StoryEditor
Producenci
28.03.2023 00:00

Garnier wprowadza na rynek swoją pierwszą butelkę w 100 proc. z recyklingu

Płyn micelarny zostanie zamknięty w specjalnej, stworzonej całkowicie z materiałów z odzysku butelce. / materiały prasowe Garnier
Garnier ogłosił, że we współpracy z Loop wprowadza na rynek płyn micelarny w limitowanej edycji w butelce 100 proc. poddanej recyklingowi. Produkt opakowany w sposób zrównoważony będzie dostępny wyłącznie w amerykańskiej sieci sklepów Ulta Beauty.

Garnier wprowadza na rynek płyn micelarny do demakijażu w limitowanej, w 100 proc. przetworzonej butelce, dostępnej wyłącznie w Ulta Beauty (w sklepach stacjonarnych i online) od 16 kwietnia 2023 r. Przełomowa technologia przekształca odpady z tworzyw sztucznych w PET poprzez upcykling w ramach procesu zapoczątkowanego przez firmę Loop. Produkt końcowy z kolei nadaje się do recyklingu.

Marka debiutuje również ze swoimi SkinActive Cleansing EcoPads: są trzy płatki do demakijażu wielokrotnego użytku z mikrofibry przeznaczone do stosowania z płynami micelarnymi Garnier. Premiera jest częścią Miesiąca Ziemi, jak powiedziała marka należąca do L'Oréal, i jej szerszego zaangażowania na rzecz bardziej ekologicznego piękna. Butelka zawiera plastikowe odpady PET i włókna poliestrowe zebrane, oczyszczone i przetworzone w żywicę PET „pierwszej jakości” przez Loop Industries. Podobno butelkę można poddać recyklingowi jak każdy standardowy PET. Warto jednak zauważyć, że zakrętka nie zawiera przetworzonego materiału PET.

Według Garniera co trzy sekundy sprzedawana jest jedna butelka płynu micelarnego do demakijażu i jest on zatwierdzony przez organizację Cruelty Free International w ramach programu Leaping Bunny. L'Oréal, właściciel Garnier, jest podobno pierwszą dużą firmą kosmetyczną, która zamknęła pętlę na swoich plastikowych opakowaniach PET poprzez włączenie Loop PET. Według firm ta współpraca będzie miała na celu „dalsze przyspieszenie przejścia na gospodarkę z tworzywa sztucznego o obiegu zamkniętym”.

Jesteśmy bardzo dumni, że L’Oréal dołączył do nas w Loop — powiedział Nelson Switzer, dyrektor ds. wzrostu w Loop Industries. - Kiedy firmy używają i aktywują markę i produkty technologiczne Loop, konsumenci są w stanie łatwo zidentyfikować i wybrać zrównoważone rozwiązanie, które może pomóc w rozwiązaniu kryzysu związanego z tworzywami sztucznymi.

Czytaj także: Garnier wybiera Drew Barrymore na ambasadorkę marki Garnier Nutrisse

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 15:33
Oriflame ruszyło z pierwszą kampanią na platformie Twitch
Kadr ze streamu shini_waifu na którym pokazuje produkty Oriflame.shini_waifu
Marka Oriflame zainicjowała swoją debiutancką kampanię na Twitchu, promując nową platformę wizerunkową o nazwie „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma streamerami z Polski, Oriflame motywuje młodą, dynamiczną społeczność graczy do poszukiwania ich własnych „szczęśliwych miejsc”.

Kampania "Reach Your Happy Place" prowadzona przez Oriflame na Twitchu jest rozwijana również na Instagramie i TikToku przez influencerów, którzy publikują dodatkowe materiały wideo. Firma Stor9_ odpowiada za opracowanie kreatywnej koncepcji, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Aktywności na Twitchu są wzmocnione automatyczną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, którzy prezentują specjalnie przygotowane kreacje.

Podczas transmisji na żywo twórcy prezentują produkty Oriflame poprzez unboxing, a za pomocą linków w czacie zachęcają widzów do przystąpienia do Klubu Oriflame, oferując nowym członkom 15% zniżki na pierwsze zakupy oraz 15% cashback na kolejne. Ta nowatorska kampania stanowi element strategii Oriflame mającej na celu poszerzenie cyfrowej obecności i zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów szukających produktów beauty online.Do grona streamerów którzy biorą udział w kampanii należą Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).

Jesteśmy jedną z pierwszych marek beauty, która na taką skalę zdecydowała się na wejście do świata gier. Nasza obecność na Twitchu otwiera nowe możliwości do interakcji Oriflame z młodszą, aktywną społecznością graczy, która ceni sobie autentyczność i bezpośredni kontakt z markami

- powiedziała portalowi Nowy Marketing Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.

Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 14:05
Nie żyje Krystyna Wilsz, właścicielka firmy NOREL Dr Wilsz
NOREL Dr Wilsz
Informację zamieścił w sieci Jakub Wilsz. Dr Krystyna Wilsz była wieloletnią członkinią polskiej społeczności skupionej wokół branży urodowej.

Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.

Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 17:43