Nowa linia perfum została oznaczona numerami od 01 do 10 i jest pozycjonowana w segmencie premium. Flakon o pojemności 75 ml kosztuje 160 euro, natomiast wersja 125 ml – 260 euro. Jak podkreślono w komunikacie marki, Solférino Paris ma oferować „dziesięć zmysłowych podróży do serca paryskiego ducha”, pozostawiając przestrzeń na indywidualne interpretacje i emocje.
Otwarcie pierwszego butiku Solférino Paris zaplanowano na wrzesień w Paryżu. Będzie to niezależny punkt sprzedaży dedykowany wyłącznie tej marce. Inicjatywa ta wpisuje się w strategię Interparfums SA, która coraz śmielej eksploruje segment autorskich, luksusowych zapachów. Nazwa marki nawiązuje do siedziby Interparfums przy 10, rue de Solférino – adresu przejętego w 2021 roku. Znajdująca się w osiemnastowiecznej kamienicy, między bulwarem Saint-Germain a Sekwaną, lokalizacja ta stanowi „punkt wyjścia i centrum twórczej inspiracji” nowej marki.
Interparfums SA to francuski koncern specjalizujący się w tworzeniu, produkcji i dystrybucji perfum luksusowych, działający głównie na licencjach prestiżowych marek. Firma zarządza całym cyklem życia zapachu – od koncepcji, poprzez wybór flakonu i opakowania, aż po promocję i dystrybucję na rynkach francuskim i międzynarodowym.
W portfolio Interparfums SA znajdują się licencje na zapachy wielu globalnie rozpoznawalnych marek. Z europejskiej części biznesu (ok. 65 proc. sprzedaży) firma obsługuje takie brandy jak Boucheron, Coach, Jimmy Choo, Karl Lagerfeld, Kate Spade, Lacoste, Lanvin, Montblanc, Rochas oraz Van Cleef & Arpels . W segmencie amerykańskim (pozostałe ~35 proc.) marka odpowiada m.in. za perfumy pod markami Abercrombie & Fitch, Anna Sui, Donna Karan, DKNY, Ferragamo, Graff, GUESS, Hollister, MCM, Oscar de la Renta oraz Roberto Cavalli.