StoryEditor
Producenci
21.10.2022 00:00

Kolejna owocowa nowość w portfolio marki so!flow by VisPlantis. Tym razem zmysłowe produkty do pielęgnacji ciała

W so!flow mamy wiele doskonałych produktów, które pokochały kobiety, dlatego stworzyliśmy dla nich coś extra, czego jeszcze nie było!

Chcemy, aby dbanie o skórę było dla kobiet przyjemnym rytuałem, dlatego nasze nowości zatroszczą się nie tylko o piękno skóry, ale również ukoją zmysły. Jak każdy produkt so!flow, nowości również zawierają adaptogeny, które wspierają organizm w adaptacji do codziennych wyzwań, przywracając mu naturalną równowagę. Dzięki relaksującym aromatom poprawią samopoczucie oraz otoczą Twoją skórę cudownym zmysłowym zapachem.

W ofercie so!flow pojawiły się dwie, w 100% wegańskie linie do pielęgnacji ciała:

  • Linia o zapachu słodkiej pomarańczy z kardamonem składająca się ze zmysłowego olejku pod prysznic i mleczka nawilżającego, które tworzą idealny duet kojący zmysły i przywracający skórze komfort. Zawarty w tej linii adaptogen CYTRYNIEC CHIŃSKI zadziała antyoksydacyjnie, kojąco i nawilżająco.
  • Linia o zapachu słodkiej śliwki i jeżyny składająca się z relaksującego żelu pod prysznic i mleczka nawilżającego, które odprężają ciało i ducha, jednocześnie dogłębnie pielęgnując skórę. Adaptogen RÓŻENIEC GÓRSKI zadziała regenerująco na skórę i wspiera jej odporność.

Zmysłowy olejek pod prysznic delikatnie, ale skutecznie oczyści skórę i otuli ją delikatną pielęgnacją, dzięki zawartości oleju makadamia. Dodatkowo, olejek zadba o ukojenie i przyjemne odświeżenie skóry, dzięki zawartości luksusowego ekstraktu z kwiatu gorzkiej pomarańczy oraz łagodzącej inuliny, która zmiękczy skórę i zadba o równowagę jej mikrobiomu.

Zmysłowe mleczko nawilżające natychmiastowo i skutecznie nawilży skórę i zapewni jej dogłębną pielęgnację dzięki zawartości wielu dobroczynnych olejów takich jak olej ze słodkich migdałów, z nasion chia oraz babassu, które dogłębnie odżywiają i regenerują skórę przywracając jej miękkość i elastyczność. Inulina i polisacharydy z drzewa Tara zawarte w mleczku, silnie nawilżają i chronią skórę, przywracając równowagę jej mikrobiomu.

Relaksujący żel pod prysznic skutecznie oczyści i wypielęgnuje skórę dzięki zawartości białej glinki. Dodatkowo, żel zadba o wzmocnienie bariery skórnej dzięki zawartości drogocennych ekstraktów z jeżyny i śliwki, które przywracają miękkość i gładkość naskórka. Formuła żelu została wzbogacona łagodzącą inuliną, która zadba o równowagę mikrobiomu skóry.

Relaksujące mleczko nawilżające błyskawicznie i dogłębnie nawilży skórę dzięki zawartości wielu dobroczynnych olejów, takich jak olej z pestek śliwki, nasion chia, kokosowy i makadamia. Wzmacniają one barierę skórną, dzięki czemu skóra odzyskuje miękkość i gładkość. Pullulan przywróci równowagę mikrobiomu skóry oraz poprawi jej wygląd i napięcie. Skwalan, inulina i betaina silnie nawilżą i odżywią naskórek.

Produkty dostępne są w sklepie internetowym marki na www.visplantis.pl oraz już wkrótce w dobrych drogeriach stacjonarnych i internetowych.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
17.07.2025 16:34
L’Occitane Group z rocznymi przychodami 2,8 mld euro – Sol de Janeiro odpowiada za ponad 30 proc. sprzedaży
Francuska grupa kosmetyczna świętuje sukcesy.Shutterstock

Grupa L’Occitane ogłosiła roczne przychody w wysokości 2,8 miliarda euro za rok finansowy zakończony 31 marca 2025 r., notując wzrost sprzedaży o 11,7 proc. w ujęciu stałym rok do roku. Był to pierwszy raport finansowy spółki po jej wycofaniu z giełdy w Hongkongu w październiku 2024 r. Firma określiła ten okres jako „rok przełomowy”, wskazując na intensywne zmiany organizacyjne oraz umocnienie pozycji na kluczowych rynkach.

Największy udział w sprzedaży grupy miał brand L’Occitane en Provence, odpowiadający za 48,4 proc. całkowitych przychodów, ze szczególnym wyróżnieniem produktu Almond Shower Oil. Niemniej jednak to marka Sol de Janeiro, nabyta większościowo w 2021 roku, stała się jednym z motorów wzrostu – wygenerowała aż 31,6 proc. sprzedaży. Marka ta zdominowała rynek amerykański, zajmując pierwsze miejsce wśród marek kosmetycznych w sieci Sephora w Ameryce Północnej oraz w kategorii zapachów na Amazonie.

Kolejne 10,1 proc. przychodów przypadło na brytyjską markę Elemis, która utrzymała pozycję lidera sprzedaży w Wielkiej Brytanii dzięki serii Pro-Collagen. Najszybciej rozwijającą się marką w portfolio okazała się koreańska Erborian, a najdynamiczniejszym rynkiem – Stany Zjednoczone, które odpowiadały za 46,4 proc. całkowitej sprzedaży grupy.

Po przeprowadzeniu prywatyzacji spółka przeszła reorganizację zarządzania. Po rezygnacji Laurenta Marteau z funkcji CEO we wrześniu 2024 r., powołano tzw. Office of the Chief Executive. W jego skład weszli Reinold Geiger (przewodniczący i główny udziałowiec), Samuel Antunes (dyrektor finansowy) oraz Ingo Dauer (radca prawny grupy), a w lutym 2025 dołączył Didier Lalance jako dyrektor generalny. Grupa wchodzi w nowy rok finansowy 2026 z „ostrożnym optymizmem”, podkreślając swoją odporność dzięki zróżnicowanemu portfelowi marek i planując uzyskanie ponownej certyfikacji B-Corp w 2026 roku.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Biznes
17.07.2025 14:06
Avon uhonorowany tytułem Best Cruelty-Free Brand 2025. To kamień milowy w drodze do etycznego piękna
Avon mat.pras.

"Z radością informujemy, że zostaliśmy uhonorowany tytułem Best Cruelty-Free Brand podczas Global Green Beauty Awards 2025!" – poinformował Avon Polska na swoim profilu LinkedIn. Co oznacza takie wyróżnienie dla firmy i jakie warunki trzeba spełnić, aby je uzyskać?

Z dumą możemy powiedzieć, że nasze produkty spełnią rygorystyczne standardy programu Leaping Bunny Program i pozostają w pełni cruelty-free. To wyróżnienie jest efektem naszej wspólnej pracy, ponieważ przeanalizowaliśmy ponad 8 tys. składników i zaangażowaliśmy około 4 tys. dostawców – podkreśla Avon Polska.

Zgłoszenia są oceniane przez niezależny panel ekspertów z branży beauty, a cały proces przyznawania nagród jest prowadzony przez Arquette Media. Nagrody przyznawane są na podstawie systemu punktowego, który ocenia skuteczność produktu – jak dobrze działa i jak bardzo użytkownicy lubią go stosować. Pod uwagę brane są również „zielone czynniki”, takie jak praktyki marki w zakresie zrównoważonego rozwoju środowiskowego oraz ogólne zaangażowanie marki w działania proekologiczne – komentuje dla Wiadomości Kosmetycznych Jemah Brightman-White, pełniąca funkcję globalnej Brand Activism & Sustainability communications manager w Avon. 

Zobacz też: Dystrybutorzy rynku mody i beauty łączą siły w działaniach na rzecz klimatu

W lipcu firma świętuje uzyskanie oficjalnej akredytacji, potwierdzającej, że produkty Avon nie są testowane na zwierzętach.

To ważny kamień milowy w naszej drodze ku bardziej etycznemu pięknu – podkreśla Avon, dziękując równocześnie partnerom z Cruelty Free International za wsparcie w realizacji tego celu. – To dla nas ogromna motywacja, aby nadal tworzyć produkty pięknie i odpowiedzialnie! – podkreśla firma, produkująca swoje kosmetyki w podwarszawskim Garwolinie.

image
mat.pras.

Zobacz też: Jessica Deckers, Avon: Każda firma ma inne możliwości i priorytety, nasza idzie swoją drogą

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
17. lipiec 2025 18:25