StoryEditor
Producenci
18.10.2021 00:00

Kosmetyki do higieny i pielęgnacji dłoni w AURA Distribution

Firma AURA Distribution na bieżąco reaguje na potrzeby swoich klientów, wprowadzając na rynek wysokiej jakości produkty do pielęgnacji z różnych zakątków świata. Nie inaczej stało w trakcie trwania pandemii koronawirusa, kiedy wielu polskich konsumentów poszukiwało skutecznych produktów do dezynfekcji dłoni, które jednocześnie zadbają o ich pielęgnację. W rezultacie w szerokim portfolio Aury znalazły się żele antybakteryjne klasy premium od marki Dr. Bellca oraz Nawilżające mydło antybakteryjne Pusheen.

Dr. Bellca: dezynfekcja klasy premium

Rezultatami częstej dezynfekcji dłoni produktami o wysokim stężeniu alkoholu jest przesuszenie skóry oraz naruszenie jej bariery ochronnej. Jak zatem zapewnić jej odpowiednią ochronę przy jednoczesnej pielęgnacji? Z pomocą przychodzi Dr. Bellca - marka kosmetyków higienicznych premium, które niszczą do 99,99 proc. bakterii i wirusów znajdujących się na skórze oraz chronią ją przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Działanie produktów zostało potwierdzone licencją KFDA.

Wysoka skuteczność żelu antybakteryjnego Dr. Bellca jest wynikiem zawartości 70 proc. etanolu, który w kilka chwil usuwa bakterie z powierzchni skóry. Ale działanie bakteriobójcze i ochrona skóry to nie jedyne zalety - skład produktu został uzupełniony specjalnie wyselekcjonowanymi składnikami aktywnymi, których zadaniem jest pielęgnacja dłoni. Wśród nich znajduje się m.in. nawilżający kwas hialuronowy, łagodzący wyciąg z bylicy japońskiej, regenerujący i kojący wyciąg z zielonej herbaty oraz chroniąca skórę alantoina. Zamiast syntetycznych zapachów żel zawiera dodatek olejku eterycznego z pomarańczy, który nadaje mu naturalny, świeży, słodki zapach.

Formuła kosmetyku to lekki żel, który bezproblemowo rozprowadza się po skórze i błyskawicznie wysycha, pozostawiając przyjemne uczucie nawilżenia.

Pusheen: higiena dłoni od najmłodszych lat

Nigdy nie jest za wcześnie, aby rozpocząć wpajanie dobrych nawyków higienicznych. Jednak jak przekonać malucha, który niechętnie sięga po produkty do mycia lub dezynfekcji rąk? Świetnym sposobem może okazać się opakowanie z ulubioną postacią! Dobrym przykładem na to jest Antybakteryjne mydło nawilżające marki Pusheen, które zdobi wizerunek uroczego, puchatego kotka - ulubieńca milionów osób na całym świecie. 

Mydełko dokładnie oczyszcza, odświeża i nawilża dłonie, nie pozostawiając uczucia przesuszenia i kompleksowo pielęgnując delikatną skórę dziecka. Składniki aktywne produktu zostały dobrane w taki sposób, aby był w pełni bezpieczny dla dzieci już od 3. roku życia.

Jednak walory pielęgnacyjne to nie wszystko! Wygodna pompka ułatwia aplikację płynu na dłonie, a przyjemny, orzeźwiający zapach sprawia, że maluch z przyjemnością raz za razem będzie wracał do swojego ulubionego kosmetyku. 

Więcej niesamowitych produktów dostępnych jest na stronie www.aurashop.pl

materiał partnera
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.12.2025 14:47
Miraculum prezentuje strategię na lata 2026–2030
Polska firma kosmetyczna opublikowała swoje plany na najbliższe lata.Miraculum

Miraculum przedstawiło strategię rozwoju obejmującą lata 2026–2030, opartą na założeniu dalszego wzrostu globalnego rynku kosmetycznego. Spółka zakłada, że w perspektywie najbliższych pięciu lat wartość światowego rynku wzrośnie łącznie o około 30 proc. Na tym tle rynek polski ma rozwijać się wolniej, z dynamiką szacowaną na poziomie 2–3 proc. rocznie, co oznacza utrzymanie umiarkowanego, ale stabilnego tempa wzrostu.

W ujęciu geograficznym kluczowym rynkiem dla Miraculum pozostanie Europa, mimo że tempo wzrostu w tym regionie będzie niższe niż w krajach rozwijających się. Spółka wskazuje, że wynika to przede wszystkim z wysokiego stopnia dojrzałości europejskiego rynku kosmetycznego oraz rosnących wymogów regulacyjnych, które ograniczają dynamikę sprzedaży w porównaniu z regionami o niższym poziomie nasycenia.

Strategia zakłada koncentrację na rozwoju marek uznanych za kluczowe, takich jak Pani Walewska, Wars, JOKO, Miraculum, Prastara oraz Chopin. Celem jest nadanie im wyraźnych i spójnych cech wyróżniających, które pozwolą budować długofalową wartość rynkową oraz wzmocnić pozycję konkurencyjną w segmencie średniej półki cenowej. Jednocześnie spółka deklaruje utrzymanie jakości opartej na naturalnych składnikach, co ma odpowiadać na rosnące oczekiwania konsumentów w tym obszarze.

Istotnym elementem strategii jest wzmocnienie obecności w kanale nowoczesnym oraz przeprowadzenie re-designu produktów zgodnie z nowym pozycjonowaniem marek. Miraculum planuje także rozwój oferty pielęgnacyjnej do twarzy poprzez wprowadzenie linii opartych na wysoko efektywnych składnikach aktywnych, co wpisuje się w rosnący udział kategorii face-care w strukturze sprzedaży rynku kosmetycznego.

Równolegle spółka zakłada rozwój segmentu perfumerii, koncentrując się na tworzeniu unikalnych kompozycji zapachowych. Celem jest zbudowanie silniejszej pozycji marki Miraculum w świecie zapachów oraz zwiększenie jej rozpoznawalności poza rynkiem krajowym. Strategia na lata 2026–2030 przewiduje także rozszerzanie obecności na rynkach międzynarodowych i stopniowe umacnianie globalnej pozycji spółki, przy jednoczesnym zachowaniu dyscypliny kosztowej i spójności portfela marek.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
22.12.2025 13:57
Coty sprzedaje ostatnie udziały w Wella i przyspiesza redukcję zadłużenia
W portfolio Coty obecnie znajdują się takie brandy jak Bruno Banani, Lancaster, Sally Hansen czy Miss Sporty.Shutterstock

Amerykański koncern kosmetyczny Coty poinformował o sprzedaży pozostałych 25,8 proc. udziałów w marce fryzjerskiej Wella do funduszu KKR za 750 mln dolarów. Transakcja zamyka wieloletni proces wyjścia Coty z tej inwestycji, przy jednoczesnym zachowaniu prawa do udziału w przyszłych wpływach z ewentualnej sprzedaży Wella lub jej pierwszej oferty publicznej.

Jak donosi Bloomberg, zgodnie z komunikatem spółki Coty będzie uprawnione do 45 proc. wpływów z potencjalnej sprzedaży lub IPO Wella po osiągnięciu przez KKR tzw. preferowanego zwrotu z inwestycji. Większość środków uzyskanych z transakcji ma zostać przeznaczona na redukcję zadłużenia, co wpisuje się w deklarowany przez spółkę cel poprawy bilansu i stabilności finansowej.

Decyzja o sprzedaży udziałów zapada w okresie wyraźnych trudności operacyjnych Coty. W ciągu ostatnich dwóch lat spółka miała problemy ze wzrostem sprzedaży w segmencie mass beauty, który pozostaje pod silną presją konkurencji ze strony nowszych marek. Notowania Coty spadły w tym czasie o ponad 70 proc., choć po ogłoszeniu transakcji akcje wzrosły o około 2 proc. w handlu przedsesyjnym.

Na początku 2025 roku Coty rozpoczęło przegląd strategiczny, rozważając sprzedaż części aktywów w celu skoncentrowania się na segmencie zapachów, który pozostaje kluczowym obszarem działalności spółki. Tydzień wcześniej „Financial Times” informował, że główny akcjonariusz, JAB Holding, rozważa zmiany w kierownictwie, które mogą skutkować odejściem przewodniczącego rady nadzorczej oraz dyrektora generalnego.

Coty podkreśla, że obecna transakcja finalizuje program restrukturyzacyjny zapoczątkowany w 2020 roku, którego celem było uproszczenie portfela marek i operacji. Spółka nabyła Wella w 2015 roku od Procter & Gamble w ramach transakcji o wartości 12,5 mld dolarów obejmującej biznes kosmetyczny P&G. Założona w 1904 roku w Paryżu Coty posiada obecnie kapitalizację rynkową na poziomie około 2,8 mld dolarów i licencjonuje m.in. zapachy marek Gucci, Chloé oraz Burberry.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
23. grudzień 2025 02:52