StoryEditor
Producenci
18.10.2021 00:00

Kosmetyki do higieny i pielęgnacji dłoni w AURA Distribution

Firma AURA Distribution na bieżąco reaguje na potrzeby swoich klientów, wprowadzając na rynek wysokiej jakości produkty do pielęgnacji z różnych zakątków świata. Nie inaczej stało w trakcie trwania pandemii koronawirusa, kiedy wielu polskich konsumentów poszukiwało skutecznych produktów do dezynfekcji dłoni, które jednocześnie zadbają o ich pielęgnację. W rezultacie w szerokim portfolio Aury znalazły się żele antybakteryjne klasy premium od marki Dr. Bellca oraz Nawilżające mydło antybakteryjne Pusheen.

Dr. Bellca: dezynfekcja klasy premium

Rezultatami częstej dezynfekcji dłoni produktami o wysokim stężeniu alkoholu jest przesuszenie skóry oraz naruszenie jej bariery ochronnej. Jak zatem zapewnić jej odpowiednią ochronę przy jednoczesnej pielęgnacji? Z pomocą przychodzi Dr. Bellca - marka kosmetyków higienicznych premium, które niszczą do 99,99 proc. bakterii i wirusów znajdujących się na skórze oraz chronią ją przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Działanie produktów zostało potwierdzone licencją KFDA.

Wysoka skuteczność żelu antybakteryjnego Dr. Bellca jest wynikiem zawartości 70 proc. etanolu, który w kilka chwil usuwa bakterie z powierzchni skóry. Ale działanie bakteriobójcze i ochrona skóry to nie jedyne zalety - skład produktu został uzupełniony specjalnie wyselekcjonowanymi składnikami aktywnymi, których zadaniem jest pielęgnacja dłoni. Wśród nich znajduje się m.in. nawilżający kwas hialuronowy, łagodzący wyciąg z bylicy japońskiej, regenerujący i kojący wyciąg z zielonej herbaty oraz chroniąca skórę alantoina. Zamiast syntetycznych zapachów żel zawiera dodatek olejku eterycznego z pomarańczy, który nadaje mu naturalny, świeży, słodki zapach.

Formuła kosmetyku to lekki żel, który bezproblemowo rozprowadza się po skórze i błyskawicznie wysycha, pozostawiając przyjemne uczucie nawilżenia.

Pusheen: higiena dłoni od najmłodszych lat

Nigdy nie jest za wcześnie, aby rozpocząć wpajanie dobrych nawyków higienicznych. Jednak jak przekonać malucha, który niechętnie sięga po produkty do mycia lub dezynfekcji rąk? Świetnym sposobem może okazać się opakowanie z ulubioną postacią! Dobrym przykładem na to jest Antybakteryjne mydło nawilżające marki Pusheen, które zdobi wizerunek uroczego, puchatego kotka - ulubieńca milionów osób na całym świecie. 

Mydełko dokładnie oczyszcza, odświeża i nawilża dłonie, nie pozostawiając uczucia przesuszenia i kompleksowo pielęgnując delikatną skórę dziecka. Składniki aktywne produktu zostały dobrane w taki sposób, aby był w pełni bezpieczny dla dzieci już od 3. roku życia.

Jednak walory pielęgnacyjne to nie wszystko! Wygodna pompka ułatwia aplikację płynu na dłonie, a przyjemny, orzeźwiający zapach sprawia, że maluch z przyjemnością raz za razem będzie wracał do swojego ulubionego kosmetyku. 

Więcej niesamowitych produktów dostępnych jest na stronie www.aurashop.pl

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
26.11.2025 12:33
IFF wdraża inteligentnego robota dozującego, by skrócić czas tworzenia próbek
International Flavors & Fragrances inwestuje w nowego robota.Vladimir Razgulyaev

International Flavors & Fragrances (IFF) zainstalował w swoim zakładzie produkcyjnym Chin Bee w Singapurze inteligentnego robota dozującego Colibri, którego głównym celem jest przyspieszenie i zwiększenie precyzji w tworzeniu próbek zapachowych dla klientów w regionie Azji Większej. System umożliwia opracowanie partii próbek w ciągu kilku minut i – według deklaracji firmy – działa czterokrotnie szybciej niż poprzednia konfiguracja linii produkcyjnej.

Robot Colibri jest w stanie wyprodukować 200 partii próbek w osiem godzin, obsługując jednocześnie wiele składników i przeprowadzając testowe kompozycje w zaledwie kilka sekund. Takie tempo pracy znacząco skraca czas wejścia nowych kompozycji na rynek, co jest kluczowe w sektorze, w którym presja na szybkie wdrażanie innowacji systematycznie rośnie. IFF podkreśla, że automatyzacja pozwala szybciej przechodzić od wstępnych konceptów do gotowych próbek zapachów.

Instalacja systemu w Singapurze wpisuje się w szerszą strategię inwestycyjną IFF w regionie Azji, obejmującą m.in. otwarcie wartego 30 mln dolarów Singapore Innovation Center. Obiekt Chin Bee dołącza do zakładów IFF w Neuilly (Francja) i Hilversum (Holandia), gdzie technologia Colibri jest już stosowana. Firma wskazuje, że modernizacja procesów perfumeryjnych jest odpowiedzią na globalne trendy, w których tradycyjne, wielomiesięczne cykle rozwoju produktów przestają nadążać za rynkiem.

Znaczenie automatyzacji potwierdzają dane z raportu Atelier i Accenture, według których niechęć firm do modernizacji procesów operacyjnych powoduje utratę nawet 86 mld dolarów potencjalnych przychodów. Jednocześnie liczba „net-new” premier produktowych w segmencie beauty spadła z 63 proc. w 2015 r. do 46 proc. na początku 2024 r., co wskazuje na rosnącą presję na skracanie cykli projektowych. Aż 64 proc. konsumentów oczekuje od marek szybszego reagowania na ich potrzeby.

Eksperci zwracają uwagę, że wiele firm beauty wciąż funkcjonuje w oparciu o przestarzałe modele i relacje, które – choć skuteczne dwie dekady temu – obecnie spowalniają rozwój. Cykl tworzenia nowych produktów często przekracza rok, co rozmija się z dynamiką współczesnego rynku. Robot Colibri, jako przykład inteligentnej automatyzacji, ma pomóc IFF oraz jego klientom w skuteczniejszym odpowiadaniu na rosnące i coraz szybsze oczekiwania konsumentów.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
24.11.2025 14:39
Nivea zmaga się z kryzysem, Beiersdorf szuka rozwiązań

Przez lata marka Nivea funkcjonowała jak szwajcarski zegarek – sprawnie i bezbłędnie. W tym roku sprzedaż zauważalnie spada. Powód? Podwyżki cen produktów i walka ze szwajcarskim detalistą Migrosem, która jeszcze przed wakacjami oparła się o dochodzenie w COMCO – szwajcarskim urzędzie ds. konkurencji. Detalista zarzucił niemieckiemu producentowi, firmie Beiersdorf, narzucanie niewspółmiernie wysokich cen kosmetyków w porównaniu do innych rynków.

Niemiecko-szwajcarski spór o Niveę rozpoczął się wiosną, kiedy to menedżerowie szwajcarskiej sieci supermarketów Migros zaprotestowali przeciwko zbyt wysokim cenom, jakie Grupa Beiersdorf wyznaczyła dla rynku szwajcarskiego. Jak wskazywały media, klient sieci Migros musiał zapłacić za dezodorant w sztyfcie równowartość 2,62 euro za dezodorant w sztyfcie – czyli więcej niż konsumenci w Niemczech, gdzie analogiczny kosmetyk kosztował 2,25 euro. Wobec braku odzewu z centrali Beiersdorf, Migros pozwał niemieckiego producenta i wszczęto dochodzenie przed COMCO.

“Sprawa ta jest przykładem zarzutów, z jakim spotykają się producenci markowych produktów, w szczególności Beiersdorf: że wykorzystali inflację ostatnich lat do nadmiernych podwyżek cen i kontynuują tę strategię również teraz, gdy inflacja już dawno spadła do zwykłego poziomu” – komentuje dziennik biznesowy “Wirtschaftswoche”.

image

Szwajcarsko-niemiecka wojna cenowa, w centrum – marka Nivea

Przedstawiciele Beiersdorf, którzy do tej pory udawali, że nie widzą problemu, teraz zaczynają przyznawać, że powinni jednak uważać na to, by nie zepsuć swojej renomy marki, która gwarantuje dobry stosunek jakości do ceny. Bo to właśnie ta przystępność cenowa zawsze była jedną z mocnych stron marki, budując jej wizerunek.  

Powodem tej reakcji są prawdopodobnie najnowsze dane biznesowe Beiersdorf. Po latach szybkiego wzrostu, generowanego przez kluczową markę jaką jest dla koncernu Nivea, trend ten odwrócił się w tym roku. 

– W trzecim kwartale 2025 roku zaobserwowaliśmy dalsze osłabienie rynku pielęgnacji skóry, zwłaszcza na rynkach wschodzących – poinformował w październiku prezes Beiersdorfa, Vincent Warnery. – W związku z tym oczekujemy obecnie organicznego wzrostu sprzedaży o około 2,5 proc. w naszym segmencie konsumenckim w całym roku”.

image

Uważny konsument w erze promocji. Jak i gdzie Polacy kupują kosmetyki?

Już w sierpniu Beiersdorf obniżył swoją prognozę, wciąż prognozując wzrost o 3-4 proc. dla tego działu. Marka Nivea, która sama odpowiada za ponad połowę sprzedaży grupy, wynoszącej blisko 10 mld euro, osiągnęła wzrost na poziomie zaledwie 0,6 proc. w ciągu pierwszych trzech kwartałów 2025.

Dla porównania: jeszcze w 2024 roku Beiersdorf odnotował 8-procentowy wzrost sprzedaży, a w 2023 roku – 15-procentowy. Jednak obecnie tłuste lata zdają się dobiegać końca – i to w momencie, kiedy firma z wielką pompą świętowała setną rocznicę niebieskiej puszki z kremem Nivea. Beiersdorf spodziewa się poprawy sytuacji przez wprowadzenie na rynek kilku nowych produktów do pielęgnacji skóry pod marką Nivea, a także rozbudowanie kategorii poza pielęgnacją twarzy, jak np. dezodoranty.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
27. listopad 2025 09:24