StoryEditor
Producenci
17.05.2021 00:00

[FK 2021] Marka YUMI Partnerem Forum Branży Kosmetycznej 2021 Piękno z natury

Marka YUMI, specjalizująca się w kosmetykach, których podstawą jest czysty aloes, została Partnerem Forum Branży Kosmetycznej 2021. Konferencja skupiająca dostawców kosmetyków, handel i kupców, firmy świadczące usługi dla branży kosmetycznej, odbędzie się już 22 czerwca w formule online. Trwa rejestracja!

 Już 22 czerwca spotkamy się na Forum Branży Kosmetycznej 2021. Czerwcowa edycja konferencji odbędzie się na specjalnej platformie online umożliwiającej nawiązywanie kontaktów handlowych. Organizowana jest pod hasłem Piękno z natury, nawiązującym do najsilniejszego trendu na rynku kosmetycznym – zwrotu w kierunku naturalnych składników, ekologii, zrównoważonego rozwoju.

ZAREJESTRUJ SIĘ

Marka YUMI jest partnerem Forum Branży Kosmetycznej i tak przedstawia się swoim partnerom handlowym:

YUMI w kulturze wschodu oznacza piękno. Yummy – w kulturze zachodu oznacza coś smacznego. Łączymy w sobie dbanie o piękno z soczystością naturalnych składników, tworząc aloesowy koktajl dla twojej skóry.

Bazą naszych kosmetyków jest aloes w stężeniu 99%, do którego dodajemy soczyste składniki aktywne. Dajemy skórze pić i czerpać energię z natury. W większości naszych produktów ponad 97% składników jest pochodzenia naturalnego. W YUMI wszystko jest przemyślane – nie stosujemy składników, co do których mamy wątpliwości.

Marka YUMI powstała jako odpowiedź na rosnące zainteresowanie kosmetykami z aloesem i równoczesny wzrost cen takich produktów. Chcemy, by cena nie była barierą przed dobrą pielęgnacją.

Wierzymy, że tylko to, co soczyste z natury, może prawdziwie nawilżyć skórę – a rośliny są urodowym superfoods. W aloesową moc naszych kosmetyków uwierzyły kobiet w całej Europie, a w Polsce marka staje się hitem Instagrama!"

Obecnie w portfolio marki znajdują się balsamy do ciała, żele pod prysznic, mydła w płynie, kremy do rąk, kremy-sorbety do twarzy, toniki, koktajle micelarne oraz pianki głęboko myjące do twarzy.

Więcej o YUMI: www.yumialoe.com

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.02.2025 16:28
Pierre Gasly nowym ambasadorem perfum Gentleman Givenchy
Givenchy

Francuska marka perfum Givenchy Parfums ogłosiła nawiązanie współpracy z Pierre’em Gasly, kierowcą Formuły 1, który został nowym ambasadorem linii męskich zapachów Gentleman Givenchy. Wybór ten podkreśla elegancję i determinację sportowca, który swoją karierę wyścigową rozpoczął w młodym wieku, osiągając sukcesy na kolejnych etapach motorsportu. Współpraca ta zbiega się z premierą nowego zapachu z tej linii – Gentleman Society, który pojawi się na rynku jeszcze w tym roku.

Gasly, urodzony w 1996 roku, zadebiutował w Formule 1 podczas Grand Prix Malezji w 2017 roku. W kolejnych sezonach zdobywał cenne doświadczenie i sukcesy, w tym historyczne podium podczas Grand Prix Brazylii w 2019 roku, czyniąc go najmłodszym Francuzem na podium F1. Jego największym osiągnięciem pozostaje zwycięstwo w Grand Prix Włoch w 2020 roku. W 2024 roku ukończył sezon jako dziesiąty w klasyfikacji kierowców, a jego zespół BWT Alpine F1 Team zajął szóste miejsce w klasyfikacji konstruktorów, do czego przyczyniło się m.in. jego piąte podium w Grand Prix Brazylii.

CEO Givenchy Parfums, Romain Spitzer, podkreślił, że Gasly doskonale odzwierciedla ducha marki, łącząc w sobie dążenie do doskonałości, nowoczesne podejście oraz naturalną elegancję. Jego obecność jako ambasadora Gentleman Givenchy ma podkreślić te wartości oraz inspirować mężczyzn na całym świecie. Wybór sportowca wskazuje na rosnące znaczenie połączenia luksusu i sportu, które zyskuje coraz większą popularność w świecie perfum i mody.

Sam Pierre Gasly wyraził entuzjazm związany z nową współpracą, podkreślając, że Givenchy to marka, która reprezentuje wartości bliskie jego sercu: odwagę, szacunek i zaangażowanie. Jako ambasador Gentleman Givenchy będzie twarzą nowego zapachu Gentleman Society, którego premiera odbędzie się jeszcze w tym roku.

To nie jedyny mariaż świata sportu z kosmetycznym. W ostatnich latach w świat beauty wkroczyli jako ambasadorowie/ambasadorki lub właściciele/właścicielki marek m.in. Cameron Brink (Urban Decay), Serena Williams (Wyn Beauty), Jake Paul (W), Jared McCain (Sally Hansen), i Iga Świątek (Lancôme).

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Zapachy
17.02.2025 15:07
Your Turn – nowy rozdział w perfumowej drodze Billie Eilish
Najnowsza kompozycja Billie Eilish, czyli Your Turn, zwraca uwagę zupełnie zabawnym flakonemEilish Fragrances

Your Turn, najnowszy zapach sygnowany przez artystkę młodego pokolenia, stanowi zmianę w stosunku do poprzednich perfum, wydawanych przez piosenkarkę pod własnym nazwiskiem jako Eilish, Eilish No. 2 i Eilish No. 3. Konsekwentnie są one wytwarzane z uwzględnieniem wegańskich składników.

Pierwsze perfumy Billie Eilish zadebiutowały w 2021 i okazały się dużym sukcesem (szczególnie pierwsza, oparta na wanilii kompozycja). Pierwsze trzy odsłony perfum sygnowanych przez Eilish trafiły do charakterystycznych flakonów w kształcie popiersia piosenkarki. 

Najnowsza kompozycja, czyli Your Turn, zwraca uwagę zupełnie innym, zabawnym flakonem w kształcie połączonych ze sobą, srebrzystych kostek do gry. 

Zawsze byłam niezwykłą pasjonatką zapachów, uwielbiam proces tworzenia czegoś nowego. Z przyjemnością dzielę się najnowszym zapachem i flakonem w mojej kolekcji perfum, Your Turn – zapowiedziała Billy Eilish.

Najnowszy zapach został opracowany we współpracy z Parlux Ltd., głównym “nosem” zapachu jest Frank Voelkl – ceniony perfumiarz z DSM-Firmenich. Voelkl stoi za sukcesemem kilku cenionych niszowych kompozycji (np. You – Glossier, Santal 33 – Le Labo).

Tworzenie Your Turn z Billie było podróżą pełną odkryć. Pracowaliśmy nad niezliczonymi iteracjami, aby opracować zapach, który oddaje ciepło i bogactwo drzewa sandałowego, a jednocześnie zawiera coś niespodziewanie świeżego. To zapach, który odzwierciedla wizję indywidualności i wyjątkowości Billie – wyjaśnił Voelkl. 

Podobnie jak wszystkie wcześniejsze perfumy Eilish, również formuła Your Turn zawiera składniki czyste i wegańskie. W produkcji opakowania wykorzystano przyjazny dla środowiska Envirofoil, wytwarzany w pełni przy użyciu odnawialnej energii wiatrowej. 

Proces był piękną współpracą, od stworzenia zapachu po projekt butelki. To wstęp do kolejnego etapu współpracy z Billie Eilish Fragrances – podkreśliła Lori Singer, prezes Parlux Ltd. 

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. luty 2025 18:58