StoryEditor
Producenci
14.10.2022 00:00

Kalendarze adwentowe beauty na rok 2022

Wprowadzenie kosmetycznych kalendarzy adwentowych coraz częściej stanowi wielkie wydarzenie dla marki. Czy opłaca się mieć w ofercie takie produkty? Sprawdź, co na święta przygotowały znane firmy.

Kosmetyczny kalendarz adwentowy to produkt doskonały do polecenia klientom jako uniwersalny, a jednocześnie wyszukany prezent dla mamy, przyjaciółki, siostry, partnerki czy żony. Jakie produkty można najczęściej w nich znaleźć? Miniaturki produktów, pełnowartościowe kosmetyki w niewielkich opakowaniach, drobne akcesoria w rodzaju pędzelków do makijażu, wielorazowych myjek do twarzy, gąbeczek do podkładu czy pilniczków do paznokci. Kalendarz adwentowy z kosmetykami może być także wspaniałą okazją do zapoznania konsumentów i konsumentek z nowymi produktami w ramach uroczystej premiery. Szczególnie kolorowe opakowania kalendarzy przyciągają wzrok i zatrzymują klientka czy klientkę na dłużej przy półce oraz zwiększają wartość koszyka zarówno online jak i stacjonarnie.

Sprawdźmy zatem, jakie kosmetyczne kalendarze adwentowe proponują marki na sezon świąteczny 2022.

Mac Cosmetics

Ulubiona marka profesjonalnych wizażystów i zwykłych konsumentów na święta przygotowała specjalny zestaw kosmetyków do makijażu, który pozwoli stworzyć niezliczoną liczbę looków. W kalendarzu znajdują się między innymi balsam do ust Glow Play Lip Balm w odcieniu That Tickles, tusz do rzęs Mini MACStack Mascara w odcieniu Stack Black, cienie do powiek Powder Kiss Eye Shadow w odcieniu What Clout i primer Prep + Prime Essential Oils Grapefruit & Chamomile. Cena kalendarza to 899 zł.
 


Rituals

Marka proponuje trzy wersje kalendarzy - 2D, 3D i Premium. Wszystkie trzy mają kształt choinki i są unisex. W kalendarz znajdziemy szeroki przekrój produktów, w tym zapachy, produkty do kąpieli, mgiełki odświeżające, produkty do pielęgnacji włosów, kremy do twarzy, olejki do ciała, rękawice do peelingu, scruby do ciała, wersje podróżne kosmetyków, a nawet świece zapachowe. Wersja 2D kosztuje 315 zł, wersja 3D 445 zł, a wersja Premium 675 zł.
 



Balea

Kalendarz adwentowy Balea to opcja bardziej budżetowa, przeznaczona dla mniej zamożnego klienta. W środku znajdują się najbardziej praktyczne produkty do pielęgnacji ciała, takie jak balsamy, szampony, żele pod prysznic, peelingi i balsamy do ust, a wszystko w świątecznej edycji It's The Most Wonderful Time. Kalendarz kosztuje ok. 120 zł, zależnie od dystrybutora.
 


Flaconi Brands

Kalendarz od Flaconi Brands zawiera bukiet bestsellerów różnych marek, w tym kultowy Moisture Surge od Clinique, balsam do ust Annemarie Börlind, produkty do pielęgnacji włosów John Frieda, Huile Prodigieuse® Drying Oil od Nuxe w wersji podróżnej, zestaw pielęgnacyjny do ciała od Slowday Surpise, mini wodę toaletową Juliette has a Gun Not a Perfume i wiele więcej zaskakujących propozycji od marek niszowych i bardziej znanych. Kalendarz kosztuje 375,95 zł.
 


Phlov by Anna Lewandowska

Kalendarz adwentowy marki znanej celebrytki zawiera wybór najciekawszych kosmetyków z linii Phlov. Znajdziemy w nim między innymi odmładzający booster z bakuchiolem i wit. C Newborn Star, wegańskie perfumy Day’LightFull, kremową maskę antystresową z różową glinką Smooth my Skin, naturalną odżywkę nawilżającą Win-Hair Takes It All i świeczkę sojową. Koszt kalendarza to 649 zł.


Zalando Beauty

Ten multibrandowy sklep skomponował kalendarz adwentowy o bardzo zróżnicowanej zawartości. Szczególną gratką jest szczoteczka do oczyszczania twarzy Luna Mini2 od Foreo. Poza szczoteczką w kalendarzu znajduje się krem do twarzy Augustinus Bader, komplet szcztucznych rzęs Ardell, mgiełka do twarzy Mario Badescu i masażer do twarzy gua sha. Co istotne, kalendarz adwentowy od Zalando Beauty został stworzony z papieru makulaturowego i zapakowany w ozdobne pudełko zewnętrzne z papieru do rękodzieła, które można w 100 proc. poddać recyklingowi. Cena kalendarza to 609 zł.
 


Lush

Ta kultowa marka kosmetyków do kąpieli, pielęgnacji ciała i twarzy oraz niszowych zapachów proponuje bardzo kolorowy kalendarz adwentowy. W zestawie znalazły się między innymi bomba do kąpieli Sweet Pudding, bąbelkowa kostka wielokrotnego użytku Candy Cane, galaretka pod prysznic Bouncing Santa, peeling do ust Salted Caramel i mydło Snow Bear. Lush to marka cruelty free i wegetariańska (ale 95 proc. produktów jest wegańskich), a jej produkty są w 100 proc. produkowane ręcznie. Cena kalendarza to 499,90 zł.
 


Sephora

Sieć perfumerii Sephora co roku oferuje nowy kalendarz adwentowy. W tym roku kalendarz kosztuje 699 zł. Znajdziemy w nim maskarę Pillow Talk Push Up Lashes! od Charlotte Tilbury, olejek do twarzy Augustinus Bader, Hair Perfector N°3 od Olaplex, maseczki do twarzy od Christophe Robin, Innisfree i Ren Clean Skincare, pomadka Lip Injection Maximum Plump od Too Faced i więcej!
 


The Body Shop

Marka proponuje w tym roku cztery wersje kalendarza adwentowego: Pudełko Marzeń i Cudów, Pudełko Marzeń, Pudełko Cudów oraz Premium. W kalendarzach znajdziemy wegańskie balsamy do ciała, balsamy do ust, żele pod prysznic i płyny do kąpieli, maseczki do twarzy, peelingi, akcesoria do pielęgnacji, szampony do włosów i wiele więcej. Kalendarze, zależnie od wersji, kosztują 339 zł (Pudełko Marzeń), 499 zł (Pudełko Cudów), 449 zł (Premium) lub 659 zł (Pudełko Marzeń i Cudów).
 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.05.2024 16:43
Pierwszy sklep marki Rituals Cosmetics w Suwałkach otwarty od 22. maja
Nowy sklep Rituals znajdzie się w suwalskim centrum handlowym.Rituals
Już 22 maja o godzinie 9:00 mieszkańcy Suwałk będą mieli szansę odwiedzić nowo otwarty sklep Rituals Cosmetics, który znajdzie się w Centrum Handlowym Suwałki Plaza. Marka planuje również informować o kolejnych otwarciach w najbliższym czasie. Inauguracja sklepu, przypadająca na kilka dni przed Dniem Matki, zapewni doskonałą okazję do zakupu wyjątkowego prezentu.

Już 22 maja o godzinie 9:00 mieszkańcy Suwałk będą mieli możliwość odwiedzenia nowo otwartego sklepu Rituals Cosmetics. Pierwsze 50 osób, które tego dnia zrobią zakupy, otrzyma specjalne upominki od marki. Do końca maja klienci będą mogli również skorzystać z promocji na świece zapachowe z Classic Collection za 86 zł oraz krem do twarzy z filtrem SPF z kolekcji The Ritual of Karma za 60 zł. W ciągu pierwszych 10 dni od otwarcia, popularne wśród klientek i klientów pianki pod prysznic będą dostępne za 35 zł. Dodatkowo, członkowie programu My Rituals, którzy wydadzą minimum 190 zł, otrzymają mini patyczki zapachowe z kolekcji Classic Collection jako prezent.

Nowy sklep holenderskiej marki znajdzie się w Centrum Handlowym Suwałki Plaza; w tym obiekcie rywalizować będzie między innymi z drogeriami Hebe i Rossmann, perfumerią Douglas, i Apteką Superpharm.

Rituals, marka założona w Amsterdamie w 2000 roku, rozwinęła się na światowego lidera w branży, obecnego w ponad 36 krajach i miastach takich jak Londyn, Paryż, Hongkong, czy Nowy Jork. Posiada obecnie ponad 1041 sklepów, 3900 miejsc w systemie shop-in-shop oraz pięć spa, w tym pierwsze na świecie Mind Oasis. W Europie ich obiekty znajdują się w czterech dodatkowych lokalizacjach: we Frankfurcie, Antwerpii, Barcelonie i Paryżu.

Czytaj także: Rituals Cosmetics otworzy w tym roku siedem nowych sklepów w Polsce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
20.05.2024 14:52
Empik wprowadza markę własną, Senses Story — a w ramach niej kosmetyki i zapachy do domu
W ramach każdej linii znajduje się świeca, dyfuzor, kula do kąpieli i mieszanka herbaciana.Empik
Empik wprowadza nową markę własną — Senses Story, która kieruje się filozofią uważności i dbałości o dobrostan. Dostępne produkty podzielone są na cztery linie: SELF LOVE, HARMONY, RELAX, i ENERGY, odpowiadające różnym potrzebom emocjonalnym. Każda linia oferuje zestaw aromatycznej świecy sojowej, dyfuzora zapachowego, herbaty ziołowej i kuli do kąpieli.

Każda linia produktowa ma odpowiadać na różne stany emocjonalne i potrzeby: SELF LOVE koncentruje się na samomiłości i dobrym samopoczuciu, HARMONY promuje równowagę i harmonijne środowisko, RELAX zapewnia odprężenie i spokój, a ENERGY dodaje energii i życiowego entuzjazmu.

W każdej z linii produktów Senses Story znajduje się cztery elementy: sojowa świeca z dodatkiem kamieni szlachetnych, dyfuzor zapachowy, starannie wyselekcjonowana herbata z ziołami oraz kula do kąpieli. Świece są wzbogacone o kamienie szlachetne, które mają dodatkowo uatrakcyjniać zakup. Kule do kąpieli zostały stworzone we współpracy z niewielką, polską manufakturą specjalizującą się w naturalnych kosmetykach. Kule są produkowane ręcznie, nie są testowane na zwierzętach oraz nie zawierają SLS (siarczanów). Ponadto, w przyszłości marka ma zamiar rozszerzyć swoją ofertę o kolejne produkty wellness.

Produkty Senses Story można nabyć wyłącznie w salonach Empiku oraz na Empik.com. Empik od lat oferuje szeroką gamę marek kosmetycznych, zarówno tych znanych na całym świecie, jak i specjalistycznych, niszowych producentów. Wśród dostępnych produktów znajdują się zarówno kosmetyki do pielęgnacji ciała, twarzy, jak i specjalistyczne artykuły do makijażu, w tym produkty marek takich jak np. Cerruti, CosRX, Apis czy Bourjois.

Czytaj także: Anna Pielak z Empiku do DOZ

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. maj 2024 06:17