StoryEditor
Producenci
04.11.2022 00:00

Gina Boswell dyrektorem generalnym Bath & Body Works

Bath & Body Works powołał Ginę Boswell na stanowisko dyrektora generalnego i członka zarządu firmy. Doświadczona menedżerka przejmie zarządzanie firmą od 1 grudnia 2022 r.

Bath & Body Works zmienia dyrektora generalnego. Stanowisko to od 1 grudnia 2022 r. obejmie Gina Boswell. Taką decyzję podjęła jednogłośnie rada dyrektorów firmy. Sarah E. Nash, która pełniła tę funkcję od maja 2022 r. wróci w styczniu przyszłego roku na stanowisko przewodniczącej rady nadzorczej.

Jak podaje Bath & Body Works, Gina Boswell wnosi do firmy ponad 30-letnie doświadczenie w pracy ze światowymi markami, głęboką wiedzę specjalistyczną w zakresie sprzedaży, marketingu, budowania marki oraz rozwoju i strategii biznesowej, a także duże doświadczenie operacyjne i udokumentowane osiągnięcia w osiąganiu pomyślnych wyników biznesowych. Kierowała dużymi wielofunkcyjnymi zespołami zarówno w kraju, jak i za granicą, z silnym naciskiem na budowanie zespołu.

 –  Jestem zaszczycona i podekscytowana możliwością dołączenia do Bath & Body Works i kierowania firmą w tak dynamicznym czasie. Widzę ogromny potencjał wykorzystania głębokich kontaktów firmy z klientami, znaczących zdolności innowacyjnych produktów i pionowo zintegrowanego łańcucha dostaw, aby przyspieszyć rozwój Bath & Body Works i zwiększyć wartość dla akcjonariuszy – skomentowała Gina Boswell. –  Z niecierpliwością czekam na współpracę z Zarządem, zespołem kierowniczym i utalentowanymi współpracownikami w całej organizacji, aby budować i przyspieszać przywództwo spółki jako globalnej, wielokanałowej marki produktów do higieny osobistej i zapachów do domu – dodała.

W latach 2011-2019 Gina Boswell pełniła trzy różne role w koncernie Unilever. Najpierw jako Executive Vice President, Personal Care North America, kierowała wielomiliardowym portfelem obejmującym produkty do pielęgnacji włosów, dezodoranty, oczyszczanie i pielęgnacji skóry, gdzie odpowiadała za ponad 20 marek produktów do higieny osobistej, w tym m.in. Dove, Axe, Vaseline. Stamtąd została powołana do kierowania Unilever UK & Ireland w zakresie rachunku zysków i strat we wszystkich kategoriach higieny osobistej, domowej i żywności/przekąsek.

Ostatnio pełniła funkcję President Customer Development w Unilever USA, gdzie kierowała dostarczaniem wielomiliardowych przychodów we wszystkich kanałach i kategoriach na największym rynku Unilever. Gina Boswell dołączyła do Unilever poprzez przejęcie i integrację Alberto Culver Company, gdzie pełniła funkcję President Global Brands i kierowała wszystkimi działaniami związanymi z rozwojem marki, w tym m.in. globalnym marketingiem, badaniami i rozwojem.

Wcześniej w swojej karierze Boswell pełniła funkcje kierownicze i rozwoju biznesu w Avon Products, Inc., Ford Motor Company i The Estee Lauder Companies.

Bath & Body Works to amerykańska marka produkująca aromatyczne kosmetyki pielęgnacyjne oraz świece i zapachy do domu i sprzedająca je w sieci własnych sklepów. 

Czytaj także: Bath & Body Works prognozuje spadek sprzedaży

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.05.2024 11:46
Stara Mydlarnia otwiera kolejne firmowe sklepy
Stara Mydlarnia w Sadyba Best Mall w Warszawiefot. wiadomoscikosmetyczne.pl
Stara Mydlarnia, rodzinna firma produkująca naturalne kosmetyki, inwestuje w kolejne firmowe sklepy. Najnowszy otworzy w warszawskiej Galerii Północnej, gdzie dołączy do takich najemców, jak Sephora, Douglas, Hebe i Rossmann.

Stara Mydlarnia jest dużą rodzinną firmą produkującą naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Ważną częścią jej działalności jest produkcja ręcznie wyrabianych mydeł w blokach, muffinek, creamersów i kul do kąpieli - „hand made by Stara Mydlarnia".  

Swoje kosmetyki firma sprzedaje online i w firmowych sklepach. Na dziś dysponuje siecią 24 stacjonarnych salonów, większość z nich jest ulokowana w popularnych centrach handlowych m.in. w Krakowie, Bydgoszczy, Warszawie, Poznaniu, Gdańsku czy Rzeszowie.

Wkrótce kolejny sklep dołączy do lifestylowej oferty warszawskiej Galerii Północnej. 

– Rozwój oferty lifestylowej, zwłaszcza o nowe marki kosmetyczne, jest jednym z ważniejszych aspektów naszej strategii leasingowej. Obok doskonale znanych na rynku sieciowych marek drogeryjnych i perfumeryjnych, które obecne są u nas od lat, coraz częściej w ofercie Północnej pojawiają się nowe, rodzime koncepty, które wyróżnia pomysł, jakość produktów oraz szeroki asortyment. Stara Mydlarnia, która coraz wyraźniej zaznacza się na polskim rynku centrów handlowych, jest tego najlepszym przykładem – stwierdza Katarzyna Żuchowska, leasing manager w GTC S.A.

Stara Mydlarnia produkuje kosmetyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów oraz produkty do aromaterapii. W ofercie sklepu, który powstanie w Północnej znajdą się produkty takich serii, jak m.in. Eco Botanica, Eco Trendy, Eco Receptura, Home Spa, For Men czy Handmade. Będą to także akcesoria, produkty do aromaterapii i zapachy do domu.  

– Brand wpisuje się w obecne trendy i rosnącą świadomość konsumenta. Fakt, że w jego ofercie znaleźć można naturalne produkty, kierowane do osób ceniących sobie ekologię i wysoką jakość, jest mocnym atutem najemcy. Wzbogaca także naszą ofertę kosmetyczną o kolejny wyróżnik – dodaje Katarzyna Żuchowska.

W Galerii Północnej Stara Mydlarnia zmierzy się ze sporą konkurencją. W kategorii zdrowia i urody działają tu takie marki jak m.in. Sephora (w tym roku zwiększyła powierzchnię najmu z 286 m kw. do 320 m kw.), Douglas, Rossmann, Hebe, Inglot, Ziaja, Super-Pharm. Dodatkowo można taki asortyment kupić w salonach TK Maxx, HalfPrice, czy Sinsay. 

Otwarcie Starej Mydlarni zaplanowano na lipiec. W kwietniu w Północnej został otwarty mający aż 1,5 tys. m kw. sklep marki JYSK. Ponadto od początku 2024 roku leasing przedłużył umowy z 9 najemcami, opiewające łącznie na 1627 m kw. W gronie tym była także Sephora, która dodatkowo zwiększyła powierzchnię najmu z 286 m kw. do 320 m kw. 

Galeria Północna należąca do Grupy GTC to centrum handlowe położone w północnej części Warszawy. Ma  powierzchnię 64,8 tys. mkw., około 200 najemców oraz 11-salowe kino. Posiada jedne z jednej z największych w stolicy ogrody na dachu, w których można znaleźć m.in. unikalną w skali światowej tężnię solankową, ogromne murale, w tym 3D i place zabaw dla dzieci. W obiekcie można podziwiać także światowej klasy sztukę - w centralnym punkcie galerii wznosi się najwyższa w Polsce, 22-metrowa rzeźba ze stali nierdzewnej „Wir” autorstwa Oskara Zięty. Obiekt posiada środowiskowy certyfikat LEED (Leadership in Energy & Environmental Design).

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.05.2024 17:10
Paryski event Vichy połączył lekarzy i medinfluencerów
Do Paryża zostali zaproszeni twórcy współpracujący z marką. Ambasadorka Liftactiv B3 – Aleksandra Żebrowska oraz Liftactiv Collagen Specialist – Paulina Krupińska, a także influencerzy i osobowości medialne, takie jak Lila Grochowska, Klaudia El Dursi oraz Łukasz Trochonowicz.fot. Stephane Sby Balmy
Ponad 250 osób z 20 krajów wzięło udział w międzynarodowym evencie V.I.C (Vichy Integrative Center) w Paryżu, którego celem było stworzenie przestrzeni do dyskusji o dążeniu do kompleksowego podejścia do zdrowia. Organizująca event marka Vichy Laboratoires zaprezentowała także swoje innowacje, w tym narzędzie diagnostyczne oparte na sztucznej inteligencji.

Francuska marka dermokosmetyczna Vichy Laboratoires, działająca na rynku od 93 lat, zorganizowała w Paryżu dwudniowe wydarzenie V.I.C (Vichy Integrative Center), by podjąć dyskusję o kompleksowym podejściu do zdrowia. W międzynarodowym evencie wzięło udział ponad 250 osób z 20 krajów.

Celem V.I.C (Vichy Integrative Center) było stworzenie przestrzeni do dyskusji o kompleksowym podejściu do zdrowia.  

image
fot. Stephane Sby Balmy
Edukacyjny panel “Integrative Talks" otworzył globalny prezes Vichy, Vincent Chauvière, omawiając misję marki, którą jest wspieranie w dążeniu do poprawy zdrowia skóry, niezależnie od etapu życia. Pochodząca z Polski międzynarodowa dyrektor komunikacji medycznej Vichy, Paulina Andrycz, wyjaśniła, w jaki sposób marka realizuje swoją misję w obszarze integracyjnego podejścia do zdrowia. Jessie Inchauspé,  biochemiczka i autorka bestsellera Glucose Revolution, która w social mediach występuje jako @glucosegoddesl, odpowiedziała na najważniejsze pytania dotyczące zdrowia i odżywiania.

Medfluencerzy: dr Mamina Turegano (dermatolożka i internistka), dr Luke J. Maxfield (dermatolog), dr Aamna Adel (dermatolożka), a także psychiatra dr Judith Joseph dzielili scenę  z zespołem komunikacji medycznej Vichy, wspólnie obalając mity na temat kolagenu w pielęgnacji skóry i wypadaniu włosów.

image
Stephane Sby Balmy
Na paryskim wydarzeniu polską medycynę reprezentowali dr n. med. Marcin Zakrzewski, dermatolog oraz lekarz medycyny estetycznej, dr n.med. Joanna Kuschill-Dziurda, lekarka medycyny estetycznej, a także farmaceutki – Magdalena WieliczkoKatarzyna Silczuk.

Czytaj także: Dermokosmetyki na fali. Apteki rozszerzają asortyment beauty

Uczestnicy spotkania poznali także innowacje, które Vichy Laboratoires właśnie wprowadza na rynek. Wśród nich znalazło się narzędzie diagnostyczne oparte na sztucznej inteligencji z 50-krotnym przybliżeniem oraz trzema różnymi trybami oświetlenia ScalpConsult Pro, które ma za zadanie pomóc farmaceutom i dermatologom analizować osiem najczęstszych problemów związanych z włosami i skórą głowy, wesprzeć w diagnozowaniu ich i rekomendowaniu najbardziej dopasowanych do potrzeb produktów.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. maj 2024 07:39