StoryEditor
Producenci
21.10.2022 00:00

Kolejna owocowa nowość w portfolio marki so!flow by VisPlantis. Tym razem zmysłowe produkty do pielęgnacji ciała

W so!flow mamy wiele doskonałych produktów, które pokochały kobiety, dlatego stworzyliśmy dla nich coś extra, czego jeszcze nie było!

Chcemy, aby dbanie o skórę było dla kobiet przyjemnym rytuałem, dlatego nasze nowości zatroszczą się nie tylko o piękno skóry, ale również ukoją zmysły. Jak każdy produkt so!flow, nowości również zawierają adaptogeny, które wspierają organizm w adaptacji do codziennych wyzwań, przywracając mu naturalną równowagę. Dzięki relaksującym aromatom poprawią samopoczucie oraz otoczą Twoją skórę cudownym zmysłowym zapachem.

W ofercie so!flow pojawiły się dwie, w 100% wegańskie linie do pielęgnacji ciała:

  • Linia o zapachu słodkiej pomarańczy z kardamonem składająca się ze zmysłowego olejku pod prysznic i mleczka nawilżającego, które tworzą idealny duet kojący zmysły i przywracający skórze komfort. Zawarty w tej linii adaptogen CYTRYNIEC CHIŃSKI zadziała antyoksydacyjnie, kojąco i nawilżająco.
  • Linia o zapachu słodkiej śliwki i jeżyny składająca się z relaksującego żelu pod prysznic i mleczka nawilżającego, które odprężają ciało i ducha, jednocześnie dogłębnie pielęgnując skórę. Adaptogen RÓŻENIEC GÓRSKI zadziała regenerująco na skórę i wspiera jej odporność.

Zmysłowy olejek pod prysznic delikatnie, ale skutecznie oczyści skórę i otuli ją delikatną pielęgnacją, dzięki zawartości oleju makadamia. Dodatkowo, olejek zadba o ukojenie i przyjemne odświeżenie skóry, dzięki zawartości luksusowego ekstraktu z kwiatu gorzkiej pomarańczy oraz łagodzącej inuliny, która zmiękczy skórę i zadba o równowagę jej mikrobiomu.

Zmysłowe mleczko nawilżające natychmiastowo i skutecznie nawilży skórę i zapewni jej dogłębną pielęgnację dzięki zawartości wielu dobroczynnych olejów takich jak olej ze słodkich migdałów, z nasion chia oraz babassu, które dogłębnie odżywiają i regenerują skórę przywracając jej miękkość i elastyczność. Inulina i polisacharydy z drzewa Tara zawarte w mleczku, silnie nawilżają i chronią skórę, przywracając równowagę jej mikrobiomu.

Relaksujący żel pod prysznic skutecznie oczyści i wypielęgnuje skórę dzięki zawartości białej glinki. Dodatkowo, żel zadba o wzmocnienie bariery skórnej dzięki zawartości drogocennych ekstraktów z jeżyny i śliwki, które przywracają miękkość i gładkość naskórka. Formuła żelu została wzbogacona łagodzącą inuliną, która zadba o równowagę mikrobiomu skóry.

Relaksujące mleczko nawilżające błyskawicznie i dogłębnie nawilży skórę dzięki zawartości wielu dobroczynnych olejów, takich jak olej z pestek śliwki, nasion chia, kokosowy i makadamia. Wzmacniają one barierę skórną, dzięki czemu skóra odzyskuje miękkość i gładkość. Pullulan przywróci równowagę mikrobiomu skóry oraz poprawi jej wygląd i napięcie. Skwalan, inulina i betaina silnie nawilżą i odżywią naskórek.

Produkty dostępne są w sklepie internetowym marki na www.visplantis.pl oraz już wkrótce w dobrych drogeriach stacjonarnych i internetowych.

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Drogerie
04.12.2025 19:40
Współpraca o zapachu czekolady: efekty dostępne w Rossmannie
Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek czekolady Wedlamat.pras.

Candly&Co. połączyło siły z marką E.Wedel, tworząc limitowaną kolekcję świec i dyfuzorów zapachowych inspirowanych ulubionymi słodkościami Polaków: czekoladą Deserową oraz czekoladą Karmelową. Produkty są dostępne w wybranych drogeriach Rossmann na terenie całej Polski.

To ciekawa współpraca, która przenosi dobrze znane i lubiane smaki na zupełnie nowy poziom – do świata zapachu i domowej atmosfery. Zapach inspirowany czekoladą Deserową otula wnętrze głęboką, słodko-orientalną kompozycją inspirowaną intensywną deserową czekoladą, przełamaną tonką, wanilią, świeżością szałwii i zmysłowym piżmem. Natomiast produkty inspirowane czekoladą Karmelową zachwycają aksamitną i kremową słodyczą karmelu z subtelnymi prażonymi akcentami i nutą wanilii oraz paczuli, która nadaje głębi i niezwykłej apetyczności. To zapachy, które potrafią poprawić nastrój od pierwszej chwili, wnosząc do wnętrz przytulne, relaksujące, czekoladowe ciepło.

Ta współpraca była dla nas ogromną inspiracją. Pracując nad kompozycjami, zależało nam na stworzeniu zapachów, które budzą emocje i poprawiają nastrój – tak jak chwila przyjemności z ulubioną czekoladą. Projekt linii nawiązuje do opakowań kultowych tabliczek, a wewnątrz znajdują się nowoczesne, designerskie szkła ozdobione subtelnym złotym detalem. To słodka przerwa od codzienności i sposób, by otulić dom ciepłem i przyjemnością – opowiada Aleksandra Pankowska, założycielka Candly&Co.

Produkty są edycją limitowaną, w ramach kolejnej odsłony współpracy. E.Wedel x Candly&Co. Wytwarzane ręcznie w Polsce, opierają się na wegańskiej formule. Zamknięte w eleganckich flakonach, doskonale prezentują się w każdym wnętrzu. 

W Wedlu od lat celebrujemy radość płynącą z małych przyjemności i bliskości. Dzięki tej współpracy konsumenci mogą doświadczać naszej marki na nowym, wielozmysłowym poziomie. Te czekoladowe nuty zapachowe w domu to nie tylko aromatyczne doznania, ale również wyjątkowy prezent, który łączy ludzi i tworzy niezwykłe wspomnienia – dodaje Karolina Janczyk-Truchlewska, project manager z firmy Wedel.

Kolekcja. E.Wedel x Candly&Co dostępna jest stacjonarnie wyłącznie w drogeriach Rossmann.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
04.12.2025 09:33
L’Oréal rozważa inwestycję w Giorgio Armani. Ruszają przygotowania do sprzedaży 15-proc. pakietu
Globalna marka zmieni potencjalnie właściciela.BadPixma/shutterstock

L’Oréal potwierdził, że „bardzo szybko” rozpocznie analizę potencjalnej inwestycji w Giorgio Armani, po tym jak w testamencie zmarłego projektanta znalazły się szczegółowe wytyczne dotyczące stopniowej sprzedaży lub wejścia marki na giełdę. To pierwsza oficjalna deklaracja koncernu w sprawie udziału w przyszłej restrukturyzacji własnościowej włoskiego domu mody.

Podczas spotkania z analitykami dyrektor finansowy L’Oréal, Christophe Babule, poinformował, że grupa „zdecydowanie” oceni możliwość nabycia udziałów w Armani. Zgodnie z ujawnionymi planami w ciągu najbliższych 18 miesięcy ma zostać uruchomiony proces sprzedaży lub upublicznienia pierwszego pakietu obejmującego 15 proc. akcji. Priorytet dostępu do transakcji otrzymają cztery podmioty: L’Oréal, LVMH, EssilorLuxottica oraz inna firma o porównywalnej skali.

Decyzja wynika z wieloletnich spekulacji dotyczących sukcesji u Armaniego oraz przyszłości jego biznesu beauty, który od lat funkcjonuje na licencji L’Oréal. Przyszły nabywca pakietu mniejszościowego może istotnie wpłynąć na układ sił w segmencie marek luksusowych, zarówno w branży modowej, jak i perfumeryjno-makijażowej.

Ewentualne wejście kapitałowe L’Oréal do Giorgio Armani mogłoby wzmocnić pozycję francuskiej grupy na globalnym rynku luksusowych kosmetyków. Marka Armani Beauty należy do najbardziej rozpoznawalnych w portfolio perfum i makijażu L’Oréal, a zabezpieczenie jej długoterminowej obsługi w ramach koncernu ma strategiczne znaczenie przy rosnącej konkurencji o prestiżowe licencje.

Z kolei dla samego Armaniego sprzedaż 15-proc. pakietu ma być pierwszym etapem uporządkowanej zmiany właścicielskiej, zapisanej w testamencie projektanta. Wynik procesu – zależny od struktury oferty i wyboru inwestora – zadecyduje o przyszłym kierunku rozwoju jednego z najbardziej wpływowych domów mody w Europie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
04. grudzień 2025 21:58