StoryEditor
Producenci
18.03.2021 00:00

Kontigo: Siła gazetki reklamowej maleje

Gazetka reklamowa Kontigo, choć od kwietnia 2019 roku ukazuje się już tylko w wersji elektronicznej, to wciąż jest dla sieci podstawowym narzędziem do prezentowania asortymentu i oferty promocyjnej. – Jednak siła gazetki, na tle wszystkich działań marketingowych, maleje z roku na rok. By dotrzeć do nowych klientek wykorzystujemy różne inne narzędzia – zdradza Magda Dąbrowska, manager marketingu Kontigo.

Gazetka reklamowa Kontigo nie pojawia już się w papierowej wersji. Wcześniej drukowana była w nakładzie 40 tys. egzemplarzy i wykładana na stojakach znajdujących się w sklepach stacjonarnych sieci.

Czytaj też: Drogerie i apteki ograniczyły wydawanie gazetek promocyjnych

Od kwietnia 2019 r. gazetka publikowana jest w formie elektronicznej w aplikacji Moja Gazetka (tu oglądana jest średnio przez 7 tys. osób) oraz na FB sieci (600 tys. oglądających). Ukazuje się co dwa tygodnie. Ma 6-8 stron.
– W pierwszych gazetkach pokazywaliśmy 10 modułów na jednej stronie, przez co przekaz nie był do końca czytelny. Obecnie wykorzystujemy tylko 6 modułów, dzięki czemu gazetka jest przejrzysta – mówi Magda Dąbrowska, manager marketingu Kontigo.

Gazetka reklamowa jest dla drogerii Kontigo podstawowym narzędziem do prezentowania asortymentu i oferty promocyjnej, ale nie jedynym.

– Na pewno stanowi ona dobry kanał komunikacji z grupą stałych klientek. Jednak siła gazetki, na tle wszystkich działań marketingowych, maleje z roku na rok. By dotrzeć do nowych klientek wykorzystujemy różne inne narzędzia – zdradza Magda Dąbrowska.

Czytaj też: Na jakie działania marketingowe stawiają sieci handlowe?

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 11:37
Kultowy niebieski krem Nivea zmienia opakowanie
Krem Nivea wymienił aluminiowe puszki na wykonane w 80 proc. z surowca pochodzącego z recyklingufot. Nivea
Najbardziej znany krem Nivea zmienia opakowanie, ale marka absolutnie nie odchodzi od swojego znanego wizerunku. Tu zmiany są kosmetyczne. Idzie natomiast pod rękę z wymaganiami środowiskowymi i wprowadza puszkę, która w 80 proc. składa się z recyklingowanego aluminium.

Marka Nivea wprowadza zmiany w swoim kultowym kremie Nivea. Niebieska puszka jest teraz wykonana w 80 proc. z aluminium pochodzącego z recyklingu.

image
Krem Nivea w puszce wykonanej z aluminium pochodzącego z recyklingu
Nivea
Przejście na bardziej ekologiczne opakowanie ma na celu zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych z opakowań o 8 tys. ton do 2025 roku. To konkretny krok ku wdrożeniu podejścia o obiegu zamkniętym, które minimalizuje obciążenie naszych cennych zasobów naturalnych – podała marka w komunikacie.

Wygląd opakowania zmienia się minimalnie, tak aby nic nie zachwiało wypracowanym wizerunkiem marki. Opakowanie jest nowocześniejsze w swoim przekazie, ma żywsze kolory, na wszystkich opakowaniach zostało ujednolicone logo marki. Na puszce pojawiła się również wyróżniona zielonym kolorem informacja o wykorzystaniu surowców pochodzących z recyklingu.

Nivea to marka należąca do koncernu Beiersdorf. Krem Nivea w okrągłym niebieskim opakowaniu ma ponad 100 lat i jest najbardzej rozpoznawalnym produktem marki. 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 10:59
Dr. Miele Cosmed Group chwali się rekordowymi wynikami
Magdalena Miele, prezeska Dr Miele Cosmed Groupfot. mat. prasowe
Grupa Kapitałowa Dr. Miele Cosmed Group opublikowała wyniki finansowe za 2023 r. Jak podaje zarząd spółki, są one najlepsze w historii firmy.

Spółka Dr. Miele Cosmed Group S.A. opublikowała 26 kwietnia 2024 r. informacje o wynikach Grupy Kapitałowej za rok 2023. Firma osiągnęła przychód w wysokości 444 mln zł. Jest to wzrost o 12 proc. w porównaniu do 2022 r.

Osiągnięta EBITDA 45,0 mln zł w całym roku 2023 jest rekordowym wynikiem w historii Grupy Kapitałowej.  Wartościowy wzrost o 32,2 mln zł, czyli 255 proc. w porównaniu z 2022 rokiem, uwydatnia jeszcze bardziej skalę poprawy w wynikach – czytamy w komunikacie prasowym.

Magdalena Miele, prezes spółki, podkreśliła, że takie wyniki udało się osiągnąć spółce pomimo obiektywnych czynników rynkowych: szalejącej inflacji, wzrostu kosztów operacyjnych niezależnych od firmy, dalszych zawirowań na rynku surowców, w tym ich dostępności. „Jest to wynik determinacji i konsekwentnej realizacji strategii ostatnich lat oraz potwierdzeniem przygotowania organizacyjnego Grupy Kapitałowej do wykonania kolejnych kroków w rozwoju” – napisała prezes w liście do akcjonariuszy rozpoczynającym raport finansowy spółki.

Dr. Miele Cosmed Group to jeden z największych producentów kosmetyków i chemii Gospodarczej. Jego marki to Bobini, Apart, Sofin, Kret. Nazwa Dr. Miele Cosmed Group powstała po połączeniu 1 marca 2024 r. dwóch spółek grupy kapitałowej Global Cosmed i Global Cosmed Group i dodaniu w nazwie nazwiska założyciela Global Cosmed, dr. Andresa Miele. 

Czytaj więcej: Global Cosmed zmienia nazwę na Dr. Miele Cosmed Group. Zapowiada też podwojenie skali biznesu

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 12:09