StoryEditor
Producenci
18.05.2023 00:00

Kampania marki Inveray zwraca uwagę na wpływ sztucznej inteligencji na kobiety

AI girl stworzona przez markę Inveray ma promować postawę szacunku wobec różnorodności kobiet i nienarzucania jednostronnych ideałów / fot. materiały prasowe
Marka Inveray, tworząc letnią kolekcję lakierów hybrydowych, zapragnęła zwrócić uwagę na wpływ sztucznej inteligencji na kobiecość. Wizerunek AI girl ma inspirować do świadomości swojego ciała i swoich potrzeb.  

Inveray, polski producent profesjonalnych wegańskich lakierów hybrydowych zauważył, że sztuczna inteligencja coraz bardziej wpływa na nasze życie. Tworząc letnią kolekcję lakierów hybrydowych, zapragnął więc zwrócić uwagę na wpływ sztucznej inteligencji na kobiecość.

Do stworzenia wizerunku AI girl firma zaprosiła Katarzynę Konieczkę, międzynarodowej sławy twórczynię kostiumów artystycznych, która współpracowała m.in. z Madonną, Lady Gagą, Fergie, a jej prace ukazały się m.in. w magazynach Vogue IT, UK, NL, Vanity Fair czy I-D Magazine.

AI girl w jej wykonaniu, to kobieta, która jest świadoma swojego ciała i swoich potrzeb. Mierzy wysoko i patrzy w przyszłość, jednocześnie wiedząc, że to co tworzy teraz, będzie tę przyszłość kreowało. Jest odważna, asertywna, zna własną wartość i akceptuje siebie bez względu na opinie innych ludzi – przekonuje firma Inveray.

Tłumaczy też, że poprzez kreację AI girl chce zwrócić uwagę na rosnące zainteresowanie sztuczną inteligencją i jej wpływ na kobiety.

– AI może niekorzystnie wpłynąć na postrzeganie ich w przyszłości, może doprowadzić do frustracji, nadmiernego poprawiania własnego wyglądu i braku samoakceptacji – obawia się producent lakierów.  

Dlatego filozofia AI girl ma promować postawę szacunku wobec różnorodności kobiet i nienarzucania jednostronnych ideałów.

– Każda kobieta powinna mieć prawo do własnego wyboru, rozwoju i realizacji swoich marzeń i celów, niezależnie od społecznych oczekiwań czy stereotypów płciowych. Podziwiany powinien być umysł i dusza kobiety, a nie jej otoczka, czyli ciało, które każda z kobiet ma różne i tak samo powinna je kochać i akceptować – podsumowuje firma.

Czytaj też: Perfect Corp.: czarny to najczęściej wirtualnie przymierzany odcień lakieru do paznokci na świecie

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
03.07.2025 14:42
PZ Cussons odstępuje od sprzedaży marki St. Tropez
St. Tropez to marka produktów do samoopalania należąca do PZ Cussons.St. Tropez

W kwietniu 2024 r. Grupa PZ Cussons ogłosiła zamiar sprzedaży marki St. Tropez i rozpoczęła szeroki proces aukcyjny, który przyciągnął „liczne oferty”. Decyzja zapadła w momencie, gdy segment Beauty notował spadek wycen, a przychody spółki w USA w roku obrotowym FY25 malały. Mimo szczegółowej analizy propozycji zarząd ostatecznie postanowił markę zatrzymać i nadać jej nowy kierunek rozwoju.

Kluczowym elementem nowej strategii jest powołanie dedykowanego zespołu, którego rezultaty będą mierzone trzema wskaźnikami: skutecznością działań handlowych (w tym aktywności cyfrowych), tempem wdrażania innowacji oraz odświeżeniem wizerunku St. Tropez. Ma to pozwolić na lepsze wykorzystanie potencjału marki w międzynarodowym portfolio PZ Cussons.

Istotnym krokiem będzie również partnerstwo z amerykańską firmą The Emerson Group. Emerson przejmie obsługę kluczowych sieci detalicznych w USA, oferując zarządzanie klientem, logistykę i wsparcie marketingowe. Model ten ma zniwelować problem „niedoskalowanego” biznesu PZ Cussons w Stanach Zjednoczonych i ponownie wprowadzić markę na ścieżkę wzrostu dzięki połączeniu zasięgu dystrybucyjnego Emersona i kapitału marki St. Tropez.

Ze względu na ostatnie wyniki St. Tropez (marka wypracowała 7,5 mln funtów skorygowanego zysku operacyjnego w FY25) Grupa spodziewa się ujęcia odpisu aktualizującego o charakterze niepieniężnym, który zostanie zaprezentowany w wynikach za FY25 we wrześniu 2025 r. Szczegółowy plan dalszego rozwoju marki ma zostać przedstawiony również we wrześniu.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
06. lipiec 2025 02:50