StoryEditor
Producenci
07.01.2020 00:00

Guerlain wprowadza nową usługę dla europejskich klientów

Dostępna od kilku lat w butikach Guerlain personalizacja kultowych flakonów marki jest teraz dostępna online dla europejskich klientów dzięki partnerstwu z Hapticmedia.

Miłośnicy perfum Guerlain mogą teraz dostosowywać swoje butelki perfum online. Pierwszą na liście jest historyczna butelka przypominająca pszczeli wosk, która została stworzona w 1853 roku przez słynnego francuskiego producenta szkła Pochet du Courval.

Szyjkę flakonu marki, który można napełnić w sklepach większością kultowych perfum Guerlain, można ozdobić satynową, szeroką lub wąską wstążką, a także wygrawerować imię lub krótki komunikat.

Rozwiązanie to, opracowane we współpracy z Hapticmedia, firmą specjalizującą się w wizualizacji i personalizacji online dla sektora luksusowego, zapewnia klientom realistyczny widok 3D i umożliwia konsumentom korzystanie z nowej wersji europejskich sklepów internetowych marki. Te same możliwości personalizacji dostępne już w stacjonarnych butikach marki.

- Rozwiązanie techniczne 3D dostarczone przez Hapticmedia zwiększa atrakcyjność naszych kultowych produktów. Oferuje różne kombinacje dla coraz bardziej wymagających klientów, którzy szukają cyfrowych wrażeń zakupowych odzwierciedlających te dostępne w naszych sklepach. Ponadto dzięki temu narzędziu do dostosowywania online nasi klienci mogą teraz oferować ukochanym prezent skrojony na miarę - wyjaśnia Jean Denis Mariani, dyrektor ds. cyfrowych w Guerlain.

Guerlain i Hapticmedia współpracowały już kilka lat temu, aby stworzyć możliwości personalizacji online związane z luksusową pomadką tubową marki „Rouge G”, która stała się kultowa od czasu swojej premiery.

- Cieszymy się, że mogliśmy ponownie współpracować z Guerlain w celu stworzenia nowego rozwiązania personalizacji online. Dzięki tej drugiej możliwości współpracy idziemy jeszcze dalej, oferując opcję grawerowania online z dynamicznym i ultrarealistycznym renderowaniem wizualnym. W ten sposób internauci mogą zaprojektować własny, niepowtarzalny i osobisty przedmiot - podkreśla współzałożyciel Hapticmedia, Henri Foucaud.

Interaktywne rozwiązanie do wizualizacji i personalizacji 3D opracowane przez Hapticmedia dla Guerlain jest dostępne za pośrednictwem przeglądarki internetowej i jest kompatybilne ze zwykłymi urządzeniami, w tym komputerami osobistymi, tabletami i smartfonami. Jest dostępne w kilku sklepach internetowych Guerlain w Europie, w tym we Włoszech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.05.2024 15:57
Pierwsze produkty należącej do Belli Hadid marki Orebella już na rynku
Orebella należy do Belli Hadid, uznanej supermodelki i przedsiębiorczyni.Orebella
We wtorek marka należąca do modelki wprowadziła na rynek trzy inauguracyjne zapachy, zawierające dwufazową formułę „wstrząśnięcia w celu aktywacji”, wypełnioną olejkami eterycznymi i bez alkoholowej bazy, jaką zawiera większość tradycyjnych zapachów.

Hadid opracowała unisexowe zapachy marki – w cenach 35 dolarów za 10 ml, 72 dolarów za 50 ml i 100 dolarów za 100 ml – wraz ze światowymi domami zapachowymi Firmenich i Robertet. Window2Soul, kwiatowa woda, zawiera różę i jaśmin, akcentowane cytryną i fasolą tonka; Salted Muse to kompozycja z nutami soli morskiej, różowego pieprzu, drzewa oliwnego, lawendy, drewna i rześkiego bursztynu; Blooming Fire ma natomiast charakter tropikalny, z mieszanką kwiatu monoi z Tahiti, paczuli i bergamotki.

Działając równolegle z zapachami, fundacja Orebella‘s Alchemy Foundation ma na celu wspieranie konkretnych organizacji przekazując darowiznę w wysokości co najmniej 1 proc. całej sprzedaży netto. Pierwszymi partnerami fundacji są Lower East Side Girls Club i PATH International.

Koncepcja marki Orebella narodziła się z wrażliwości Hadid na zapachy na bazie alkoholu i jej skłonności do tworzenia własnych zapachów. Hadid twierdzi, że uprawiając lawendę i destylując olejki na rodzinnej farmie, stworzyła perfumy dla siebie i bliskich, co ostatecznie zainspirowało stworzenie Orebelli. Formuły Orebella zawierają bazę z grzybów śnieżnych oraz mieszankę olejków kamelii, migdałów, oliwek, jojoby i shea, aby wzmocnić trwałość zapachu – zwanego „Oreliksirem”.

Czytaj także: Bella Hadid zapowiada swoją nową markę urodową pod nazwą Orebella

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.05.2024 14:56
Youthforia w ogniu krytyki za wypuszczenie niemal całkowicie czarnego podkładu
Ultraciemny odcień podkładu Youthforia spotkał się z ogromną krytyką w sieci w związku ze swoim błędnie skomponowanym składem.Golloria George
Marka kosmetyków do makijażu Youthforia spotyka się z ostrym sprzeciwem w związku z najnowszą, nieudaną próbą zwiększenia inkluzywności w swojej linii produktów do makijażu. Najnowszy dodatek marki do linii podkładów Date Night, odcień 600, jest krytykowany za to, że wydaje się prawie nie do odróżnienia od czarnej farby.

W marcu Youthforia wprowadziła 10 dodatkowych odcieni do swojego podkładu Date Night po tym, jak w zeszłym roku marka spotkała się z ostrym sprzeciwem ze strony twórców internetowych, którzy skrytykowali firmę za brak inkluzywności, gdy marka wprowadziła na rynek pierwsze 15 odcieni podkładu w październiku. Golloria George, influencerka, która może pochwalić się 1,5 miliona obserwujących na TikTok, opublikowała w tym tygodniu film, w którym recenzuje najnowszy odcień podkładu wprowadzony na rynek przez Youthforię. Aby podkreślić skalę problemu, nałożyła czarną farbę do twarzy na jedną połowę twarzy i odcień „600” na drugą stronę. Na filmie farba i podkład wyglądały prawie identycznie.

Kiedy mówimy, że chcemy, żebyście zrobili dla nas odcienie [makijażu], nie mamy na myśli pójścia do laboratorium i poproszenia o czarny jak z tych farbek używanych do rasistowskich show [...] Nie tylko w 2024 r. jest to obrzydliwe i lekceważące, ale [produkt] trzeba zdjąć z półek

- powiedziała Golloria George.

@golloria

the darkest shade of the youthforia date night foundation.

♬ original sound - golloria

Zeszłej jesieni firma spotkała się z ostrymi reakcjami za wypuszczenie podkładu z ograniczoną gamą odcieni, oferującą tylko cztery podkłady dla ciemniejszej karnacji. Założycielka Fiona Co Chan przeprosiła, obiecując spotkać się z liderami społeczności w celu poprawy sytuacji. Nawet casting Youthforii, który miał na celu znaleźć modelkę pasującą odcieniem skóry do odcienia podkładu, nie powiódł się, podkreślając niepraktyczność koloru jako produktu do masowej sprzedaży. Marka opublikowała na Instagramie serię filmów w poszukiwaniu modelki, ponieważ podczas pierwszego castingu nie udało się znaleźć odpowiedniego odcienia. Pomimo wielu prób znalezienia odpowiedniej modelki, całość spaliła na panewce.

W filmie na TikToku chemik kosmetyczny Javon Ford potwierdził, że odcień 600 nie zawiera niezbędnych pigmentów półtonowych, a wykorzystuje jedynie pigmenty czarne i białe, wskutek czego nie może odpowiadać kolorowi skóry praktycznie nikogo, niezależnie od tego, jak ciemną ma skórę. Wiele głosów krytyki zwraca uwagę, że marka wypuściła na rynek praktycznie czarną farbkę do skóry, nie wykazując zrozumienia dla pracy z kolorem prawdziwej afrykańskiej skóry.

Czytaj także: Ministerstwo Spraw Zagranicznych Ukrainy: MAC, odejdźcie od nazwy Russian Red

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. maj 2024 14:31