StoryEditor
Producenci
28.06.2023 00:00

Hollywood Hair otworzy po nowym salonie w Lublinie i w Łodzi

Aktualnie marka funkcjonuje w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Sopocie, Katowicach, Poznaniu i hiszpańskiej Marbelii. / Facebook Hollywood Hair Warszawa
Firma Hollywood Hair, specjalizująca się w usługach przedłużania włosów, planuje otwarcie dwóch nowych salonów we wrześniu bieżącego roku. Nowe lokalizacje znajdą się w Lublinie i Łodzi, stanowiąc odpowiednio jedenasty i dwunasty salon działający pod marką Hollywood Hair. Oba salony zostaną uruchomione jednocześnie, co przyczyni się do przyspieszenia ekspansji firmy na polskim rynku. Hollywood Hair ma także plany dalszego rozwoju, obejmujące otwieranie kolejnych salonów zarówno w Polsce, jak i za granicą.

W maju bieżącego roku, firma Hollywood Hair świętowała otwarcie swojego dziesiątego jubileuszowego salonu w Szczecinie. Firma planuje skorzystać z rosnącego popytu na swoje usługi i już we wrześniu zaprasza klientki do dwóch nowych salonów.

Marka Hollywood Hair działa w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Sopocie, Katowicach, Poznaniu oraz w hiszpańskiej Marbelii. Obecna sieć firmy liczy dziesięć salonów. Wśród znanych klientek Hollywood Hair znajdują się wokalistka Kasia Nosowska, aktorki Olga Frycz, Sonia Bohosiewicz i Maja Bohosiewicz, oraz prezenterka Karolina Gilon. Oprócz przedłużania włosów, Hollywood Hair próbuje wyróżniać się na rynku jako jedyna firma oferująca swoim klientkom własne kosmetyki, suplementy i akcesoria do pielęgnacji włosów, takie jak lokówki, suszarki i prostownice. Całkowite portfolio firmy obejmuje około stu różnych produktów.

W minionym tygodniu zakończył się festiwal „Hairchella”, zorganizowany przez Hollywood Hair w największych miastach Polski. Podczas tego wydarzenia firma zapewniała klientkom możliwość skorzystania z bezpłatnych konsultacji i porad dotyczących pielęgnacji włosów. Firma informuje, że festiwal cieszył się dużym zainteresowaniem - wzięło w nim udział prawie tysiąc kobiet.

Czytaj także: Hollywood Hair otwiera kolejny salon i zapowiada rozwój w e-commerce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
15.05.2024 16:28
Emma Roberts w pierwszej kampanii dla Kiko Milano
Emma Roberts w pierwszej kampanii zrealizowanej dla Kiko Milanofot. mat. pras. Kiko Milano
Emma Roberts zrealizowała pierwszą kampanię z włoską marką Kiko Milano. Niedawno marka ogłosiła, że rozpoczęła współpracę z tą amerykańską aktorką.

Włoska marka Kiko Milano, której globalną ambasadorką została niedawno międzynarodowa gwiazda Emma Roberts, zaprezentowała pierwszą kampanię z jej udziałem.

Emma Roberts to amerykańska aktorka, modelka, producentka i przedsiębiorczyni. W rozpoczętej właśnie kampanii promuje nową odsłonę kultowej pomadki w płynie Unlimited Double Touch. Kampania została zrealizowana w najmodniejszych lokalizacjach Mediolanu. Zdjęcia wykonała Sarah Silver, film wyreżyserował Damien Krisl.

Unlimited Double Touch to dwuetapowa płynna pomadka będąca połączeniem bazy i błyszczyku. Kolor utrwala się na ustach i utrzymuje się do 16 godzin. Kampania z Emmą Roberts wprowadza limitowaną serię sześciu dodatkowych odcieni (w sumie będzie ich 30), obejmującą bogate czerwienie, głębokie, ciemne fiolety i delikatne odcienie nude, wszystkie z charakterystycznym wykończeniem o wysokim połysku.

Czytaj także: L Catterton przejmuje większościowe udziały w Kiko Milano

 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.05.2024 13:37
Światowej sławy trupa Cirque du Soleil prezentuje swój pierwszy zapach
Cirque du Soleil to najbardziej znana i największa na świecie trupa cyrkowa.Cirque du Soleil
Grupa Cirque du Soleil Entertainment nawiązała współpracę z Flower Shop Perfumes Co., aby wprowadzić na rynek pierwszy zapach marki. Premiera debiutanckiego zapachu zbiega się z 40. rocznicą Entertainment Group. Zakrętka butelki inspirowana jest stylem Art Deco, a prążkowany złoty korek przedstawia duże słońce wschodzące nad księżycem – oddając hołd „cyrkowi słońca”.

Cirque du Soleil słynie z ekstrawaganckich, cyrkowo-burleskowych pokazów wizualnych, ale marka stawia na bardziej zmysłowe doświadczenia, wprowadzając na rynek debiutancki zapach. Cirque du Soleil nawiązał współpracę z DSM-Firmenich i perfumiarzem Alexisem Grugeonem, aby stworzyć L’eau de parfum. Grugeon miał także swój udział w tworzeniu zapachów takich marek jak Ralph Lauren, Michael Kors i Amouage, a także gwiazd, takich jak R.E.M. autorstwa Ariany Grande. Nuty zapachowe obejmują bergamotkę, czerwone jabłko, watę cukrową, irys i frezję, popcorn, drzewo sandałowe, laskę wanilii i karmelizowaną ambrę.

Dyrektor ds. licencji i współpracy w Cirque du Soleil Entertainment Group, Eleni Planet, powiedziała:

W ciągu 40 lat naszej działalności nadal rozwijamy się poza naszą ofertą występów na żywo i sięgamy po dodatkowe kreatywne ścieżki, dlatego z radością ogłaszamy ten zapach. z kwiaciarnią. Konsumenci na całym świecie mogą teraz codziennie doświadczyć zachwytu oglądanego przez nasze kultowe przedstawienia i dzielić się radością Cirque du Soleil.

Nosem odpowiedzialnym za ten zapach jest Alexis Grugeon. L‘eau de Parfum marki Cirque du Soleil to kwiatowo-owocowo-gourmandowy zapach dla kobiet i mężczyzn. Zdjęcia do kampanii wykonała w Paryżu fotografka Elizaveta Porodina wraz z modelką Alydą Grace.

Czytaj także: Pierwsze produkty należącej do Belli Hadid marki Ôrəbella już na rynku

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. maj 2024 06:46