StoryEditor
Producenci
07.03.2022 00:00

KPMG kończy współpracę ze swoimi oddziałami w Rosji i na Białorusi

Firma audytorska KPMG zdecydowała o zakończeniu współpracy ze swoimi oddziałami w Rosji i na Białorusi, gdzie zatrudniała ponad 4,5 tys. osób.

KPMG,  firma audytorsko-doradcza działającą w 145 krajach i zatrudniającą ponad 236 tys. pracowników w firmach członkowskich na całym świecie, zdecydowała o zakończeniu współpracę ze swoimi oddziałami w Rosji i na Białorusi.

– Uważamy, że wraz z innymi globalnymi firmami jesteśmy odpowiedzialni za reagowanie na trwający atak wojskowy rosyjskiego rządu na Ukrainę. W rezultacie nasze rosyjskie i białoruskie firmy opuszczą sieć KPMG – poinformowała firma w mediach społecznościowych.

W Rosji i na Białorusi KPMG zatrudniała ponad 4,5 tys. osób.

– Zakończenie współpracy z nimi, z których wielu jest częścią KPMG od wielu dziesięcioleci, jest niezwykle trudne. Ta decyzja nie dotyczy ich – jest konsekwencją działań rosyjskich władz. Jesteśmy organizacją ukierunkowaną na cel i wartości, która wierzy w robienie właściwych rzeczy. Dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić przejściowe wsparcie byłym kolegom, których dotyczy ta decyzja – czytamy w komunikacie.

KPMG to firma audytorsko-doradcza oferująca usługi dla przedsiębiorstw ze wszystkich sektorów gospodarki, w tym tych działających na rynku dóbr konsumpcyjnych. Jest autorem licznych raportów na temat zachowań konsumentów (Polacy dobrze oceniają działania marek podczas pandemii) czy dóbr luksusowych (KPMG: W 2020 skurczył się rynek dóbr luksusowych w Polsce. Kosmetyki i perfumy aż o 16,6 proc.).

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
06.11.2024 14:44
The Ordinary wprowadza model „Choose a Price” – nowatorskie podejście do cen
The Ordinary

Marka The Ordinary, znana z innowacyjnych rozwiązań w branży kosmetycznej, przetestowała nowy model cenowy „Choose a Price”. Dzięki niemu klienci mieli możliwość wyboru jednej z trzech cen przy zakupie zestawu kosmetyków, co miało na celu pomoc w radzeniu sobie z presją inflacyjną.

The Ordinary, marka słynąca z transparentności i prostoty składów swoich kosmetyków, postanowiła wyjść naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, wprowadzając testowo model „Choose a Price”. Klienci mieli do wyboru zapłacenie pełnej ceny za produkty lub skorzystanie z 23 proc. albo 40 proc. zniżki, w zależności od ich możliwości finansowych. Było to działanie mające na celu zrozumienie i wsparcie klientów w dobie rosnących kosztów życia. Badania Statista pokazują, że 64 proc. dorosłych Amerykanów stara się oszczędzać, ograniczając wydatki na produkty niebędące artykułami pierwszej potrzeby.

Wprowadzenie modelu „Choose a Price” dotyczyło jednego z zestawów kosmetyków oferowanych przez markę w sklepie internetowym. Ta eksperymentalna strategia była odpowiedzią na rosnącą presję inflacyjną, która dotyka konsumentów na całym świecie. The Ordinary pragnęła pokazać, że rozumie codzienne trudności, z jakimi borykają się jej klienci, i dostosować swoją ofertę do ich potrzeb. Model ten miał na celu umożliwienie klientom elastycznego podejścia do wydatków, zachęcając do zakupu nawet w trudniejszych czasach ekonomicznych.

Program zakończył się z końcem października, a teraz marka planuje przeanalizować wyniki i zadecydować, czy warto go kontynuować na stałe. W przypadku sukcesu model „Choose a Price” może stać się pionierskim rozwiązaniem w branży kosmetycznej, które podkreśla troskę o klienta i jego sytuację finansową.

Czytaj także: Estée Lauder przejęła Deciem Beauty Group, właściciela The Ordinary

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
05.11.2024 11:06
Marek Gubała wiceprezesem Silcare
Marek Gubała, wiceprezes Silcarefot. LinkedIn

Marek Gubała, menedżer specjalizujący się w restrukturyzacji przedsiębiorstw, objął stanowisko wiceprezesa zarządu w kosmetycznej firmie Silcare.

Marek Gubała poinformował w swoich mediach społecznościowych, że objął stanowisko wiceprezesa zarządu w firmie kosmetycznej Silcare, do której dołączył we wrześniu br.

Marek Gubała zajmuje się restrukturyzacją przedsiębiorstw, poprawą ich rentowności i płynności finansowej.  Wdraża usprawnienia m.in. w zakresie łańcucha dostaw, portfela produktów, zarządzania zapasami, projektowania celów dystrybucyjnych, kosztów operatorów logistycznych, przeprowadza również audyty. W tym zakresie współpracował z firmami.

Silcare jest polską firmą kosmetyczną. Działa na rynku od 2004 r., specjalizuje się w produktach do stylizacji paznokci, jest producentem żelu UV na skalę europejską. Produluje także kosmetyki pielęgnacyjne do dłoni i ciała. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. listopad 2024 00:29