StoryEditor
Producenci
19.09.2019 00:00

Forum Branży Kosmetycznej już 3 października. Ostatnie chwile na rejestrację!

Już 3 października w warszawskim hotelu Sofitel Warsaw Victoria odbędzie się VII Forum Branży Kosmetycznej - najważniejsza konferencja i kosmetyczne targi B2B. Swój udział w wydarzeniu zapowiedziało wielu menedżerów i kupców reprezentujących najważniejsze sieci handlowe, w tym drogeryjne i apteczne oraz firmy hurtowe i dystrybucyjne. Polskimi kosmetykami zainteresowani są kupcy z Hiszpanii, Gruzji, Ukrainy, Mongolii, którzy przyjadą specjalnie na Forum. To ostatnie chwile na rejestrację oraz na dołączenie do grona partnerów i wystawców na Forum Branży Kosmetycznej 2019!

Już 3 października w warszawskim hotelu Sofitel Warsaw Victoria odbędzie się VII Forum Branży Kosmetycznej - najważniejsza konferencja B2B dla dostawców produktów i usług poświęcona wydarzeniom i trendom zachodzącym w branży kosmetycznej. Będziemy mówić m.in. o ekologicznym nurcie, kosmetykach naturalnych, wpływie nowych technologii na handel na i zachowania konsumentów. 

Forum Branży Kosmetycznej to platforma biznesowa od wielu lat kojarząca ze sobą kluczowych graczy wpływających na rozwój rynku: producentów, importerów i dystrybutorów kosmetyków i chemii gospodarczej, menedżerów i kupców odpowiadających za zamówienia do sieci handlowych i największych firm dystrybucyjnych w Polsce i na świecie, dostawców usług i rozwiązań dla branży kosmetycznej i handlu.

Konferencja organizowana przez Wydawnictwo Gospodarcze, wydawcę biznesowych tytułów "Wiadomości Kosmetyczne" i "Wiadomości Handlowe" oraz portali wiadomoscikosmetyczne.pl i wiadomoscihandlowe.pl, łączy wykłady ekspertów, dyskusje panelowe, prezentacje trendów oraz targi nowości. Przede wszystkim daje jednak możliwość nawiązania bezpośrednich kontaktów pomiędzy potencjalnymi partnerami w biznesie.

W tegorocznej edycji Forum Branży Kosmetycznej weźmie udział 450 uczestników. Na wydarzenie przybędą prezesi, dyrektorzy i kupcy z najważniejszych sieci handlowych polskich i zagranicznych: drogeryjnych, perfumeryjnych, aptecznych, super- i hipermarketów, dyskontowych, handlu wolnocłowego, stacji benzynowych; wiodący producenci i importerzy kosmetyków (w tym innowacyjne marki dopiero wchodzące na rynek), najwięksi dystrybutorzy zajmujący się budowaniem sieci sprzedaży dla marek na rynkach zagranicznych i polskim; a także dostawcy usług i innowacyjnych rozwiązań dla branży kosmetyczno-chemicznej i handlu. Specjalnie na Forum Branży Kosmetycznej przyjadą prezesi i dyrektorzy zakupów z firm dystrybucyjnych i sieci handlowych z Hiszpanii, Gruzji, Ukrainy i Mongolii. 

To znakomita okazja do nawiązania biznesowych kontaktów i osobistego spotkania osób odpowiedzialnych za zarządzanie ofertą w handlu! To także ostatnie chwile na rejestrację oraz na dołączenie do grona partnerów i wystawców na Forum Branży Kosmetycznej 2019!

>> Kliknij, aby zarejestrować się na Forum Branży Kosmetycznej 2019 <<

>>Skontaktuj się pilnie, żeby zostać wystawcą<<

>> Zobacz relację i zdjęcia z ubiegłorocznej edycji Forum <<

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. lipiec 2025 04:59