StoryEditor
Producenci
11.09.2020 00:00

Innowacyjne szampony w piance Sessio Green Therapy z Perłą Rynku Kosmetycznego

Delikatny szampon w piance Sessio Green Therapy został przez jurorów konkursu Perły Runku Kosmetycznego uznany za Innowację roku 2020 i nagrodzony brązowym medalem.

Najnowsze trendy w pielęgnacji nakazują dobierać szampon pod kątem skóry głowy, a także rozcieńczać wodą i spieniać przed naniesieniem na włosy – zużywamy wtedy mniej kosmetyku i nie musimy trzeć włosów, zapobiegając ich uszkodzeniu.

Marka Sessio odpowiada na te trendy proponując zamiast tradycyjnego szamponu delikatne pianki  z serii Green Therapy.

Delikatny szampon w piance cica + ostropest idealny do mycia suchej i wrażliwej skóry głowy. Nie narusza bariery hydrolipidowej skóry głowy – doskonały do częstego stosowania. Zmniejsza swędzenie i zaczerwienienie podrażnionej skóry, niweluje uczucie nieprzyjemnego pieczenia. Nawilża, zapewnia ochronę przed UV, a także dotlenia i wzmacnia cebulki, stymulując wzrost włosów.

Delikatny szampon w piance szałwia + granat idealny do normalnej i skłonnej do przetłuszczania się skóry głowy. Został wzbogacony kompleksem roślinnym, o właściwościach oczyszczających, antybakteryjnych i ściągających. Reguluje wydzielanie sebum i eliminuje jego nadmiar, dając uczucie świeżości. Wzmacnia skórę głowy oraz włosy, wspomaga walkę z łupieżem.

Innowacyjna formuła pianki cechuje się niezwykłą wydajnością – zużywa się jej około 2-3 razy mniej niż tradycyjnego szamponu. Dzięki nowoczesnym kondycjonerom rozprowadza się lekko a także szybko wypłukuje, pozwalając zaoszczędzić ilość zużywanej do mycia wody.

Cena szamponów: 22 zł/175 g

Perły Rynku Kosmetycznego to ogólnopolski, niezależny plebiscyt branżowy, w którym detaliści –  przedstawiciele najbardziej liczących się na rynku sieci handlowych – wskazują najbardziej udane nowości. Inicjatorami i organizatorami badania są miesięczniki „Wiadomości Kosmetyczne” i „Wiadomości Handlowe”.

Zdaniem jurorów badania Perły Rynku Kosmetycznego:

„Produkt bardzo mnie zaskoczył. Dobrze się pieni i rozprowadza na całości włosa. Nie podrażnia skóry głowy. Ma przyjemny zapach. Polecam do wrażliwej skóry głowy i do delikatnych włosów”

„Włosy po umyciu były miękkie, łatwo się rozczesywały. Zapach delikatny, lekko ziołowy, z nuta owocową”

„Ciekawa aplikacja, przyjemny zapach. Włosy są miękkie i nie puszą się”

„Plus za właściwości antybakteryjne oraz przyjemny zapach”

„Przystępna cena skłaniająca do zakupu”

„Innowacyjna forma podania, która powoduje wrażenie lekkości. Szybko działa, nie obciążając włosów”

„Nie podrażnia. Łatwo się aplikuje. Włosy po użyciu nie są obciążone”

„Ciekawy pomysł, który powinien się przyjąć”

„Nowoczesna formuła i ciekawy skład, zwłaszcza wąkrota azjatycka, która ma działanie nie tylko pielęgnujące, ale również lecznicze w przypadku wrażliwej skóry głowy”

„Po zastosowaniu kosmetyku faktycznie skóra głowy i włosy są nawilżone, nie ma uczucia swędzenia. Biorąc pod uwagę formułę kosmetyku i właściwości, z pewnością  zasługuje na uwagę”

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. lipiec 2025 02:44