Konferencja prasowa marek Prestige Cosmetics i Smart Girls Get More oraz sieci drogerii Natura, w której są dostępne na wyłączność, odbyła się 13 czerwca 2016, w restauracji San Lorenzo w Warszawie. O strategii sieci drogerii Natura mówiła Karolina Wyczółkowska, dyrektor marketingu. Markę Smart Girls Get More przedstawiła Anna Sękalska, jej właścicielka i twórczyni. Markę Prestige Cosmetics przybliżyła słuchaczom i poprowadziła spotkanie Ewa Siedlecka, przedstawiciel PR obu marek. Nowości kosmetyczne przyciągnęły również gwiazdy i znane blogerki. Na konferencji pojawiły się Anna Samusionek, Małgorzata Ohme, Julia Wróblewska i Red Lipstick Monster.
Konferencja marek Prestige Cosmetics i Smart Girls Get More oraz drogerii Natura
Kolekcja, z którą Kylie Cosmetics wchodzi na nowy rynek, obejmuje zestawy do ust Matte i Velvet, konturówkę do ust Precision Pout, podkład Power Plush Longwear, tusz do rzęs Kylash Volume Mascara, korektor Power Plush Longwear i balsam Tinted Butter.
- powiedziała o wejściu na indyjski rynek Kylie Jenner.Kylie Cosmetics dołącza do długiej linii marek premium, które pojawiły się na dynamicznie rozwijającym się rynku Półwyspu Indyjskiego w ciągu ostatnich 12 miesięcy. W ostatnich latach indyjski rynek kosmetyczny zyskuje coraz większą uwagę, a firmy chcą zwiększyć udział w rynku w tym kraju. W marcu marka Fenty Beauty należąca do Rihanny podpisała kontrakt ze sprzedawcą kosmetyków Nykaa w ramach swojego własnego debiutu w tym kraju. Europejscy giganci z branży kosmetycznej zainwestowali także w Indiach – Chanel otworzyła swój pierwszy sklep z kosmetykami w Bombaju w styczniu 2024 r. Sephora nawiązała także współpracę z indyjską grupą detaliczną The Reliance Retail Group, aby zwiększyć swój zasięg w tym kraju.
Czytaj także: Kylie Jenner wchodzi na rynek ze swoim pierwszym zapachem: czy Cosmic stanie się hitem sprzedażowym?
Inwestycja ułatwiła Bielendzie przejęcie dwóch komplementarnych polskich marek produktów do pielęgnacji skóry, Tołpa i Miya, poprawiając jej pozycję rynkową i portfolio produktów. Innova Capital stara się wykorzystać umiejętności cyfrowe podmiotu, w którym dokonano inwestycji, w celu poprawy efektywności operacyjnej.
Innova Capital to polski doradca private equity inwestujący w wykupy większościowe w średnich przedsiębiorstwach w Europie Środkowo-Wschodniej. Według doniesień zainwestował około 1,3 miliarda euro w prawie 70 firm w dziesięciu krajach. Tymczasem EBOR twierdzi, że zainwestował ponad 14 miliardów euro w 519 projektów.
powiedział Marek Bielenda, prezes Bielenda Kosmetyki Naturalne.Bielenda Kosmetyki Naturalne, założona w 1990 roku, to polska firma kosmetyczna oferująca kilkaset produktów w wielu kategoriach pielęgnacyjnych. Produkty te są dostępne w Polsce oraz w prawie 60 krajach na pięciu kontynentach. Firma dysponuje nowoczesnymi fabrykami i własnymi laboratoriami badawczo-rozwojowymi.
Czytaj także: Bielenda przejmuje Miya Cosmetics, a TDJ dołącza do akcjonariatu Grupy Bielenda