StoryEditor
Producenci
02.09.2022 00:00

Krzysztof Bogacz z branży beauty przechodzi do Wedla

Krzysztof Bogacz od 1 września br. objął stanowisko dyrektora marketingu i członka zarządu w firmie Wedel. To powrót do sektora FMCG po latach pracy w największych firmach kosmetycznych.

Krzysztof Bogacz 1 września 2022 r. objął stanowisko dyrektora marketingu i został członkiem zarządu w firmie Wedel. Będzie zarządzał działem Marketingu oraz Badań i Rozwoju czekoladowej marki.

Przez ostatnie lata Krzysztof Bogacz był związany z największymi firmami kosmetycznymi. W firmie Avon przez trzy lata pełnił funkcję Beauty Categories Marketing Director Polska/CEE.  Marketingu oraz Badań i Rozwoju czekoladowej marki.

W L’Oreal Polska opracowywał i wdrażał strategię dla marki jako dyrektor marketingu marki Kerastase. Następnie w Nivea Polska odpowiadał za markę Bambino.

Krzysztof Bogacz pierwsze doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w Agencji Marketing Service TBWA\Tequila w Poznaniu. Następnie w Kompanii Piwowarskiej odpowiadał między innymi za biznes marki Tyskie, a także za wprowadzenie na rynek marki Książęce.

Krzysztof Bogacz ukończył Finanse i Bankowość na Uniwersytecie Łódzkim oraz Trade i Marketing w Poznańskiej Wyższej Szkole Ekonomicznej. Prywatnie interesuje się modą, rozwojem osobistym oraz motoryzacją.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
06.10.2025 10:38
Armani rozważa sprzedaż mniejszościowego pakietu udziałów – rozmowy z L’Oréal i innymi gigantami luksusu
Przyszłość Armaniego i jego linii beauty jest niepewna.Anna Zawadzka

Włoska grupa modowa Armani rozpoczęła pierwsze kroki w kierunku sprzedaży mniejszościowego pakietu udziałów. Jak podaje agencja Reuters, spółka prowadzi wstępne rozmowy m.in. z koncernem L’Oréal, z którym łączy ją umowa licencyjna na produkcję kosmetyków i perfum obowiązująca do 2050 roku. Na obecnym etapie negocjacje są bardzo wczesne, a według jednego ze źródeł „jakikolwiek postęp może zająć miesiące”. Z procesu na razie wyłączono fundusze private equity, a doradcą finansowym ma zostać bank inwestycyjny Rothschild.

Decyzja o otwarciu kapitału następuje niespełna miesiąc po śmierci Giorgio Armaniego. Jak wynika z testamentu projektanta, przewidziano w nim dwuetapowy proces – w ciągu najbliższych 18 miesięcy planowana jest sprzedaż około 15 proc. udziałów, a następnie, w perspektywie 3–5 lat, możliwe zwiększenie udziału inwestora do maksymalnie 54,9 proc.. Alternatywnie grupa może rozważyć wejście na giełdę.

W rozmowach pośredniczy bank Rothschild, który od lat współpracuje z marką i jej fundacją. W skład rady Fundacji Armaniego wchodzi m.in. Irving Bellotti, partner banku. Wśród potencjalnych inwestorów oprócz L’Oréal wymienia się także inne koncerny luksusowe, takie jak LVMH czy EssilorLuxottica. Kluczową rolę w przyszłej strukturze ma nadal odgrywać założona w 2016 roku Fundacja Armaniego, która – zgodnie z wolą twórcy – nigdy nie będzie posiadać mniej niż 30 proc. udziałów i zachowa prawo do wskazania prezesa zarządu.

Wartość grupy Armani analitycy szacują obecnie na poziomie od 5 do 12 mld euro, w zależności od wyników finansowych i koniunktury w segmencie dóbr luksusowych. Największym wyzwaniem pozostaje jednak zachowanie równowagi między otwarciem kapitału a utrzymaniem tożsamości i niezależności marki, której Giorgio Armani bronił konsekwentnie przez ponad cztery dekady.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Makijaż
03.10.2025 18:44
Marki L’Oréal Paris i Mugler połączyły siły – efektem jest limitowana kolekcja kosmetyków
Makijażysta L’Oréal Paris - Harold James - zainspirował się ikonicznymi kreacjami, noszonymi przez Kendall JennerL‘Oreal mat.pras.

L’Oréal Paris wraz z domem mody Mugler zaprezentowali limitowaną kolekcję, która celebruje kreatywność i ekspresję. Kolekcja redefiniuje makijaż jako narzędzie przemiany – od dziennego do wieczorowego, od naturalnego blasku po odważny glam. Każdy produkt został zaprojektowany w taki sposób, by umożliwiać warstwowanie, miksowanie i eksperymentowanie, tworząc nieskończone możliwości wyrażenia siebie poprzez kolor, fakturę i formę.

W kolekcji L’Oréal Paris x Mugler znalazło się sześć produktów do makijażu – w tym cienie do powiek, sztyft rozświetlający, maskara, wodoodporny eyeliner, pomadka do ust. Produkty pozwalają tworzyć nieograniczone looki i eksperymentowanie z makijażem. 

Kolekcja podkreśla ideę transformacji i ekspresji przez makijaż – linie, kolory i tekstury nakładane warstwowo nadają wymiar lookom, pozwalając każdemu produktowi stać się narzędziem kreatywności i stylizacji. Filozofia L’Oréal Paris – „Bo jestem tego warta” – harmonijnie łączy się z awangardowym DNA Muglera, którego esencją jest ekspresja, odwaga i ciągła transformacja. Połączenie innowacyjnych formuł L’Oréal Paris z modowym DNA Muglera tworzy globalny manifest kreatywności, siły i piękna, pokazując, że makijaż może być zarówno narzędziem wyrazu osobistego, jak i elementem haute couture.

image

Rusza kampania promocyjna kosmetyków do makijażu LV

Dodatkowo kolekcja prezentuje signature look stworzony przez Harolda Jamesa, globalnego makijażystę L’Oréal Paris. W atelier Muglera Harold James zainspirował się czterema ikonicznymi kreacjami noszonymi przez Kendall Jenner i stworzył cztery unikalne makijaże. Każdy look celebruje wizjonerskie projekty Muglera z końca lat 90., reinterpretując je na potrzeby współczesnej skóry, oczu i ust. Te makijaże pokazują, jak moda i uroda mogą współistnieć, dając nieskończone możliwości ekspresji i transformacji. 

Kolekcja dostępna jest w sklepie internetowym Notino.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
07. październik 2025 01:20