StoryEditor
Producenci
13.12.2022 00:00

Kosmetyki marki Barwa są już dostępne w 120 sklepach Pepco

Barwa Cosmetics nawiązała współpracę z siecią Pepco wiosną tego roku, gdy poszerzał asortyment wybranych lokalizacji o kosmetyki. Pilotażowy program okazał się sukcesem, a produkty Barwy są już dostępne w 120 sklepach sieci.

Barwa od lat współpracuje z dużymi sieciami handlowymi, w których sprzedaje kosmetyki
i chemię gospodarczą. W tym roku, marka wprowadziła też wybrane linie do sieci Pepco, rozszerzając tym samym kanały dystrybucji.

Czytaj też: Pepco także sprzedaje kosmetyki. Są już w 100 sklepach

Obecność marek kosmetycznych została bardzo dobrze przyjęta przez klientów Pepco, a sieć zapowiada wprowadzenie strefy beauty we wszystkich odpowiednio dużych lokalizacjach. Może ich być nawet tysiąc.

Czytaj też: Pepco zadowolone z testowej sprzedaży kosmetyków. Asortyment poszerzy ofertę nawet tysiąca sklepów

Dla sieci Pepco Barwa stworzyła linię Peace Love Hair do świadomej pielęgnacji włosów.

– Kosmetyki Barwa – zwłaszcza do włosów – zostały przyjęte z dużym entuzjazmem przez klientów Pepco i cieszą się zadowalającą sprzedażą. Mamy poczucie, że ta współpraca niesie korzyści dla każdej ze stron: Pepco, Barwy i przede wszystkim konsumenta – ocenia Wioletta Kmieć, krajowa koordynatorka ds. kluczowych klientów w Barwa Cosmetics.

Według jej opinii sieć handlowe coraz chętniej udostępniają swoje półki markom kosmetycznym.

– Wynika to z faktu, że Polacy również sięgają po kosmetyki w dużych marketach. Sprzedaż
w dyskontach wspierają też oferowane dla konsumentów akcje in-out, co podnosi atrakcyjność ich oferty
– mówi przedstawicielka Barwa Cosmetics.

W tym roku Barwa nawiązała też współpracę z niemiecką siecią drogerii DM, która obecnie ma już 9 sklepów. Obok nowych produktów niedostępnych dotąd na polskim rynku, udostępniła półki dobrze znanym lokalnym markom.

Czytaj też: Barwa Cosmetics: Dwucyfrowe wzrosty obrotów w sieciach handlowych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
06.11.2024 14:44
The Ordinary wprowadza model „Choose a Price” – nowatorskie podejście do cen
The Ordinary

Marka The Ordinary, znana z innowacyjnych rozwiązań w branży kosmetycznej, przetestowała nowy model cenowy „Choose a Price”. Dzięki niemu klienci mieli możliwość wyboru jednej z trzech cen przy zakupie zestawu kosmetyków, co miało na celu pomoc w radzeniu sobie z presją inflacyjną.

The Ordinary, marka słynąca z transparentności i prostoty składów swoich kosmetyków, postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, wprowadzając testowo model „Choose a Price”. Klienci mieli do wyboru zapłacenie pełnej ceny za produkty lub skorzystanie z 23 proc. albo 40 proc. zniżki, w zależności od ich możliwości finansowych. Było to działanie mające na celu zrozumienie i wsparcie klientów w dobie rosnących kosztów życia. Badania Statista pokazują, że 64 proc. dorosłych Amerykanów stara się oszczędzać, ograniczając wydatki na produkty niebędące artykułami pierwszej potrzeby.

Wprowadzenie modelu „Choose a Price” dotyczyło jednego z zestawów kosmetyków oferowanych przez markę w sklepie internetowym. Ta eksperymentalna strategia była odpowiedzią na rosnącą presję inflacyjną, która dotyka konsumentów na całym świecie. The Ordinary pragnęła pokazać, że rozumie codzienne trudności, z jakimi borykają się jej klienci, i dostosować swoją ofertę do ich potrzeb. Model ten miał na celu umożliwienie klientom elastycznego podejścia do wydatków, zachęcając do zakupu nawet w trudniejszych czasach ekonomicznych.

Program zakończył się z końcem października, a teraz marka planuje przeanalizować wyniki i zadecydować, czy warto go kontynuować na stałe. W przypadku sukcesu model „Choose a Price” może stać się pionierskim rozwiązaniem w branży kosmetycznej, które podkreśla troskę o klienta i jego sytuację finansową.

Czytaj także: Estée Lauder przejęła Deciem Beauty Group, właściciela The Ordinary

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.11.2024 11:06
Marek Gubała wiceprezesem Silcare
Marek Gubała, wiceprezes Silcarefot. LinkedIn

Marek Gubała, menedżer specjalizujący się w restrukturyzacji przedsiębiorstw, objął stanowisko wiceprezesa zarządu w kosmetycznej firmie Silcare.

Marek Gubała poinformował w swoich mediach społecznościowych, że objął stanowisko wiceprezesa zarządu w firmie kosmetycznej Silcare, do której dołączył we wrześniu br.

Marek Gubała zajmuje się restrukturyzacją przedsiębiorstw, poprawą ich rentowności i płynności finansowej.  Wdraża usprawnienia m.in. w zakresie łańcucha dostaw, portfela produktów, zarządzania zapasami, projektowania celów dystrybucyjnych, kosztów operatorów logistycznych, przeprowadza również audyty. W tym zakresie współpracował z firmami.

Silcare jest polską firmą kosmetyczną. Działa na rynku od 2004 r., specjalizuje się w produktach do stylizacji paznokci, jest producentem żelu UV na skalę europejską. Produluje także kosmetyki pielęgnacyjne do dłoni i ciała. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. listopad 2024 00:44