StoryEditor
Producenci
14.04.2022 00:00

Forum Rozwoju Branży Konopnej Kanabiz już 21 kwietnia!

Forum Rozwoju Branży Konopnej odbędzie się już 21 kwietnia br. w Warszawie. W Kanabiz biorą udział wyłącznie właściciele biznesów konopnych i jest to jedyna w Polsce impreza branżowa B2B dla branży konopnej. Udział w Forum jest bezpłatny. Wiadomości Kosmetyczne objęły patronat nad wydarzeniem.

Już 21 kwietnia br. w  Warszawie, w przestrzeni CIC Venture, Varso Place, odbędzie się druga edycja Forum Rozwoju Branży Konopnej, Kanabiz. Udział w Kanabiz jest bezpłatny.  

W Kanabiz biorą udział wyłącznie właściciele biznesów konopnych i jest to jedyna w Polsce impreza branżowa B2B dla branży konopnej.

Tematem przewodnim Forum Rozwoju Branży Konopnej będzie potencjał wzrostu znaczenia sektora w kontekście nowych przepisów oraz marketing w branży objętej zakazem reklamy, czyli działania wspierające e-commerce i marketing sklepów internetowych.

Impreza promuje wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy właścicielami biznesów konopnych i jest to jedyne wydarzenie branżowe w Polsce umożliwiające networking biznesowy w tym obszarze. Uczestnicy będą mieli okazję do nawiązania relacji z podwykonawcami i dostawcami usług, tworzenia sieci kontaktów i pozyskiwania nowych partnerów. Tutaj właściciele sklepów konopnych mają szansę poznać dostawców, a producenci wyrobów mogą rozszerzać kanały sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych.

W konferencji wystąpią eksperci i liderzy opinii posiadający wieloletnie doświadczenie w branży, między innymi Piotr Liroy Marzec, CEO Liroyal; Andrzej Dołecki, prezes zarządu Wolne Konopie;  Monika Koźlakiewicz dyrektor KOWR, Krzysztof Rutkowski, prezes zarządu KDCP; Dariusz Nowak, co-founder, Orbis Cannabis;  Marta Łanoch z FoodMedLaw; Beata Martin Voces i Filip Bloch, prezes zarządu, MaryGo.

Link do bezpłatnej rejestracji: https://www.kanabiz.pl/event-details/ii-forum-rozwoju-branzy-konopnej-21-04-2022
Link do wydarzenia https://www.kanabiz.pl/

Liczba miejsc do udziału na żywo jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń.

W wydarzeniu biorą udział uczestnicy rynku konopnego, tj. plantatorzy, producenci wyrobów konopnych, farmaceutycznych, ale również tekstylnych, spożywczych, kosmetycznych i budowlanych; oraz właściciele sklepów online i stacjonarnych, hurtownicy, właściciele laboratoriów, otoczenie biznesu uwzględniające doradców, prawników, farmaceutów i pracowników ochrony zdrowia.

W ubiegłym roku odbyła się pierwsza edycja konferencji Forum Rozwoju Branży Konopnej - Kanabiz. Ożywione dyskusje przedstawicieli różnych obszarów branży konopnej przyniosły wiele wskazówek i kierunków rozwoju tego obszaru rynku. W wydarzeniu na żywo wzięło udział ponad 120 przedsiębiorców - przedstawicieli biznesów konopnych.

Tegoroczne wydarzenie składa się z części wystąpień merytorycznych i strefy networkingu „Galeria Konopna”, zaplanowanych na godziny 13:00-17:00. Bezpośrednio po wydarzeniu organizatorzy zapraszają na Thursday Gathering, imprezę networkingową dla przedsiębiorców i startupów, która rozpoczyna się o 17:00 i trwa trzy godziny. Goście Kanabiz będą zarejestrowani automatycznie na obydwa wydarzenia.

Zapraszamy do udziału.

Kontakt do organizatora:

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

tel. 888 770 651

link do wydarzenia https://www.kanabiz.pl/

Bozena Graczyk
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.07.2024 15:00
Solidne wyniki LVMH pomimo spadku zysku: 41,7 miliarda euro przychodu w 1. połowie 2024
Do wyników LVMH przyczyniły się również produkty do makijażu i pielęgnacji skóry, przy czym koncern wyróżnił Rouge Dior i Capture Totale.Jernej Furman from Slovenia, CC BY 2.0, via Wikimedia Commons

LVMH osiągnęło przychody na poziomie 41,7 miliarda euro (45,2 miliarda dolarów) w pierwszej połowie 2024 roku, mimo spadku zysku netto o 14 proc. Drugi kwartał przyniósł wzrost przychodów o 1 proc., ale sprzedaż w Azji, głównie w Chinach (z wyłączeniem Japonii), spadła o. Jednakże segmenty kosmetyczne marek i Sephora odnotowały pozytywne wyniki.

W pierwszej połowie 2024 roku segment Perfumes & Cosmetics zanotował organiczny wzrost przychodów o 6 proc., co było wynikiem dynamicznego rozwoju kluczowych linii produktów oraz selektywnej polityki dystrybucji. Christian Dior osiągnął „solidne wyniki” we wszystkich kategoriach produktowych, z Sauvage jako „wiodącym globalnie zapachem.” Kobiecy zapach J’adore kontynuował swoje sukcesy, a nowa edycja Miss Dior Parfum zanotowała „silny wzrost.”

Prezes LVMH, Bernard Arnault, podkreślił, że wyniki za pierwszą połowę roku odzwierciedlają wyjątkową odporność LVMH, wspieraną przez siłę swoich marek i elastyczność zespołów w obliczu ekonomicznej i geopolitycznej niepewności. Grupa osiągnęła wzrost na stałej skali konsolidacji i na bazie walutowej w Europie i USA, podczas gdy Japonia odnotowała dwucyfrowy wzrost przychodów.

LVMH osiągnęło zysk operacyjny na poziomie 10,7 miliarda euro (11,6 miliarda dolarów), co stanowiło marżę operacyjną na poziomie 25,6 proc., przewyższającą poziomy sprzed pandemii COVID-19. Fluktuacje kursów walut miały znaczący negatywny wpływ na wyniki za półrocze, a udział LVMH w zysku netto wyniósł 7,3 miliarda euro (7,9 miliarda dolarów). Arnault zaznaczył, że grupa z pewnością patrzy w przyszłość, licząc na zwinność i talent swoich zespołów, aby dalej wzmacniać swoją globalną pozycję lidera w sektorze dóbr luksusowych w 2024 roku.

Motywowani jak zawsze naszym podwójnym skupieniem na pożądaniu [produktów] i odpowiedzialności, nadal pracowaliśmy nad osiągnięciem celów w naszych programach działań środowiskowych i społecznych. W roku wyróżnionym naszym partnerstwem z Igrzyskami Olimpijskimi i Paraolimpijskimi Paryż 2024, jesteśmy zaszczyceni, że możemy dzielić się naszą kreatywnością, doskonałym rzemiosłem i głębokim zaangażowaniem w społeczeństwo, aby to wydarzenie odniosło ogromny sukces i było okazją dla Francji, aby zabłysnąć na światowej scenie

- powiedział Arnault.

Czytaj także: Bloomberg: Menadżerowie finansowi odpierają spanikowane telefony od najbogatszych Francuzów i Francuzek — powodem ostatnie wybory.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.07.2024 11:08
Marka Chopin, należąca do Miraculum, ponownie partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego
Marka Chopin po raz szósty sponsoruje Międzynarodowy Festiwal Chopinowskifort. Miraculum

Marka Chopin należąca do polskiej firmy Miraculum po raz szósty została oficjalnym partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego w Dusznikach-Zdroju. Poprzez zaangażowanie w to wydarzenie marka wspiera polską kulturę, ale także buduje rozpoznawalność swoich perfum na świecie.

Marka Chopin ogłosiła, że po raz szósty została oficjalnym partnerem Międzynarodowego Festiwalu Chopinowskiego w Dusznikach-Zdroju.

"Poprzez zaangażowanie w to prestiżowe wydarzenie kontynuujemy swoją misję promocji polskiej kultury i dziedzictwa Fryderyka Chopina. Jako marka inspirowana życiem i twórczością najwybitniejszego polskiego kompozytora, aktywnie wspieramy inicjatywy kulturalne, które kultywują jego spuściznę. Część dochodu ze sprzedaży naszych perfum, dostępnych w Drogeriach Hebe, przekazujemy na rzecz Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina, przyczyniając się do rozwoju badań nad twórczością kompozytora i promocji jego muzyki na całym świecie" – podaje w komunikacie firma Miraculum, do której należy marka Chopin.

Międzynarodowy Festiwal Chopinowski w Dusznikach-Zdroju odbędzie się już po raz 79. Wydarzenie to przyciąga artystów i miłośników muzyki polskiego kompozytora z całego świata. Jest najstarszym na świecie nieprzerwanie działającym festiwalem pianistycznym i zarazem najstarszym polskim festiwalem muzycznym.

16-letni Fryderyk Chopin przybył do Dusznik (wówczas Reinerz) w 1826 roku, by w górskim uzdrowisku nabierać sił. Zagrał tu dwa dobroczynne koncerty. Pierwszy festiwal odbył się w 120 rocznicę tych koncertów, w 1946 r. i od tamtej pory trwał zdobywając coraz większą rangę.

Na festiwalu występowali najznakomitsi współcześni pianiści i wykonawcy muzyki Chopina, m.in. Vladimir Askenazy, Bella Dawidowicz, Halina Czerny-Stefańska, Wiktor Mierżanow, Stefan Askenazy, Światosław Richter, Emanuel Ax, Garrick Ohlsson, Arcadi Volodos, Grigory Sokolow, Nelson Freire, Nikolai Lugansky, Nikolai Demidenko, Brigitte Engerer, Boris Berezovsky, laureaci Konkursu Chopinowskiego w Warszawie, laureaci prestiżowych międzynarodowych konkursów pianistycznych m.in. Van Cliburna (Fort Worth), Królowej Elżbiety (Bruksela), Czajkowskiego (Moskwa), Rubinsteina (Tel Awiw), Hamamatsu, Leeds, Cleveland i wielu innych.

Marka Chopin od 6 lat jest sponsorem festiwalu. W ten sposób właściciel marki – firma Miraculum – buduje także jej rozpoznawalność na świecie (perfumy Chopin trafiają także na rynki azjatyckie). W 2023 r. to właśnie ta marka przyczyniła się w dużym stopniu do dobrych wyników firmy, czego Miraculum od lat odbudowujące swoją pozycję na rynku, bardzo potrzebowało. W trzecim kwartale dynamika wzrostu przychodów w marce wyniosła 82 proc. rok do roku.

Czytaj więcej: Perfumy ciągną wyniki Miraculum w górę. W III kwartale spółka wypracowała ponad 10 mln zł przychodów

Perfumy Chopin były promowane podczas najważniejszych wydarzeń kulturalnych odbywających się w Filharmonii Narodowej i Teatrze Wielkim m.in. „Chopin i jego Europa” i „Szalone Dni Muzyki”. Miraculum było także sponsorem płyty „Czułe struny” z muzyką Chopina i trasy koncertowej Natalii Kukulskiej.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. lipiec 2024 07:36