StoryEditor
Producenci
18.05.2023 00:00

Kampania marki Inveray zwraca uwagę na wpływ sztucznej inteligencji na kobiety

AI girl stworzona przez markę Inveray ma promować postawę szacunku wobec różnorodności kobiet i nienarzucania jednostronnych ideałów / fot. materiały prasowe
Marka Inveray, tworząc letnią kolekcję lakierów hybrydowych, zapragnęła zwrócić uwagę na wpływ sztucznej inteligencji na kobiecość. Wizerunek AI girl ma inspirować do świadomości swojego ciała i swoich potrzeb.  

Inveray, polski producent profesjonalnych wegańskich lakierów hybrydowych zauważył, że sztuczna inteligencja coraz bardziej wpływa na nasze życie. Tworząc letnią kolekcję lakierów hybrydowych, zapragnął więc zwrócić uwagę na wpływ sztucznej inteligencji na kobiecość.

Do stworzenia wizerunku AI girl firma zaprosiła Katarzynę Konieczkę, międzynarodowej sławy twórczynię kostiumów artystycznych, która współpracowała m.in. z Madonną, Lady Gagą, Fergie, a jej prace ukazały się m.in. w magazynach Vogue IT, UK, NL, Vanity Fair czy I-D Magazine.

AI girl w jej wykonaniu, to kobieta, która jest świadoma swojego ciała i swoich potrzeb. Mierzy wysoko i patrzy w przyszłość, jednocześnie wiedząc, że to co tworzy teraz, będzie tę przyszłość kreowało. Jest odważna, asertywna, zna własną wartość i akceptuje siebie bez względu na opinie innych ludzi – przekonuje firma Inveray.

Tłumaczy też, że poprzez kreację AI girl chce zwrócić uwagę na rosnące zainteresowanie sztuczną inteligencją i jej wpływ na kobiety.

– AI może niekorzystnie wpłynąć na postrzeganie ich w przyszłości, może doprowadzić do frustracji, nadmiernego poprawiania własnego wyglądu i braku samoakceptacji – obawia się producent lakierów.  

Dlatego filozofia AI girl ma promować postawę szacunku wobec różnorodności kobiet i nienarzucania jednostronnych ideałów.

– Każda kobieta powinna mieć prawo do własnego wyboru, rozwoju i realizacji swoich marzeń i celów, niezależnie od społecznych oczekiwań czy stereotypów płciowych. Podziwiany powinien być umysł i dusza kobiety, a nie jej otoczka, czyli ciało, które każda z kobiet ma różne i tak samo powinna je kochać i akceptować – podsumowuje firma.

Czytaj też: Perfect Corp.: czarny to najczęściej wirtualnie przymierzany odcień lakieru do paznokci na świecie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.05.2024 12:50
Dior rozszerza współpracę z Charlize Theron o bycie ambasadorką biżuterii i pielęgnacji skóry
Charlize Theron rozszerza swoją współpracę z marką Dior.Dior
Charlize Theron, znana z wieloletniej współpracy z domem mody Dior jako twarz ich bestsellerowego damskiego zapachu J’adore, rozszerza swoją współpracę z francuską marką. Po dwudziestu latach sukcesów w promowaniu perfum, Theron obejmie również rolę ambasadorki linii wysokiej biżuterii oraz kosmetyków pielęgnacyjnych Dior.

Theron będzie pierwszą w historii ambasadorką Diora w dziedzinie wysokiej biżuterii i według WWD ma zaprezentować najbardziej ekskluzywne produkty jubilerskie zaprojektowane przez Victoire de Castellane, dyrektorkę artystyczną Dior Joaillerie przez ostatnie 25 lat. Theron rozpoczęła współpracę z Diorem w 2004 roku, kiedy została twarzą kultowego zapachu J‘adore. Następnie wystąpiła w wielu kampaniach luksusowej marki. Południowoafrykańska aktorka stanie się także pierwszą aktorką reprezentującą produkty do pielęgnacji skóry Diora od czasów Sharon Stone, która była twarzą linii Capture od 2005 do 2012 roku.

Jej nowa rola w Dior nie ogranicza się jedynie do promocji produktów, ale także obejmuje współpracę w zakresie odpowiedzialności społecznej, skupiając się na inicjatywach wspierających uprawnienia kobiet. To odzwierciedla jej zaangażowanie jako aktywistki i założycielki projektu Charlize Theron Africa Outreach Project (CTAOP), który działa na rzecz młodych ludzi w Afryce Południowej.

Véronique Courtois, dyrektorka generalna Parfums Christian Dior, skomentowała:

Charlize jest członkinią naszej rodziny, która ucieleśnia ducha Diora.Jej rzadki talent, zaangażowanie i nieziemska uroda czynią ją ikoną.

Czytaj także: Dior prezentuje bezalkoholową wersję kultowego zapachu J’adore

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.05.2024 10:12
Warsztaty menstruacyjne Vuokkoset dla dziewczynek i chłopców poprowadzi Gini Gina
Pod pseudonimem Gini Gina ukrywa się lekarka Angelika Szymańska.Instagram @gini.gina
Fińska marka artykułów do higieny intymnej Vuokkoset powraca do polskich szkół podstawowych z drugą edycją warsztatów edukacyjnych #MOJAKREW. Znana influencerka Angelika Szymańska, działająca pod pseudonimem Gini Gina, prowadząca warsztaty, stara się przełamać społeczne tabu związane z menstruacją, edukując młodzież o tym naturalnym procesie biologicznym.

Vuokkoset, popularna fińska marka specjalizująca się w produkcji naturalnych produktów do higieny intymnej, stara się zmieniać postrzeganie miesiączki poprzez organizację warsztatów #MOJAKREW. Celem tych warsztatów jest edukacja młodzieży o menstruacji w sposób rzetelny i bezpieczny, co jest szczególnie istotne w kontekście często występujących nieporozumień i mitów związanych z tym tematem.

Warsztaty prowadzone są przez Angelikę Szymańską, znaną w środowisku internetowym jako Gini Gina. Jako doświadczona ginekolożka i influencerka zdrowotna, Szymańska doskonale łączy swoje medyczne doświadczenie z umiejętnościami komunikacyjnymi, co pozwala jej skutecznie docierać do młodych ludzi. Zajęcia, które odbyły się po raz pierwszy 20 maja 2024 roku, są dostępne zarówno w formie stacjonarnej, jak i online, co umożliwia szeroki dostęp do edukacji niezależnie od miejsca zamieszkania uczestników.

Podczas warsztatów uczniowie dowiadują się nie tylko o aspektach biologicznych menstruacji, ale także o kwestiach psychologicznych i społecznych związanych z tym zjawiskiem. Edukacja ta jest kierowana zarówno do dziewcząt, jak i chłopców, co jest istotne dla budowania wzajemnego zrozumienia i empatii między płciami. Statystyki pokazują, że aż 41 proc. kobiet przyznaje, iż w ich domach nie rozmawia się o menstruacji, a 23 proc. uważa, że jest to temat krępujący.

Czytaj także: Akcja Menstruacja zapowiada kolejną edycję: Femina wsparła projekt po raz 3.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
21. maj 2024 12:52