StoryEditor
Ciało
30.05.2023 00:00

Holify – nowa wegańska marka utrzymana w duchu minimalizmu

Kosmetyki Holify zawierają ekstrakty z roślin. Pielęgnują, chronią i regenerują skórę. Są bezpieczne dla dzieci i dla kobiet w ciąży / fot. materiały prasowe
Holify to nowa marka kosmetyczna odpowiadająca na najbardziej gorące trendy. Naturalne produkty pielęgnacyjne mają wegańskie składy, a ich opakowania przeznaczone są do recyklingu. Kosmetyki są delikatne i pięknie pachną. Może je stosować cała rodzina.

Holify to marka kosmetyczna oferująca naturalne produkty pielęgnacyjne dla całej rodziny. Ich formuły stworzone są z naturalnych składników wysokiej jakości. Kosmetyki Holify mają wegańskie składy i przy ich produkcji nie ucierpiały zwierzęta #crueltyfree. Delikatne zapachy kosmetyków sprawiają, że używanie ich jest prawdziwą przyjemnością. Produkty są bezpieczne dla kobiet w ciąży i dla dzieci.  

Naturalne składy i opakowania przyjazne dla środowiska

Formuły produktów zostały oparte na bardzo ciekawych składnikach odżywczych. W żelu pod prysznic z serii nawilżającej „błękitnej” zawarto ekstrakt z niebieskiej stokrotki oraz betainę dzięki którym produkt działa kojąco, intensywnie nawilżająco oraz wzmacnia barierę ochronną skóry. Balsam z tej serii również zawiera ekstrakt z niebieskiej stokrotki oraz dodatkowo został wzbogacony o trehalozę, która regeneruje, odżywia oraz chroni skórę przed nadmierną utratą wilgoci.

Żel pod prysznic z serii regenerującej „fioletowej” zawiera beatainę oraz wyciąg z kwiatu elfów, które nawilżają, koją, pobudzają regenerację, zapobiegają starzeniu się skóry, a dodatkowo nie powodują podrażnień. Balsam do ciała również zawiera wyciąg z kwiatu elfów oraz dodatkowo alantoinę. Dzięki tym składnikom balsam zapewnia działanie regenerujące, wygładzające, wzmacniające barierę ochronną, odżywiające, zmiękczające, zwiększające elastyczność oraz zapobiegające starzeniu się skóry.

Ostatnia seria energetyzująca „żółta” również obejmuje żel pod prysznic i balsam. Pierwszy z tych produktów zawiera olejek pomarańczowy oraz kumkwat, dzięki tym składnikom wykazuje świetne działanie oczyszczające, a ponadto dodaje skórze energii, chroni ją przed utratą wilgoci oraz pomaga zwalczyć oznaki zmęczenia. Natomiast balsam dodatkowo zawiera masło shea oraz oliwę z oliwek. Świetnie skomponowany skład dodaje skórze blasku, odżywia ją, zmiękcza oraz zwiększa jej elastyczność.

Uwagę przyciągają oryginalne opakowania produktów. Mają nie tylko ciekawe formy i design, ale wykonane są z materiałów nadających się do recyklingu #dbajmyoplanetę. Opakowania produktów wyposażone są w wygodne pompki, ułatwiające sterylną aplikację produktów. Kolorowe buteleczki ułatwiają wybranie najbardziej interesującej nas linii.

Minimalizm świadome decyzje z myślą o planecie  

Marka Holify zachęca do odpowiedzialnego myślenia o środowisku i wprowadzania nawyków, które pozwolą nam pozostawić planetę w dobrej kondycji dla przyszłych pokoleń. Trendem, na który wskazują twórcy marki jest minimalizm: – Holify pomoże Ci wprowadzić minimalizm do swojego życia. Co to oznacza? Minimalistyczne podejście to spowolnienie tempa życia po to, aby mieć chwilę na zastanowienie się, czego tak naprawdę potrzebujemy. Dzięki takim chwilom refleksji będziesz w stanie podejmować bardziej świadome decyzje – dobre dla Ciebie i dla planety – zwracają się do konsumentów.

Świadome zakupy mają bezpośrednie przełożenie na to co kupujemy, w jakich ilościach, a potem na to, ile produkujemy odpadów. – Postępując w duchu minimalizmu ograniczamy kupowanie nieprzydatnych produktów, wyrzucanie niezużytych kosmetyków i zastępowanie ich nowymi – podkreślają twórcy marki. Stosowanie jednego produktu przez całą rodzinę minimalizuje takie praktyki – produkty są zużywane szybciej (nie mają czasu się znudzić) a opakowania są całkowicie opróżniane.

Kosmetyki można kupić w Rossmannie i w drogeriach internetowych.

Artykuł sponsorowany
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
10.06.2025 13:21
Wilkinson zaskakuje rebrandingiem, chce “pokazać prawdę o damskim goleniu”
Tradycyjne reklamy dotyczące golenia dla kobiet sprowadzają kobiece doświadczenie najczęściej do „momentu spa” – prrzekonuje Edgewell Personal CareWilkinson mat.pras.

Na polskim rynku startuje kampania brandu Wilkinson Sword Intuition, której towarzyszyć będzie nowa platforma komunikacyjna „Na wszystkie włoski. Wszędzie.” (Any Hair, Anywhere). Marka chce zredefiniować dotychczasowy sposób mówienia o damskim goleniu.

Jest to pierwsza w historii marki duża kampania w Polsce, skierowana do kobiet. Działania w naszym kraju są częścią szerszej europejskiej kampanii. Kampania potrwać ma do sierpnia i będzie kierowana do kobiet w wieku 18-45 lat. W polskiej wersji językowej głosu do spotu użyczyła Nicole Trębacz, młoda gwiazda rapu.

Kampania Wilkinson Sword Intuition „Any Hair, Anywhere” jest manifestem wolności wyboru, przekonując wprost, że golenie to sprawa indywidualna. Marka przechodzi transformację, aby budować bardziej autentyczną relację z kobietami, a kampania w bezpośredni i humorystyczny sposób mówi o rzeczywistości depilacji, normalizuje „niewygodne” tematy i pokazuje prawdę bez filtrów. Brand porzuca tu stereotypy i zrywa z tabu, pokazując, że nie chodzi o „idealne ciało” czy „gładkie nogi”, ale o komfort, swobodę i decyzję każdej kobiety – co, kiedy i czy w ogóle chce golić. 

To podejście do pielęgnacji ciała jest fundamentem globalnej komunikacji marki, mającej w założeniu odzwierciedlać intymne prawdy na temat golenia kobiet i prezentować wysokiej jakości narzędzia, zaprojektowane z myślą o niuansach kobiecego ciała.

Chociaż golenie jest częścią tego, co sprawia, że kobiety czują się piękne, większość z nich nie uważa tego za część swojego rytuału piękna ani za rzadki akt rozpieszczania, ale za niezbędną czynność pielęgnacyjną. Tradycyjne reklamy dotyczące golenia dla kobiet sprowadzają kobiece doświadczenie najczęściej do „momentu spa”. Badania pokazują, że prezentowane do tej pory podejścia nie są przykładem prawdziwych relacji kobiet z włosami na własnym ciele – tłumaczy zespół marketingu Edgewell Personal Care. – Prawda jest taka, że włosy rosną wszędzie: na nogach, twarzy, okolicach bikini, pod pachami, brzuchu, plecach, palcach u stóp i wielu innych miejscach, moglibyśmy tak wymieniać jeszcze długo. Jak do tej pory, żadna marka nie mówiła o tym otwarcie, szczerze i z odrobiną pozytywnego dystansu oraz humoru. Nasza kampania odważnie idzie tam, gdzie żadna inna nie była wcześniej. Skupiamy się na faktycznych doświadczeniach, pokazując kobietom, że jesteśmy marką, która je zna, rozumie i wspiera je w ich wyborach. Wilkinson Sword Intuition daje kobietom narzędzia, których potrzebują i mogą dbać o wszystkie włosy na własnym ciele w sposób, jaki uznają za stosowny – podkreślają przedstawiciele Edgewell Personal Care.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Ciało
27.03.2025 10:00
Marka handy lab. z wyjątkową akcją specjalną w Drogeriach Rossmann
Firma obchodziła niedawno swoje 3. urodzinyhandy lab.

W drogeriach Rossmann od 22 marca do 4 kwietnia w ramach kampanii „In Out” dostępne będą cztery nowe produkty do pielęgnacji dłoni z linii Paczuli Mood oraz White Tea marki handy lab.

Szczególną uwagę przyciągają maski w rękawicach, których opakowania zostały zaprojektowane przez studentów Uniwersytetu SWPS – to efekt kreatywnej współpracy, łączącej świat kosmetyki z młodą sztuką i designem. 

To nie tylko kolejny krok w rozwoju marki handy lab., ale również realne wsparcie dla młodych talentów i promocja świeżego spojrzenia na produkt.

Ofertę produktów pielęgnacyjnych handy lab., dostępnych w ramach promocji w drogeriach Rossmann, można zobaczyć tutaj

 

 

 

 

 

 

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. lipiec 2025 00:27