StoryEditor
Producenci
23.11.2021 00:00

Idea i trend pro-age. Starzejmy się pięknie i szczęśliwie

Świat i podejście do tego czym jest piękno i jak dbać o urodę uległo zmianie. Kobiety dostrzegają siebie i swoją urodę, taką jaką jest. Już nie starają się za wszelką cenę walczyć z upływającym czasem, co nie oznacza, że nie zależy im na atrakcyjnym wyglądzie. Dlatego pojawiła się idea pro-age, która jest określana jako „happy aging”, czyli szczęśliwe starzenie. Tę filozofię wyznaje marka Senelle.

Otwieramy się na nowe spojrzenie na zmiany naszego ciała w czasie – akceptujemy zmarszczki, zamiast je likwidować, bo są piękne i świadczą doświadczeniu, o wyjątkowym i pięknym życiu. Zaczynamy być dumne z tego jak się zmieniamy, pozwalamy sobie na bycie tu i teraz, jednocześnie czule opiekując się swoim ciałem. Filozofia pro-age uczy nas, że lepiej zapobiegać niż likwidować pojawiające się zmiany. Najlepiej jednak myśleć o opiece nad swoim ciałem już od 25 roku życia, kiedy zaczynają się procesy starzenia. Warto uczyć się akceptacji tych zmian i cieszyć się tym, co przynosi kolejny etap życia. Każde ciało jest piękne bez względu na wiek. 

Jak Senelle realizuje filozofię pro-age?

Senelle – to świadoma pielęgnacja kobiet akceptujących siebie i zmiany zachodzące w skórze z upływem czasu. Wspomaga procesy zachowujące młodość bez agresywnej walki z naturą. To nie znaczy, że Senelle zachęca do odpuszczania, wręcz przeciwnie! Pomaga dopasować pielęgnację do stylu życia i naturalnych procesów związanych z upływem czasu, wykorzystując np. składniki biomimetyczne oraz nowoczesne rozwiązania.

Naturalna pielęgnacja Senelle opiera się na:
•    nawilżaniu
•    ochronie wrażliwej skóry
•    odżywianiu, kiedy potrzeba
•    redukowaniu przebarwień i niedoskonałości
•    wzmacnianiu naczynek
•    dbaniu o umysł i emocje
•    wspieraniu samoakceptacji i dawaniu radości tu i teraz

Jeśli kobiety będą świadome zmian i nie będą na siłę walczyć z naturą, mają szansę być tu i teraz. Skupić się na tym, co ważne i dostrzegać własne piękno na każdym etapie życia. W filozofii pro-age nie ma miejsca na rezygnację z pięknego wyglądu, wręcz przeciwnie – stajemy się uważne na siebie, swoje potrzeby i zapewniamy wszystko, to co najlepsze dla ciała i umysłu: naturalną pielęgnację, zdrowe posiłki, rozwój talentów, kontakt z ludźmi i naturą. 

Warto zaprosić do nowego stylu życia SENELLE – naturalna pielęgnacja pro-age, która chroni prawdzie piękno.

Artykuł sponsorowany
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
10. grudzień 2025 18:13