StoryEditor
Producenci
25.04.2019 00:00

Hailey Bieber rejestruje swoją markę kosmetyków

Hailey Bieber z domu Baldwin używa nazwiska męża, kanadyjskiego piosenkarza Justina Biebera, w nazwie marki swojej linii kosmetyków Bieber Beauty.

Hailey Bieber z domu Baldwin, która poślubiła wokalistę w zeszłym roku, wykorzystuje swoje nowe nazwisko do stworzenia marki kosmetyków o nazwie Bieber Beauty.

Według amerykańskiego Urzędu Patentowego i Znaków Towarowych, 10 kwietnia modelka złożyła wniosek o rejestrację znaku towarowego marki z ogólnym opisem „produkty kosmetyczne”.

Hailey niedawno została twarzą kultowych dżinsów Levi's 501. W październiku 2018 roku złożyła wniosek o zastrzeżenie znaku towarowego dla „Hailey Bieber” i „Hailey Baldwin” rejestrując nazwy marek odzieżowych dla takich artykułów, jak buty sportowe, kostiumy kąpielowe, stroje plażowe, marynarki, bluzki, body, biustonosze, kamizelki, spodnie cargo i inne.

Na razie nie podano żadnych konkretnych informacji dotyczących marki Bieber Beauty, Hailey Bieber miała już wcześniej doświadczenie w branży kosmetycznej. We wrześniu została twarzą „czystej” marki BareMinerals, występując w kampanii reklamową „Full off, free off” tej marki beauty.

Justin Bieber z kolei promuje swoją markę w branży modowej w postaci linii odzieży codziennej, nazwanej Drew House, która działa od stycznia. 
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
01.08.2025 13:40
Zwrot w strategii produktowej OPI: marka wkracza do domów klientek z zestawami żelowymi
OPI dołącza do grona marek oferujących tego typu sety do użytku domowego.OPI

Marka OPI ogłosiła premierę swojego pierwszego systemu lakierów żelowych do użytku domowego – GELement. Kolekcja obejmuje 30 odcieni, a także bazę, top coat bez przemywania oraz łatwą w obsłudze lampę LED. Jak podkreśla współzałożycielka i ambasadorka marki, Suzi Weiss-Fischmann, każdy element nowej linii został zaprojektowany z myślą o komforcie konsumentek – od konsystencji produktu, po specjalny pędzelek idealnie dopasowujący się do kształtu skórek.

Wprowadzenie systemu GELement to istotna zmiana w strategii produktowej OPI, ponieważ marka, znana dotąd głównie z profesjonalnych produktów dostępnych w salonach kosmetycznych, po raz pierwszy kieruje ofertę żelową bezpośrednio do konsumentek indywidualnych. Oznacza to przejście od modelu B2B do modelu hybrydowego B2B/B2C, co może otworzyć przed firmą nowe kanały dystrybucji i źródła przychodu – szczególnie w czasie, gdy segment DIY beauty zyskuje na popularności.

Produkty GELement zaprojektowano z myślą o użytkowniczkach wykonujących manicure samodzielnie w domu. Żelowa formuła jest łatwa do nałożenia, a kompaktowe buteleczki o pojemności 9 ml ułatwiają aplikację. Charakterystyczny Rush Brush rozkłada się pod wpływem nacisku, umożliwiając precyzyjne i cienkie nałożenie lakieru – co wpływa na skuteczne utwardzenie koloru pod lampą. Lampa LED dołączona do zestawu została opracowana z myślą o wygodzie użytkowniczek. Jest odporna na aceton, łatwa w czyszczeniu i wyposażona w port USB, co pozwala na jej wygodne przenoszenie. Oferuje 60-sekundowy czas utwardzania oraz możliwość utwardzania czterech palców jednocześnie, z osobnym trybem dla kciuka.

Ponadto, zestaw GELement został dostosowany do oczekiwań współczesnych konsumentek – jest wegański, kompaktowy, łatwy w użyciu i mobilny (m.in. dzięki zasilaniu przez USB). To pokazuje, że OPI reaguje na zmieniające się potrzeby rynku – zarówno w zakresie wartości etycznych, jak i praktycznych aspektów użytkowania. Dla marki o ugruntowanej pozycji w segmencie profesjonalnym, wejście w rynek konsumencki z ofertą premium do użytku domowego może być krokiem milowym – nie tylko w kontekście przychodów, ale też budowania nowej grupy lojalnych klientek, które dotąd mogły znać OPI jedynie z wizyt w salonach. Dodatkowe porady udzielane przez stylistów OPI mają na celu ułatwienie samodzielnego wykonywania profesjonalnego manicure w domu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
01.08.2025 10:49
Unilever stawia na kategorie beauty oraz wellness – i zwiększa sprzedaż
Działania Unilever w ostatnimi okresie mają na celu dalszy rozwój kategorii urody i pielęgnacji osobistej, o czym świadczą m.in. niedawne przejęcia takich marek, jak Wild i Dr. SquatchShutterstock

Koncern Unilever odnotował w pierwszej połowie 2025 roku wzrost sprzedaży o 3,4 proc., co potwierdziło, że plany większego skupienia się na produktach do pielęgnacji ciała i urody przyniosły rezultaty. Ogółem w segmentach beauty i wellness sprzedaż zwiększyła się o 3,7 proc., napędzana znaczącym wzrostem w segmencie wellbeing.

Kategoria produktów, mających poprawić konsumentom samopoczucie (wellbeing) odnotowała dwucyfrowy wzrost już 21. kwartał z rzędu. Prym w tej kategorii wiodą marki Liquid I.V. i Nutrafol (suplementy diety).

Produkty do pielęgnacji włosów utrzymały poziom sprzedaży bez zmian – tutaj niewielki wzrost cen został zniwelowany przez niższe wolumeny. Z kolei w segmencie produktów do pielęgnacji skóry Unilever może pochwalić się niewielkim wzrostem – przy czym marki Vaseline oraz Dove odnotowały wzrost dwucyfrowy dzięki wdrożonym innowacjom produktowym. 

Sekcja kosmetyków premium pozostała na niezmienionym poziomie. Hourglass, Tatcha i K18 odnotowały dwucyfrowy wzrost, a w przypadku marek Paula’s Choice i Dermalogica – sprzedaż spadła.

W segmencie pielęgnacji osobistej, stanowiącej 22 proc. obrotów grupy, odnotowano wzrost sprzedaży o 4,8 proc., napędzany wzrostem wolumenu o 1,4 proc. i cen o 3,3 proc. W tej kategorii liderem jest Dove przewodzi w tej kategorii, osiągając wysoki jednocyfrowy wzrost dzięki dużym wolumenom i korzystnym cenom.

Zobacz też: Unilever intensyfikuje działania w segmencie beauty na Bliskim Wschodzie

Działania Unilever w ostatnimi okresie mają na celu dalszy rozwój kategorii urody i pielęgnacji osobistej, o czym świadczą m.in. niedawne przejęcia takich marek, jak Wild i Dr. Squatch.

Zobacz też: Unilever poszerza swoje portfolio i stawia na markę kosmetyków premium dla mężczyzn

Firma deklaruje, że nadal koncentruje się na podnoszeniu jakości swojego podstawowego portfolio, czyli produktów do pielęgnacji włosów i skóry, napędzając wzrost produktów kosmetycznych premium oraz wellness poprzez selektywną ekspansję międzynarodową. Unilever stawia też mocno na konkurencyjność poprzez innowacje i angażowanie konsumentów w działania społeczne.

Jeśli chodzi o prognozy roczne, brytyjski gigant zakłada tu wzrost sprzedaży o 3-5 proc.

Nasze priorytety są jasne: mocniej skupiamy się na urodzie, wellness i pielęgnacji ciała, mocno inwestujemy w USA i Indiach, jeszcze bardziej fokusujemy się na segmentach premium i sprzedaży internetowej – podkreśla Fernando Fernandez, dyrektor generalny Unilever.

Zobacz więcej: Unilever otwiera nowe laboratorium zapachowe w USA w ramach inwestycji o wartości 100 mln euro

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. sierpień 2025 14:22