StoryEditor
Producenci
27.08.2024 15:34

Gigi Hadid nową globalną ambasadorką Rabanne

Gigi Hadid to globalna supermodelka i aktywistka. / Rabanne

Supermodelka Gigi Hadid została ambasadorką nowego zapachu Million Gold for Her marki Rabanne. Perfumy, które zadebiutowały na rynku w lipcu 2024 roku, składają się z nut kwiatowych i drzewnych, a kampania reklamowa podkreśla siłę i kobiecą pewność siebie.

W lipcu 2024 roku marka Rabanne wprowadziła na rynek nowy zapach Million Gold for Her, którego twarzą została Gigi Hadid. Perfumy charakteryzują się wyjątkowym połączeniem nut zapachowych: róża, będąca nutą głowy, harmonizuje z sercem z białych kwiatów, a całość dopełnia baza z mineralnego piżma. Zapach zamknięty jest w flakonie w kształcie sztabki złota, ozdobionym charakterystycznym dla Rabanne ogniwem z ich biżuteryjnej kolekcji.

Kampania reklamowa, której motywem przewodnim jest utwór „Pure/Honey” Beyoncé, została stworzona przez reżyserów Manu Cossu i Merta Alasa. Hadid w spocie nosi imponujący naszyjnik inspirowany biżuterią Rabanne, co dodatkowo wzmacnia przekaz o kobiecej sile i sukcesie. Sama supermodelka przyznaje, że uwielbia równowagę między subtelnymi i wyrazistymi akcentami, które ten zapach oferuje. Według Jerome’a Leloupa, wiceprezesa marki Rabanne, Gigi Hadid idealnie wpisuje się w dziedzictwo domu mody, nawiązując do ikonicznych muz Paco Rabanne’a, takich jak Jane Birkin czy Jane Fonda.

Kampania z udziałem Gigi Hadid to kolejny krok w kierunku redefinicji marki Rabanne, która w ostatnim czasie przechodzi dynamiczne zmiany. W sierpniu tego samego roku Rabanne ogłosiło piosenkarza Troye Sivana jako swojego pierwszego globalnego ambasadora makijażu, co stanowiło ważny moment dla marki, która w czerwcu 2023 roku po raz pierwszy wkroczyła na rynek kosmetyczny. Rebranding obejmował także usunięcie słowa „Paco” z nazwy, co ma symbolizować nowy etap globalnej ekspansji i odświeżenie wizerunku. Nowa linia kosmetyków obejmuje m.in. produkty do ust, palety cieni i pigmenty, które są już dostępne w sklepach Selfridges i Sephora.

Czytaj także: Troye Sivan nową, globalną twarzą kosmetyków Rabanne

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Włosy
18.07.2025 14:07
Grzebień do włosów pod prysznic jako synergia beauty i designu
Wspólny projekt UAUproject i OnlyBio wyróżnia się nowoczesnym podejściem do designu użytkowegoOnlyBio mat.pras.

Marka kosmetyczna OnlyBio połączyła siły z artystycznym studiem projektowym UAUproject, tworząc grzebień do włosów pod prysznic, ułatwiający świadomą pielęgnację, łączący przy tym funkcjonalność i estetykę. To dobry przykład synergii między światem beauty a designem użytkowym, który odpowiada na realne potrzeby konsumentów, ale też wyróżnia się formą.

Chcieliśmy stworzyć coś więcej niż zwykły grzebień: akcesorium, które ułatwi pielęgnację, ale też będzie na tyle dobrze zaprojektowane, że stanie się naturalną częścią łazienkowej przestrzeni. Właśnie dlatego zaprosiliśmy do współpracy artystów z UAUproject – wyjaśnia Marta Iwanowska-Giler, dyrektor kreatywna OnlyBio.life.

Jak dodaje, wspólny projekt UAUproject i OnlyBio wyróżnia się nowoczesnym podejściem do designu użytkowego – łączy funkcję z estetyką i budowaniem codziennego doświadczenia.

Nie projektujemy po to, by stworzyć kolejny ładny przedmiot. Naszym celem jest emocjonalna użyteczność – coś, co poprawia komfort i zostaje z użytkownikiem na dłużej. Taki właśnie jest grzebień dla OnlyBio: prosty, ale znaczący i funkcjonalny detal – dodaje Justyna Fałdzińska z UAUproject.

Grzebień został wykonany z lekkiego i łatwego do czyszczenia materiału, posiada ergonomiczny kształt, szeroko rozstawione ząbki, a nawet praktyczny hak do zawieszenia w kabinie prysznicowej. Doskonale sprawdzi się podczas aplikacji masek i odżywek, minimalizując uszkodzenia włosów, szczególnie kręconych i falowanych. 

Grzebień będzie dostępny czasowo, jedynie w ramach edycji limitowanej.

Warto przypomnieć, że jest to kolejny (w krótkim czasie) przykład współpracy marki OnlyBio z inną firmą, której celem jest stworzenie oryginalnych, unikalnych akcesoriów do włosów: Marki OnlyBio i Invisibobble połączyły siły w ramach międzynarodowej współpracy

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
18.07.2025 11:55
Puig: sprzedaż kosmetyków znowu wzrasta – we wszystkich kategoriach i regionach
Uriage jest największą marką w segmencie kosmetyków do pielęgnacji skóry w portfolio Puig IG Uriage

Koncern Puig odnotował w pierwszej połowie bieżącego roku 7,6-procentowy wzrost przychodów (2,299 mld euro). Jak podkreśla firma, wzrosty nastąpiły we wszystkich segmentach. Właściciel takich marek jak Byredo i Charlotte Tilbury odnotował wzrosty przychodów we wszystkich regionach: o 10,9 proc. w obu Amerykach, 16,5 proc. w regionie Azji i Pacyfiku oraz 3,6 proc.w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA).

W segmencie mody i perfum Puig odnotował wzrost sprzedaży o 8,6 proc. like-for-like, co stanowi 73 proc. całkowitych przychodów koncernu.

Kategoria kosmetyków powróciła do fazy wzrostu, osiągając przychód netto w wysokości 339 mln euro i wzrost o 2 proc. Stanowiło to w pierwszej połowie 2025 roku 15 proc. przychodów dla Puig. To ożywienie było napędzane synergią kluczowych premier oraz poszerzania kanałów sprzedaży oraz zasięgu geograficznego.

Kategoria pielęgnacji skóry nadal dawała solidne przychody, rosnące o  8,1 proc. (do 276 mln euro). Ta kategoria odpowiadała za 12 proc. całkowitych przychodów Puig. Wzrost napędzany był dwucyfrowymi wynikami, osiąganymi przez markę Uriage – największą w tym segmencie, dodatkowo wspieranymi wynikami kosmetyków pielęgnacyjnych marki Charlotte Tilbury.

Jeśli chodzi o prognozy na 2025 rok, Puig uważa za realny wzrost przychodów o 6-8 proc. oraz dalszy wzrostu skorygowanej marży EBITDA.

Osiągnęliśmy solidne wyniki we wszystkich naszych segmentach i regionach, co odzwierciedla kondycję i odporność naszego portfolio na rozwijającym się globalnym rynku kosmetycznym. Jesteśmy przekonani o naszej zdolności do dalszego wzrostu na rynku kosmetyków premium i podtrzymujemy naszą prognozę na cały rok – komentuje Marc Puig, prezes i dyrektor generalny hiszpańskiego koncernu.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
19. lipiec 2025 01:01