StoryEditor
Producenci
16.04.2018 00:00

Katarzyna Sokołowska nową ambasadorką NeoNail

Katarzyna Sokołowska, reżyserka pokazów mody, jurorka programu TVN oraz ikona stylu została ambasadorką NeoNail, wiodącej marki lakierów hybrydowych. Tym samym dołączyła do dwójki swoich przyjaciół i jednocześnie współpracowników z programu TopModel – Joanny Krupy i Dawida Wolińskiego, którzy również współpracują z NeoNail.

Dlaczego wybór padł właśnie na Katarzynę Sokołowską? – Najnowsza kampania marki oparta jest na haśle +10 do kobiecości. W naszym rozumieniu kobiecość to jedno z najbardziej złożonych, uniwersalnych pojęć. Oznacza styl, charakter, odwagę, piękno, wytrwałość, pewność siebie, radość, ale przede wszystkim prawdziwe życie, jakie prowadzi każda z nas. Kasia, jako kobieta sukcesu, która wyróżnia się profesjonalizmem, pracowitością i dążeniem do perfekcji jest idealnym odzwierciedleniem nowoczesnej kobiecości. Dlatego idealnie wpisała się w big idea marki na 2018 rok. Ponadto zawsze ceniliśmy sobie pracę w rodzinnej, ciepłej atmosferze. Angażując do współpracy trójkę przyjaciół, Joannę Krupę, Dawida Wolińskiego i Kasię Sokołowską mamy gwarancję, iż efekty wspólnych zdjęć zawsze będą doskonałe. Nie mówiąc już o atmosferze na planie – podkreśla Joanna Wojtuń-Witkowska, marketing manager NeoNail.

Pierwsza sesja zdjęciowa i spot reklamowy powstałe w ramach współpracy z marką NeoNail pokazują Katarzynę Sokołowską w jej naturalnym środowisku: na backstage’u pokazów mody, w biurze przy opracowywaniu planów z projektantem (jest nim Dawid Woliński), podczas spotkań z przyjaciółmi, ale również w domowym zaciszu. Wszystkie te sceny odzwierciedlają prawdziwe życie ambasadorki marki i mają jeden wspólny mianownik - perfekcyjne paznokcie dzięki lakierom hybrydowym NeoNail. Katarzyna Sokołowska słynie z doskonałego stylu i zamiłowania do mody, a dopełnieniem looku jest według niej idealny manicure. Jak sama mówi - to jej sposób na styl w każdej sytuacji.

NeoNail należy do firmy Cosmo Group, która posiada w swoim portfolio również inne marki kosmetyczne: Revi Titanum Nails, Black Lashes oraz Mylaq.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.05.2025 14:59
Zmiany personalne na szczycie Novo Nordisk – producenta Ozempicu i Wegovy

Lars Jorgensen, dyrektor generalny koncernu Novo Nordisk, ustąpi ze stanowiska. Firma, produkująca m.in. Ozempic i Wegovy, znajduje się w trudnej sytuacji, wynikającej ze wzrostu konkurencji w USA.

Lars Jorgensen pracował w Novo Nordisk od 1991 roku, dyrektorem generalnym był roku 2017. W ostatnich latach kierowany przez niego koncern stał się globalnym liderem w leczeniu cukrzycy i otyłości dzięki wprowadzeniu na rynek takich preparatów jak Ozempic i Wegovy.

Ostatnie miesiące to dla duńskiego koncernu czas zmagań z konkurencją - głównie ze strony amerykańskiej firmy Eli Lilly, produkującej preparat Zepbound. Ten ostatni wyprzedził w marcu na amerykańskim rynku Wegovy pod względem ilości wystawianych recept.

O problemach firmy pisaliśmy w artykule Ozempic przestaje być lekiem-cudem? Nowe kłopoty w raju dla Novo Nordisk

Od początku 2025 roku wycena akcji Novo Nordisk spadła o 32 proc., dodatkowo po ogłoszeniu decyzji o rezygnacji Jorgensena spadek pogłębił się o kolejne 2,2 proc. Jak wyjaśniają Duńczycy, zmiany na szczycie firmy są odpowiedzią na wyzwania rynkowe, mają też spowodować wzmocnienie pozycji europejskiego producenta.

Jorgensen będzie pełnił swoje zadania do czasu wyznaczenia następcy. Jak podaje CNBC, jego poszukiwania już trwają.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
14.05.2025 12:17
Nivea pozwana za mylące oznaczenia składników naturalnych
Siedziba Beiersdorf w Hamburgumat. prasowe

Beiersdorf Inc., właściciel marki Nivea, stanął w obliczu pozwu zbiorowego złożonego 25 kwietnia 2025 roku w sądzie federalnym w Kalifornii. Sprawa dotyczy rzekomo wprowadzających w błąd oznaczeń produktów do pielęgnacji skóry z linii Nourish by Nature oraz Naturally Good. Pięciu powodów twierdzi, że zakupiło kosmetyki z etykietami informującymi o „X proc. składników pochodzenia naturalnego”, mimo że produkty miały zawierać głównie substancje syntetyczne.

W pozwie podniesiono, że Beiersdorf oparł swoje deklaracje o normę ISO 16128 – wytyczną opracowaną przez branżę kosmetyczną, która nie ma mocy prawnej i nie została stworzona z myślą o marketingu konsumenckim. Norma ta pozwala klasyfikować niektóre składniki chemicznie przetworzone jako „pochodne naturalnie”, co – zdaniem powodów – wprowadza konsumentów w błąd, zwłaszcza tych kierujących się troską o środowisko i wrażliwą skórę.

Powodowie domagają się odszkodowania, przeprowadzenia procesu przed ławą przysięgłych oraz nadania sprawie statusu pozwu zbiorowego. Grupa miałaby objąć wszystkich konsumentów z Kalifornii, którzy kupili wskazane produkty Nivea od 25 kwietnia 2021 roku do dziś. Skala sprawy może być znaczna, biorąc pod uwagę wielkość rynku kosmetycznego w Kalifornii i rosnące zainteresowanie produktami „naturalnymi”.

Sprawa zwraca uwagę na szerszy problem braku jednoznacznych regulacji dotyczących stosowania pojęć takich jak „naturalny” czy „pochodzenia naturalnego” w przemyśle kosmetycznym. Wynik postępowania może mieć istotne konsekwencje dla całego sektora w USA – zarówno pod kątem ewentualnych rekompensat, jak i wprowadzenia bardziej restrykcyjnych przepisów dotyczących transparentności etykietowania produktów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
18. maj 2025 03:44