projektowaniu i produkcji opakowań kosmetycznych (m.in. na tusze do rzęs, błyszczyki do ust, pomadki, pudry w kompakcie, pędzle i lakiery do paznokci) oraz dostarczaniu kompletnych rozwiązań dla przemysłu kosmetycznego, jest już na zaawansowanym etapie budowy. Lokalizacja fabryki to Maceria na zachodzie Portugalii. Oddanie inwestycji do użytku planowane jest na koniec października 2026 roku. Będzie ona korzystać z 17-procentowej zachęty inwestycyjnej, w pełni kwalifikującej się do finansowania europejskiego.

Inwestycja ta jest uznawana za „strategicznie interesującą dla gospodarki kraju lub danego regionu”, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Spójności Terytorialnej z 5 sierpnia, a także „spełnia warunki niezbędne do przyznania zachęt finansowych” – wynika z analizy przeprowadzonej przez AICEP.

Projekt, który otrzyma 2,86 mln euro wsparcia z programu Compete 2030, „ma na celu utworzenie w Portugalii jednostki produkcyjnej Grupy SHP, która będzie wytwarzać opakowania kosmetyków dla segmentu premium” – jak można przeczytać w opisie projektu.

image

Chiny modernizują regulacje kosmetyczne: wielki smok zacieśnia pasa

Grupa SHP, założona w 1970 roku, posiada cztery fabryki na całym świecie, dwie w Chinach i dwie w Meksyku, i specjalizuje się w produkcji opakowań kosmetyków od ponad 50 lat. W styczniu 2024 roku poinformowano, że chińska firma stworzy w budynku dawnej fabryki Dexprom „jedną z największych fabryk opakowań kosmetycznych”, która będzie obsługiwać wiodących producentów kosmetyków, w tym L’Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
28.11.2025 09:32
Estée Lauder zamyka centrum technologiczne w Bukareszcie i redukuje zatrudnienie
Estée Lauder zapowiada poważne zmiany w strukturze firmy.M.Szulc wiadomoscikosmetyczne.pl

Estée Lauder Companies ogłosiła zamknięcie swojego bukareszteńskiego centrum technologicznego, co wiąże się ze zwolnieniem 150 pracowników. Decyzja wpisuje się w szeroko zakrojony program restrukturyzacyjny Beauty Turnaround, który firma realizuje w odpowiedzi na pogorszenie wyników sprzedażowych w ostatnich miesiącach.

Bukareszteński hub technologiczny został uruchomiony w kwietniu 2023 roku jako trzecie globalne centrum technologiczne ELC. Jak podaje serwis Profit.ro, obiekt został całkowicie zamknięty, choć decyzja ta nie obejmuje większego biura Estée Lauder w stolicy Rumunii, które kontynuuje działalność bez zmian. Zamknięcie tak niedawno uruchomionej jednostki podkreśla skalę i pilność bieżących działań oszczędnościowych.

Restrukturyzacja, zapowiedziana przez CEO Stéphane’a de La Faverie w lutym 2025 roku, przewiduje redukcję nawet do 7 000 etatów na całym świecie. Do tej pory zlikwidowano już 3 200 stanowisk, a zamknięcie rumuńskiego centrum stanowi kolejny krok w realizacji strategii cięcia kosztów i porządkowania globalnej struktury operacyjnej.

Program Beauty Turnaround został wdrożony po roku słabszych wyników sprzedaży, które skłoniły firmę do rewizji dotychczasowych działań i ograniczenia kosztów tam, gdzie jest to możliwe. Władze ELC podkreślają, że zmiany mają na celu przywrócenie dynamiki wzrostu oraz wzmocnienie efektywności technologicznej i operacyjnej przedsiębiorstwa.

Zamykanie wybranych jednostek i redukcje zatrudnienia są częścią szerszej strategii restrukturyzacyjnej obejmującej rynki na wielu kontynentach. Estée Lauder zapowiada, że kolejne etapy programu będą konsekwentnie wdrażane w 2025 roku, a firma koncentruje się na osiągnięciu stabilizacji finansowej po okresie osłabionych wyników sprzedaży.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. grudzień 2025 16:45