StoryEditor
Producenci
09.06.2020 00:00

Gillette wspiera ratowników medycznych. Marka wybrała ambasadora z tego środowiska 

Gillette, marka należąca do Procter & Gamble, w dobie pandemii COVID-19 udziela pomocy pracownikom służby zdrowia na świecie poprzez darowizny produktowe i wsparcie finansowe. Za pośrednictwem Polskiego Czerwonego Krzyża przekazała swoje produkty ratownikom medycznym w całej Polsce.

Marka Gillette należąca do koncernu Procter & Gamble udziela pomocy pracownikom służby zdrowia na świecie poprzez darowizny produktowe i wsparcie finansowe. Za pośrednictwem Polskiego Czerwonego Krzyża przekazała swoje produkty ratownikom medycznym w całej Polsce.
Niesienie pomocy to kwestia filozofii firmy P&G i systemowego podejścia. Społeczności, których jesteśmy częścią, chcemy wspierać zawsze, kiedy tego potrzebują - czy to w codziennych rytuałach czy w momentach pełnych zaskoczeń i niepewności – mówi Małgorzata Mejer, manager ds. komunikacji korporacyjnej Procter & Gamble w Europie Środkowej. – COVID-19 nie zmienił naszego myślenia ani celów - robimy to, co zawsze podczas kryzysów humanitarnych - chcemy nieść pomoc ludziom najbardziej dotkniętym kryzysem oraz instytucjom i osobom, które tę pomoc niosą – dodaje.

Doceniając pracę służb ratunkowych, marka zaprosiła do współpracy Pawła Giela, do niedawna profesjonalnego piłkarza, którego życie nabrało nowego tempa, gdy został ratownikiem medycznym w Państwowym Pogotowiu Ratunkowym, a także strażakiem w Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie.

Gillette od lat wspiera sportowców w konsekwentnym dążeniu do celu, a także doskonaleniu swoich pasji i przekuwaniu ich w życiowe cele. Jeśli te cele ulegają zmianie i tworzą nowe życiowe misje, kibicujemy im w ich realizacji z taką samą pasją – mówi Marcin Półchłopek, associate director, Shave and Oral Care, P&G Central Europe. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.12.2024 11:43
Nowa era wyszukiwania w Oriflame: 150 proc. wzrost efektywności dzięki sztucznej inteligencji
Oriflame

Firma Oriflame zrewolucjonizowała swoje narzędzie wyszukiwania w handlu internetowym, wprowadzając platformę opartą na sztucznej inteligencji. Dzięki współpracy z Lucidworks, firma osiągnęła imponujące rezultaty – wzrost wykorzystania popularnych haseł wyszukiwania o 150 proc., wyższe wskaźniki konwersji i zaangażowanie setek tysięcy użytkowników.

Oriflame, globalny lider w network marketingu obecny na ponad 60 rynkach świata, stanęło przed wyzwaniem związanym z różnorodnością swojej bazy klientów i języków. Firma potrzebowała narzędzia wyszukiwawczego, które poradzi sobie z obsługą ponad 50 języków, różnorodnymi synonimami oraz wymaganiami doświadczonych sprzedawców i zwykłych konsumentów. Dotychczasowe rozwiązanie, oparte na technologii Solr, nie spełniało oczekiwań – brak trafnych wyników wyszukiwania powodował frustrację klientów i negatywnie wpływał na wskaźniki konwersji.

Decyzja o współpracy z Lucidworks przyniosła rewolucyjne zmiany. Nowa platforma zapewniła stabilność i niezawodność, szczególnie istotne podczas sezonowych szczytów ruchu na międzynarodowych rynkach. Dodatkowo system został zoptymalizowany pod kątem nowo opracowanej aplikacji mobilnej. Wyniki wdrożenia mówią same za siebie – wykorzystanie popularnych haseł wzrosło o 150 proc., co znacząco poprawiło doświadczenie zakupowe użytkowników, a wzrost wskaźników konwersji wskazuje na efektywność w zwiększaniu sprzedaży.

Tylko w jednym kwartale z nowego narzędzia wyszukiwania skorzystało ponad 800 000 użytkowników, co dowodzi, jak kluczową rolę odgrywa wyszukiwarka w strategii internetowej Oriflame. Firma podkreśla, że zastosowanie technologii Lucidworks to nie tylko innowacja, ale również odpowiedź na konkretne potrzeby klientów w różnych częściach świata.

Czytaj także: Oriflame odnotowuje spadek sprzedaży w trzecim kwartale 2024 roku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
13.12.2024 09:00
Bic przejmuje markę Tangle Teezer
Tangle Teezer

Francuska firma Bic, znana z produkcji artykułów piśmienniczych, zapalniczek i maszynek do golenia, ogłosiła przejęcie brytyjskiej marki Tangle Teezer. Londyńska marka, specjalizująca się w szczotkach do rozczesywania włosów, osiągnęła w 2024 roku imponującą sprzedaż na poziomie 70 milionów euro.

Założona w 2007 roku marka Tangle Teezer w ciągu ostatnich czterech lat podwoiła swoją wielkość, stając się jednym z liderów w swojej kategorii. Dzięki innowacyjnemu podejściu do pielęgnacji włosów, firma zyskała globalne uznanie za wysoką jakość i przystępne ceny produktów. Obecnie Tangle Teezer osiąga roczną sprzedaż na poziomie 70 mln euro, co jest wynikiem dynamicznego wzrostu i skutecznej strategii rynkowej.

Bic podkreśla, że przejęcie Tangle Teezer wpisuje się w strategię rozwijania produktów odpowiadających na potrzeby konsumentów. Prezes Bic, Gonzalve Bich, zaznaczył, że obie firmy łączy duch innowacji i przedsiębiorczości, a także wspólna wizja tworzenia przystępnych cenowo i łatwych w użyciu produktów. Dzięki globalnemu zasięgowi Bic, marka Tangle Teezer ma szansę na dalsze umacnianie pozycji na rynku i rozwój nowatorskich rozwiązań w pielęgnacji włosów.

Przejęcie oznacza również zakończenie współpracy Tangle Teezer z funduszem Mayfair Equity Partners, który był właścicielem marki od 2021 roku. Prezes Tangle Teezer, James Vowles, wyraził nadzieję na dalszy rozwój marki pod skrzydłami Bic.

Czytaj także: Tangle Teezer liczy na rozwój dzięki innowacjom

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
13. grudzień 2024 13:46