StoryEditor
Producenci
28.06.2018 00:00

Kongres Rynku FMCG 2019 - zarezerwuj termin już teraz!

Znamy już termin kolejnej edycji Kongresu Rynku FMCG, najważniejszej konferencji dedykowanej branży handlowej, spożywczej, drogeryjnej i aptecznej w Polsce. Po raz pierwszy wydarzenie trwać będzie dwa dni - odbędzie się 28 i 29 maja 2019 r. w hotelu DoubleTree by Hilton w Warszawie. Już teraz zarezerwujcie ten termin i nie przegapcie jedynego takiego wydarzenia w Europie Środkowo-Wschodniej!

Kongres Rynku FMCG co roku gromadzi w jednym miejscu najważniejszych reprezentantów sieci handlowych, hurtowni, firm produkujących żywność, kosmetyki i chemię gospodarczą, dostawców usług, analityków rynkowych i ekspertów, naukowców, polityków, pracowników instytucji publicznych oraz innych decydentów. Goście Kongresu to m.in. prezesi, członkowie zarządu, dyrektorzy oraz kupcy, zarówno z firm o ugruntowanej już pozycji na rynku, jak i mniejszych przedsiębiorstw, których czas dopiero nadchodzi - zarówno z Polski, jak i z zagranicy.

Dwa dni merytorycznych debat i prelekcji, uroczysta gala z podsumowaniem wyników konkursów Market Roku i Drogeria Roku, spotkania biznesowe, a także bogata część wystawiennicza - połączenie tych wszystkich części w jedną całość sprawia, że Kongres Rynku FMCG jest jedynym tego rodzaju wydarzeniem w Polsce, na którym po prostu nie może Ciebie zabraknąć!

- Rosnące z roku na rok zainteresowanie Kongresem Rynku FMCG sprawiło, że nie mogliśmy podjąć innej decyzji, jak tylko rozszerzyć jednodniowe dotychczas wydarzenie o dodatkowy dzień - mówi Iwona Szwan, prezes Wydawnictwa Gospodarczego, wydawcy "Wiadomości Handlowych" i "Wiadomości Kosmetycznych". - Liczymy na to, że odświeżona formuła Kongresu pozwoli na jeszcze więcej pogłębionych dyskusji o szybko zmieniającym się świecie handlu, a także na zacieśnienie relacji między detalistami a producentami - podkreśla.

Kongres Rynku FMCG 2019 to:
- dwa dni spotkań i dyskusji
- kilkadziesiąt debat i prelekcji
- około 100 wystawców
- około 100 prelegentów
- ponad 1200 gości
- spotkania typu business-mixer
- uroczysta gala, połączona z ogłoszeniem wyników konkursów Market Roku i Drogeria Roku

Już wkrótce poinformujemy za pośrednictwem naszych mediów o zakresie tematycznym przyszłorocznej edycji Kongresu Rynku FMCG, jak również uruchomimy proces rejestracji na wydarzenie.

Masz pytania? Więcej informacji o Kongresie Rynku FMCG 2019 udzielą:

Robert Zakrzewski, dyrektor ds. rozwoju biznesu, tel. 519 042 666, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Karina Sandomierska, koordynator ds. konferencji biznesowych, tel. 731 301 544, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
16.01.2025 09:00
Procter & Gamble oraz Colgate-Palmolive pozwane za targetowanie reklam produktów dla dzieci
Pixelshot

Procter & Gamble (P&G) oraz Colgate-Palmolive zostały pozwane w sześciu sprawach zbiorowych dotyczących sprzedaży past do zębów i płukanek do ust dla dzieci. Rodzice zarzucają producentom wprowadzanie w błąd co do bezpieczeństwa produktów zawierających fluor, co mogło prowadzić do nieprawidłowego stosowania tych produktów.

Procter & Gamble (P&G) oraz Colgate-Palmolive znalazły się w centrum kontrowersji po złożeniu sześciu pozwów zbiorowych dotyczących sprzedaży past do zębów i płukanek do ust dla dzieci. Skargi, złożone 13 stycznia w sądach federalnych w Kalifornii i Illinois, zarzucają producentom stosowanie wprowadzających w błąd praktyk marketingowych dotyczących produktów zawierających fluor. Rodzice oskarżają firmy o to, że myląco przedstawiały te produkty jako bezpieczne dla małych dzieci.

Pod lupą znalazły się m.in. pasta do zębów Kids Crest Fluoride Anticavity Toothpaste produkowana przez P&G oraz produkty marek Colgate i Tom’s of Maine należących do Colgate-Palmolive. Wśród zakwestionowanych płukanek do ust wymieniono produkty marek Colgate, Firefly (Perigo), ACT Rinse (Chattem) oraz Hello. Fluor, choć skuteczny w zapobieganiu próchnicy przy stosowaniu miejscowym, może być niebezpieczny w przypadku nadmiernego spożycia przez dzieci. Pozwy wskazują na ryzyko wystąpienia objawów grypopodobnych, fluorozy zębów, neurotoksyczności, zaburzeń endokrynologicznych, a nawet śmierci.

Rodzice zarzucają producentom, że ich kolorowe opakowania z motywami owoców i postaciami z bajek mogą sugerować, że produkty są przeznaczone do spożycia jak słodycze. Na przykład płukanki ACT Rinse dla dzieci oferowane są w smakach takich jak Groovy Grape i Wild Watermelon, a produkty Firefly przypominają zabawki. W pozwach podkreślono również brak wyraźnych ostrzeżeń i instrukcji użytkowania zgodnych z wytycznymi amerykańskiej Agencji Żywności i Leków (FDA). Powodowie domagają się odszkodowań oraz kar finansowych za naruszenie przepisów ochrony konsumentów.

Czytaj także: Sephora odżegnuje się od plotek o tym, że sieć przekazywała pieniądze na kampanię Trumpa

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
15.01.2025 00:04
Antybakteryjne pędzle do makijażu. Czy naprawdę są skuteczne?
Kolekcja liczy sobie ostatecznie 34 modele pędzlifot. IG morphebrushes

Marka Morphe wypuściła na rynek serię pędzli do makijażu, które mają właściwości antybakteryjne dzięki zastosowanym jonom srebra. Czy i jak długo są one skuteczne?

Założona w Los Angeles w 2008 roku firma sprzedała do tej pory blisko 50 mln sztuk pędzli do makijażu, chwalonych za bardzo dobrą, profesjonalną jakość i przystępne ceny. Marka zyskała też dużą popularność dzięki współpracy z amerykańskimi beauty-influencerami. 

Czytaj też: Top 10 marek kosmetycznych w social mediach w 2024 roku

Teraz, po 16 latach działalności, Morphe wprowadził na rynek nową serię „Morphe Brushes Reimagined” – czyli pędzle stworzone zupełnie na nowo, w sposób innowacyjny, ale na bazie dotychczasowych doświadczeń.

Kolekcja liczy sobie ostatecznie 34 modele pędzli, wyłonionych z ponad 600 testowanych prototypów. Pędzle zostały nie tylko przeprojektowane i przetestowane pod kątem wytrzymałości i odporności na zużycie – strzępienie się, deformację czy wypadanie włosia. Co ważne, nowe modele zostały wykonane z wegańskiego włosia, wzbogaconego jonami srebra, posiadającymi właściwości antybakteryjne.

Jony srebra to technologia antybakteryjna, z stosowana w różnych branżach. Maleńkie cząsteczki przebijają się przez ściany komórkowe bakterii, hamując ich zdolność do przetrwania, a tym samym namnażania i powodowania problemów skórnych (np. trądziku).

Włosie pędzli, dzięki wzbogaceniu jonami srebra, jest w stanie ograniczyć bakterie o 99,9 proc. – zapewnia Morphe, podkreślając, że wynik ten został potwierdzony przez rygorystyczne testy i niezależne, globalnie akredytowane laboratorium kliniczne.

Jak długo pędzle utrzymują swoje działanie antybakteryjne? Zdaniem producenta, ten czas może być różny w zależności od sposobu użytkowania pędzla. Przy użytkowaniu standardowym jony srebra pozostają skuteczne przez okres około jednego roku. Morphe zaleca (szczególnie w przypadku częstego użytkowania pędzli) ich regularne czyszczenie, a także wymianę co 12-18 miesięcy. Czyszczenie pędzla pomaga w usunięciu nagromadzonych resztek makijażu i brudu, a to pomaga też wydłużyć “życie” pędzla, a także pomoże w dbaniu o zdrową skórę.

W Polsce sprzedaż pędzli i kosmetyków marki Morphe prowadzi sieć Douglas.

Czytaj też: Agnieszka Mosurek-Zava, Douglas: Omnichannelowa strategia sprzedaży daje większą niezależność od krótkoterminowych trendów

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
16. styczeń 2025 12:49