StoryEditor
Producenci
06.09.2021 00:00

Golden Rose wchodzi w nową kategorię produktową

Firma Golden Rose, dotychczas znana głównie z kosmetyków do makijażu, weszła w nową kategorię produktową i poszerzyła swój asortyment o produkty do pielęgnacji ciała. O szczegóły zapytaliśmy Martę Łucką-Lach, managera ds. marketingu i PR, która doniosła się również do obecnej sytuacji na rynku kosmetycznym.

Firma Golden Rose, specjalizująca się w kosmetykach do makijażu, weszła w nową kategorię produktową i poszerzyła swój asortyment o produkty do pielęgnacji ciała. Kosmetyki mają wegańską formułę i nawilżające właściwości. W portfolio pojawiły się balsamy do ciała, żele pod prysznic i kremy do rąk.

–   Nie jest to  pierwszy przypadek, kiedy poszerzyliśmy asortyment o produkty spoza kategorii stricte związanej z wykonywaniem makijażu i manicure. Kilka lat temu z powodzeniem udało nam się wprowadzić na rynek serię do demakijażu oraz do pielęgnacji twarzy. To nam pokazało, że konsument  chętnie sięga po produkty marki, niezależnie od kategorii produktowej – mówi Marta Łucka-Lach, manager ds. marketingu i PR w firmie Golden Rose

Wprowadzanie nowej kategorii zawsze wiąże się z pracą po stronie sprzedawcy, który informuje i jednocześnie edukuje konsumentów, jak stosować nowe produkty. Marta Łucka-Lach dodaje, że klienci firmy szczególnie zwracają uwagę na kremy do rąk jako uzupełnienie sprzedaży lakierów i odżywek do paznokci. 

Odnośnie ogólnej sytuacji na rynku mogę powiedzieć, że obserwujemy pewną chwilową stabilizację, ale ciężko wyrokować, czy znowu nie zajdą jakieś fluktuacje przy okazji kolejnych fal epidemii. Staramy się działać bardzo elastycznie, obserwując i dopasowując się do zmian, jakie następują. W tym roku pojawiły się w naszym asortymencie nowości, ponieważ konsumenci nadal na nie czekają mówi. 

To oprócz wspomnianej nowej linii pielęgnacyjnej, także tusze do rzęs, lakiery z keratyną, podkład do twarzy i pędzle do makijażu.

Nie planujemy przestoju, także sukcesywnie będą pojawiały się kolejne nowości –  zapowiada Marta Łucka-Lach.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.05.2024 12:52
Kylie Cosmetics wchodzi do Indii
Marka należąca do Kylie Jenner wchodzi na nowy rynek.Kylie Cosmetics
Kylie Cosmetics ogłosiło swoje wejście na rynek indyjski. Dzięki współpracy z House of Beauty, co stanowi pierwszą tego typu współpracę dla marki wspieranej przez Coty, słynne zestawy do ust Kylie Jenner będą sprzedawane w 25 sklepach Sephora India w całym kraju oraz w Internecie za pośrednictwem dedykowanej witryny e-commerce Sephora.

Kolekcja, z którą Kylie Cosmetics wchodzi na nowy rynek, obejmuje zestawy do ust Matte i Velvet, konturówkę do ust Precision Pout, podkład Power Plush Longwear, tusz do rzęs Kylash Volume Mascara, korektor Power Plush Longwear i balsam Tinted Butter.

Jestem bardzo podekscytowana możliwością wprowadzenia Kylie Cosmetics w Indiach – stworzyłam Kylie Cosmetics, aby zapewnić moim fanom dostęp do produktów do makijażu, których używam i które uwielbiam, i nie mogę się doczekać, aby podzielić się moją kolekcją ze wszystkimi moimi fanami w Indiach

- powiedziała o wejściu na indyjski rynek Kylie Jenner.

Kylie Cosmetics dołącza do długiej linii marek premium, które pojawiły się na dynamicznie rozwijającym się rynku Półwyspu Indyjskiego w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W ostatnich latach indyjski rynek kosmetyczny zyskuje coraz większą uwagę, a firmy chcą zwiększyć udział w rynku w tym kraju. W marcu marka Fenty Beauty należąca do Rihanny podpisała kontrakt ze sprzedawcą kosmetyków Nykaa w ramach swojego własnego debiutu w tym kraju. Europejscy giganci z branży kosmetycznej zainwestowali także w Indiach – Chanel otworzyła swój pierwszy sklep z kosmetykami w Bombaju w styczniu 2024 r. Sephora nawiązała także współpracę z indyjską grupą detaliczną The Reliance Retail Group, aby zwiększyć swój zasięg w tym kraju.

Czytaj także: Kylie Jenner wchodzi na rynek ze swoim pierwszym zapachem: czy Cosmic stanie się hitem sprzedażowym?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.05.2024 10:05
Personal Care Insights: Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju inwestuje w Bielendę
Inwestycje w Bielendę mogą spowodować znaczący skok rozwojowy dla firmy.Bielenda
Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju (EBOR) dokonuje inwestycji o wartości 33,9 milionów euro poprzez pośredni udział mniejszościowy w Bielendzie. Transakcję prowadzi jego holding Innova Central Holding, którego właścicielem jest fundusz private equity Innova/6, a w którym EBOR jest komandytariuszem.

Inwestycja ułatwiła Bielendzie przejęcie dwóch komplementarnych polskich marek produktów do pielęgnacji skóry, Tołpa i Miya, poprawiając jej pozycję rynkową i portfolio produktów. Innova Capital stara się wykorzystać umiejętności cyfrowe podmiotu, w którym dokonano inwestycji, w celu poprawy efektywności operacyjnej.

Innova Capital to polski doradca private equity inwestujący w wykupy większościowe w średnich przedsiębiorstwach w Europie Środkowo-Wschodniej. Według doniesień zainwestował około 1,3 miliarda euro w prawie 70 firm w dziesięciu krajach. Tymczasem EBOR twierdzi, że zainwestował ponad 14 miliardów euro w 519 projektów.

Inwestycja EBOR potwierdza pozycję Grupy Bielenda jako jednego z liderów polskiego rynku kosmetycznego [...] Wsparcie w akwizycji marek Tolpa i Miya pozwoli nam na jeszcze bardziej dynamiczny rozwój, silniejszą dywersyfikację portfolio, zwiększenie naszej udział w rynku i wzmocnić nasze inwestycje w innowacje

powiedział Marek Bielenda, prezes Bielenda Kosmetyki Naturalne.

Bielenda Kosmetyki Naturalne, założona w 1990 roku, to polska firma kosmetyczna oferująca kilkaset produktów w wielu kategoriach pielęgnacyjnych. Produkty te są dostępne w Polsce oraz w prawie 60 krajach na pięciu kontynentach. Firma dysponuje nowoczesnymi fabrykami i własnymi laboratoriami badawczo-rozwojowymi.

Czytaj także: Bielenda przejmuje Miya Cosmetics, a TDJ dołącza do akcjonariatu Grupy Bielenda

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
02. maj 2024 13:22