StoryEditor
Producenci
01.04.2022 00:00

Handy lab. – nowa marka skupiona na pielęgnacji dłoni

31 marca w NYX Hotel Warsaw odbyło się spotkanie prasowe, podczas którego oficjalnie zainaugurowano wejście na rynek nowej polskiej marki handy lab. Od kwietnia produkty dostępne będą w drogeriach Super- Pharm na terenie całej Polski, w e-perfumerii Douglas, w sieci sklepów Nutridome oraz w sklepie internetowym marki.

Handy lab. oferuje produkty do pielęgnacji dłoni, które przenoszą profesjonalne zabiegi SPA  do domu. Są to bogate w składniki odżywcze maski – koktajle zamknięte w rękawicach. Na razie w ofercie są dwie maski o zapachu białej herbaty – Extreme Retinol Regenerating hand mask oraz Extreme Hyaluron Revitalizing hand mask. 

Maska z retinolem przyspiesza proces odnowy skóry i wspomaga produkcję kolagenu, zapewnia odmłodzenie, regenerację i profilaktykę anty-aging dłoni. Natomiast maska z hialuronem intensywnie nawilża i odżywia skórę. Obie zawierają filtry UV SPF 20. Ma to być wyróżnik marki – wszystkie produkty w portfolio będą zapewniały kompletną fotoprotekcję.

Kolejną cechą wyróżniającą odżywcze koktajle w rękawicach handy lab. jest materiał smartphone friendly umożliwiający  korzystanie z telefonu podczas rytuału pielęgnacyjnego. Natomiast poprzez rozmiar unisex marka zachęca do korzystania z home SPA dla dłoni również mężczyzn.

– Filozofia marki handy lab. powstała z potrzeby przywrócenia zmysłowi dotyku jego znaczenia. Dłonie są naszą wizytówką zarówno w życiu prywatnym jak i zawodowym i większość codziennych czynności wykonujemy dłońmi dlatego zasługują na szczególną pielęgnację – mówiła Iwona Wójcik, pomysłodawczyni i właścicielka marki podczas spotkania.

Zdradziła, że marka zamierza wychodzić poza pielęgnację dłoni i angażować ekspertów z różnych dziedzin życia. Pierwszym z nich jest Irena Kamińska-Radomska, która została ambasadorką marki. Do tej roli została zaproszona z racji znajomości międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych.

– Wybór ambasadorki to świadomy krok, spójność wartości oraz podkreślenie znaczenia dłoni w etykiecie, biznesie i wizerunku kobiet i mężczyzn – podsumowała Iwona Wójcik.

Od kwietnia maski handy lab.  dostępne będą w drogeriach Super- Pharm na terenie całej Polski, w e-perfumerii Douglas, w sieci sklepów Nutridome oraz w sklepie internetowym marki. W najbliższych miesiącach w portfolio marki dostępne będą komplementarne produkty z retinolem i hialuronem – krem i peeling do dłoni.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
18.09.2025 10:31
Dr. Miele Cosmed Group: dywersyfikacja rynków gwarantuje stabilność przychodów
Magdalena Miele, prezeska Dr. Miele Cosmed Group S.A.Global Cosmed

Dynamika przychodów skonsolidowanych Grupy Kapitałowej Dr. Miele Cosmed Group wyniosła w pierwszym półroczu 2025 roku 5 proc. rok do roku. Wyższy od dynamiki przychodów wzrost kosztów operacyjnych spowodował spadek zysków – podaje firma w swoim komunikacie. Grupa Kapitałowa Dr. Miele Cosmed Group od ponad dwóch lat (9 kwartałów) odnotowywała ciągły wzrost zysków. Zawdzięczała to rozwojowi przychodów ze sprzedaży kosmetyków i chemii gospodarczej własnych marek (Kret, Bobini, Sofin, Apart) oraz produkowanych pod brandami sieci handlowych.

W okresie ostatnich 6 miesięcy przychody Grupy Kapitałowej wzrosły o 5 proc. r./r. Wzrost przychodów był jednak niższy od oczekiwań. Skonsolidowana EBITDA wyniosła 24,6mln zł w 1poł. 2025 w porównaniu do 29,6 mln zł w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Na początku tego roku planowaliśmy dalszy dynamiczny rozwój na wszystkich rynkach, jednak otoczenie biznesowe było i jest bardzo wymagające. Ostrożność konsumentów była szczególnie odczuwalna w Polsce. Nie osiągnęliśmy zamierzonych celów sprzedażowych, ale kontynuujemy inwestycje w wielu obszarach. Nasi pracownicy to nasz podstawowy zasób. Dlatego inwestujemy w nich, w zadowalające wynagrodzenie czy szkolenia bo wiemy, że przyniesie to długoterminowe korzyści. Podobnie traktujemy modernizacje naszych fabryk. W ostatnim półroczu wartość środków trwałych wzrosła o 12,3 mln zł. Zgodnie z naszą strategią przeznaczamy zasoby na zwiększenie efektywności produkcyjnej m.in. poprzez robotyzację pakowania, czy wymianę urządzeń na nowoczesne i bardziej wydajne. Od miesięcy podejmujemy działania w obszarze zmniejszenia kosztów logistycznych czy na rzecz budowania odporności energetycznej naszych zakładów – skomentowała Magdalena Miele, prezeska Dr. Miele Cosmed Group S.A.

Wyższe przychody uzyskiwane ze sprzedaży produktów na rynkach zagranicznych rekompensują mniejsze od oczekiwanych przychody na rynku polskim. Udział tych pierwszych w całkowitych przychodach systematycznie rośnie i osiągnął już 61 proc. (w stosunku do 58 proc. w 1H’24). Wzmocniony zespół eksportu i wysoka aktywność spółki w obszarze promocji na nowych rynkach pozwalają na pozytywne prognozy.

Silne marki doceniane nagrodami branżowymi, inwestycje w reklamę, świetny zespół, rosnąca sprzedaż na rynkach zagranicznych to nasze najsilniejsze strony, które mimo pewnego załamania rynku sprzedaży w Polsce są gwarancją stabilności firmy z perspektywą na kolejne wzrosty

 – dodała Magdalena Miele.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Marketing i media
18.09.2025 08:53
L’Oréal Paris rozszerza współpracę z drużyną Arsenal London
Francuski koncern został Oficjalnym Partnerem drużyny ArsenalArsenal.com

L’Oréal Paris zdecydował się na rozszerzenie współpracy z drużyną angielskiej Premier League – Arsenal London. Tym samym francuski koncern został Oficjalnym Partnerem drużyny po krótkim okresie “testowej” współpracy z początku 2025 roku. Partnerstwo będzie obejmować gamę produktów L’Oréal Paris, w tym linię do pielęgnacji włosów Elvive i linię kosmetyków dla mężczyzn – Men Expert.

Arsenal będzie wspierał wprowadzanie nowych produktów marki w 2026 roku poprzez kampanie promocyjne z udziałem zawodników.

To, co sprawiło, że nasza początkowa współpraca była tak znacząca, to silna więź, jaka została zbudowana między naszą marką, zawodnikami i kibicami – wyjaśnia Amélie Fortier-Cyr, dyrektor generalna L‘Oréal Paris, Wielka Brytania i Irlandia.

L’Oréal Paris współpracował wcześniej z Arsenalem przy promocji linii kosmetyków Elvive Growth Booster. Kampania obejmowała reklamy na stadionie Arsenalu i w social mediach, posty na oficjalnych kanałach klubu oraz płatną kampanię na TikToku i Meta z udziałem kluczowych zawodników drużyny.

image

Znany polski piłkarz zadebiutował kolekcją pięciu perfum

Z przyjemnością nawiązujemy długoterminową współpracę z L’Oréal Paris jako następstwo udanej kampanii, przeprowadzonej na początku tego roku – komentuje Juliet Slot, dyrektor ds. handlowych Arsenalu. Jej zdaniem, obydwie strony partnerstwa cechują wspólne wartości: innowacyjność oraz nieustanne dążenie do doskonałości.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. wrzesień 2025 12:04