StoryEditor
Producenci
11.09.2020 00:00

Innowacyjne szampony w piance Sessio Green Therapy z Perłą Rynku Kosmetycznego

Delikatny szampon w piance Sessio Green Therapy został przez jurorów konkursu Perły Runku Kosmetycznego uznany za Innowację roku 2020 i nagrodzony brązowym medalem.

Najnowsze trendy w pielęgnacji nakazują dobierać szampon pod kątem skóry głowy, a także rozcieńczać wodą i spieniać przed naniesieniem na włosy – zużywamy wtedy mniej kosmetyku i nie musimy trzeć włosów, zapobiegając ich uszkodzeniu.

Marka Sessio odpowiada na te trendy proponując zamiast tradycyjnego szamponu delikatne pianki  z serii Green Therapy.

Delikatny szampon w piance cica + ostropest idealny do mycia suchej i wrażliwej skóry głowy. Nie narusza bariery hydrolipidowej skóry głowy – doskonały do częstego stosowania. Zmniejsza swędzenie i zaczerwienienie podrażnionej skóry, niweluje uczucie nieprzyjemnego pieczenia. Nawilża, zapewnia ochronę przed UV, a także dotlenia i wzmacnia cebulki, stymulując wzrost włosów.

Delikatny szampon w piance szałwia + granat idealny do normalnej i skłonnej do przetłuszczania się skóry głowy. Został wzbogacony kompleksem roślinnym, o właściwościach oczyszczających, antybakteryjnych i ściągających. Reguluje wydzielanie sebum i eliminuje jego nadmiar, dając uczucie świeżości. Wzmacnia skórę głowy oraz włosy, wspomaga walkę z łupieżem.

Innowacyjna formuła pianki cechuje się niezwykłą wydajnością – zużywa się jej około 2-3 razy mniej niż tradycyjnego szamponu. Dzięki nowoczesnym kondycjonerom rozprowadza się lekko a także szybko wypłukuje, pozwalając zaoszczędzić ilość zużywanej do mycia wody.

Cena szamponów: 22 zł/175 g

Perły Rynku Kosmetycznego to ogólnopolski, niezależny plebiscyt branżowy, w którym detaliści –  przedstawiciele najbardziej liczących się na rynku sieci handlowych – wskazują najbardziej udane nowości. Inicjatorami i organizatorami badania są miesięczniki „Wiadomości Kosmetyczne” i „Wiadomości Handlowe”.

Zdaniem jurorów badania Perły Rynku Kosmetycznego:

„Produkt bardzo mnie zaskoczył. Dobrze się pieni i rozprowadza na całości włosa. Nie podrażnia skóry głowy. Ma przyjemny zapach. Polecam do wrażliwej skóry głowy i do delikatnych włosów”

„Włosy po umyciu były miękkie, łatwo się rozczesywały. Zapach delikatny, lekko ziołowy, z nuta owocową”

„Ciekawa aplikacja, przyjemny zapach. Włosy są miękkie i nie puszą się”

„Plus za właściwości antybakteryjne oraz przyjemny zapach”

„Przystępna cena skłaniająca do zakupu”

„Innowacyjna forma podania, która powoduje wrażenie lekkości. Szybko działa, nie obciążając włosów”

„Nie podrażnia. Łatwo się aplikuje. Włosy po użyciu nie są obciążone”

„Ciekawy pomysł, który powinien się przyjąć”

„Nowoczesna formuła i ciekawy skład, zwłaszcza wąkrota azjatycka, która ma działanie nie tylko pielęgnujące, ale również lecznicze w przypadku wrażliwej skóry głowy”

„Po zastosowaniu kosmetyku faktycznie skóra głowy i włosy są nawilżone, nie ma uczucia swędzenia. Biorąc pod uwagę formułę kosmetyku i właściwości, z pewnością  zasługuje na uwagę”

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.12.2025 19:40
Współpraca o zapachu czekolady: efekty dostępne w Rossmannie
Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek czekolady Wedlamat.pras.

Candly&Co. połączyło siły z marką E.Wedel, tworząc limitowaną kolekcję świec i dyfuzorów zapachowych inspirowanych ulubionymi słodkościami Polaków: czekoladą Deserową oraz czekoladą Karmelową. Produkty są dostępne w wybranych drogeriach Rossmann na terenie całej Polski.

To ciekawa współpraca, która przenosi dobrze znane i lubiane smaki na zupełnie nowy poziom – do świata zapachu i domowej atmosfery. Zapach inspirowany czekoladą Deserową otula wnętrze głęboką, słodko-orientalną kompozycją inspirowaną intensywną deserową czekoladą, przełamaną tonką, wanilią, świeżością szałwii i zmysłowym piżmem. Natomiast produkty inspirowane czekoladą Karmelową zachwycają aksamitną i kremową słodyczą karmelu z subtelnymi prażonymi akcentami i nutą wanilii oraz paczuli, która nadaje głębi i niezwykłej apetyczności. To zapachy, które potrafią poprawić nastrój od pierwszej chwili, wnosząc do wnętrz przytulne, relaksujące, czekoladowe ciepło.

Ta współpraca była dla nas ogromną inspiracją. Pracując nad kompozycjami, zależało nam na stworzeniu zapachów, które budzą emocje i poprawiają nastrój – tak jak chwila przyjemności z ulubioną czekoladą. Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek, a wewnątrz znajdują się nowoczesne, designerskie szkła ozdobione subtelnym złotym detalem. To słodka przerwa od codzienności i sposób, by otulić dom ciepłem i przyjemnością – opowiada Aleksandra Pankowska, założycielka Candly&Co.

Produkty są edycją limitowaną, w ramach kolejnej odsłony współpracy. E.Wedel x Candly&Co. Wytwarzane ręcznie w Polsce, opierają się na wegańskiej formule. Zamknięte w eleganckich flakonach, doskonale prezentują się w każdym wnętrzu. 

W Wedlu od lat celebrujemy radość płynącą z małych przyjemności i bliskości. Dzięki tej współpracy konsumenci mogą doświadczać naszej marki na nowym, wielozmysłowym poziomie. Te czekoladowe nuty zapachowe w domu to nie tylko aromatyczne doznania, ale również wyjątkowy prezent, który łączy ludzi i tworzy niezwykłe wspomnienia – dodaje Karolina Janczyk-Truchlewska, project manager z firmy Wedel.

Kolekcja. E.Wedel x Candly&Co dostępna jest stacjonarnie wyłącznie w drogeriach Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.12.2025 09:33
L’Oréal rozważa inwestycję w Giorgio Armani. Ruszają przygotowania do sprzedaży 15-proc. pakietu
Globalna marka zmieni potencjalnie właściciela.BadPixma/shutterstock

L’Oréal potwierdził, że „bardzo szybko” rozpocznie analizę potencjalnej inwestycji w Giorgio Armani, po tym jak w testamencie zmarłego projektanta znalazły się szczegółowe wytyczne dotyczące stopniowej sprzedaży lub wejścia marki na giełdę. To pierwsza oficjalna deklaracja koncernu w sprawie udziału w przyszłej restrukturyzacji własnościowej włoskiego domu mody.

Podczas spotkania z analitykami dyrektor finansowy L’Oréal, Christophe Babule, poinformował, że grupa „zdecydowanie” oceni możliwość nabycia udziałów w Armani. Zgodnie z ujawnionymi planami w ciągu najbliższych 18 miesięcy ma zostać uruchomiony proces sprzedaży lub upublicznienia pierwszego pakietu obejmującego 15 proc. akcji. Priorytet dostępu do transakcji otrzymają cztery podmioty: L’Oréal, LVMH, EssilorLuxottica oraz inna firma o porównywalnej skali.

Decyzja wynika z wieloletnich spekulacji dotyczących sukcesji u Armaniego oraz przyszłości jego biznesu beauty, który od lat funkcjonuje na licencji L’Oréal. Przyszły nabywca pakietu mniejszościowego może istotnie wpłynąć na układ sił w segmencie marek luksusowych, zarówno w branży modowej, jak i perfumeryjno-makijażowej.

Ewentualne wejście kapitałowe L’Oréal do Giorgio Armani mogłoby wzmocnić pozycję francuskiej grupy na globalnym rynku luksusowych kosmetyków. Marka Armani Beauty należy do najbardziej rozpoznawalnych w portfolio perfum i makijażu L’Oréal, a zabezpieczenie jej długoterminowej obsługi w ramach koncernu ma strategiczne znaczenie przy rosnącej konkurencji o prestiżowe licencje.

Z kolei dla samego Armaniego sprzedaż 15-proc. pakietu ma być pierwszym etapem uporządkowanej zmiany właścicielskiej, zapisanej w testamencie projektanta. Wynik procesu – zależny od struktury oferty i wyboru inwestora – zadecyduje o przyszłym kierunku rozwoju jednego z najbardziej wpływowych domów mody w Europie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
05. grudzień 2025 03:54