
H.E.R. jest właścicielką pięknej burzy loków. Stąd właśnie kampania linii produktów dedykowanej kręconym włosom. W kolekcji Elvive Dream Lengths Curls znajdują się ulubione produkty artystki: szampon micelarny i odżywka bez spłukiwania, która zawiera kwas hialuronowy i olej rycynowy, aby wspierać zdrowe, miękkie loki.
– L’Oréal Paris to jedna z pierwszych marek kosmetycznych, których używałam i pokochałam. Bycie ich międzynarodową ambasadorką to spełnienie marzeń – mówi H.E.R. o współpracy z kosmetycznym gigantem.
Ta czarnoskóra filipińska aktywistka i laureatka Grammy to kreatorka trendów i sensacja TikToka
Delphine Viguier-Hovasse, Global Brand President L'Oréal Paris podkreśliła, że wpływ mediów społecznościowych i aktywizm H.E.R. czyni ją odpowiednią, globalną ambasadorką L’Oréal Paris.
Przeczytaj również: L'Oréal przejmuje kolejną markę pielęgnacyjną