StoryEditor
Producenci
12.05.2023 00:00

L‘Oréal Paris powołuje League of Experts

Allan Avendaño, Claudia Betancur i Erica Taylor są od dzisiaj znani jako L‘Oréal Paris League of Experts - ”superbohaterski” zespół talentów makijażowych. / materiały marketingowe L‘Oréal
Allan Avendaño, Claudia Betancur i Erica Taylor są pierwszymi członkami nowego kolektywu talentów makijażowych i urodowych, znanego od dziś pod nazwą L‘Oréal Paris League of Experts.

L‘Oréal Paris tworzy kolektyw talentów, „L‘Oréal Paris League of Experts” i wita trzech pierwszych członków — Allana Avendaño, Claudię Betancur i Ericę Taylor. Wniosą oni swój wkład w artystyczną wizję marki poprzez swoje różne obszary wiedzy o urodzie.

Ali Goldstein, prezeska marki L‘Oréal Paris w USA, powiedziała w oświadczeniu dla prasy: Założenie kolektywu pozwoli nam lepiej docierać do naszych konsumentów i angażować ich w sposób, który wydaje się przystępny i identyfikowalny. Każdy artysta w League of Experts na swój wyjątkowy sposób, podtrzymuje i wzmacnia wartości naszej marki, takie jak piękno, wartość i integracja. Każdy członek i członkini League zostanie wykorzystany jako dyżurny ekspert ds. marki i wyróżniony wraz z kluczowymi premierami i inicjatywami marki.

Nowi specjaliści L‘Oréal Paris League of Experts

Allan Avendaño jest znany ze swojego doświadczenia redakcyjnego i czerwonego dywanu, pracując z niektórymi z największych talentów w Hollywood. Allan użycza również swojego talentu licznym organizacjom charytatywnym, w tym Project Angel Food, The Chrysalis Foundation, MAC AIDS Fund i Broadway Bares, produkcji, która pomaga artystom z Broadwayu i celebrytom zbierać pieniądze na Broadway Cares/Equity Fights AIDS.

Claudia Betancur jest jedną z najwybitniejszych wizażystek celebrytów na rynku latynoskim, z ponad 30-letnim doświadczeniem w branży. Talent Claudii sprawił, że pojawiła się w programach telewizyjnych dla głównych stacji telewizyjnych oraz w czołowych publikacjach medialnych. Claudia szybko zasłynęła wśród największych gwiazd w kraju, dwukrotnie była nominowana do nagrody Hollywood Beauty Awards, która jest wyrazem uznania dla osiągnięć branży kosmetycznej na rynku amerykańskim.

Erica Taylor jest doświadczoną wizażystką, ma głęboko zakorzenioną wiedzę w branży iw ostatnich latach szybko stała się zaufanym ekspertem w mediach społecznościowych, dzieląc się poradami i trikami dotyczącymi makijażu z ponad milionem zaangażowanych obserwujących. Erica Taylor jest w branży kosmetycznej od ponad 25 lat i pracowała dla popularnych marek; MAC, Laura Mercier, Benefit Cosmetics i Trish McEvoy.

Ta grupa ekspertów i ekspertek będzie działać w ramach różnych projektów, od tworzenia stylizacji na czerwony dywan i obecności na wydarzeniach z udziałem influencerów, po dostarczanie cyfrowych treści edukacyjnych. Razem z marką będą nadal podkreślać swoje indywidualne, eksperckie punkty widzenia i wspierać wartość marki. Ta początkowa grupa utalentowanych specjalistów i specjalistek zacznie być wykorzystywana podczas kilku nadchodzących aktywacji marki, w tym Festiwalu Filmowego w Cannes.

Czytaj także: 10 najcenniejszych marek beauty na świecie wg. Brand Finance: L‘Oréal, Estée Lauder i Nivea w czołówce

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 13:30
Yves Rocher zamyka zakłady produkcyjne swojej marki w Izraelu – 270 osób straci pracę
Plaza Poznań

Marka kosmetyczna Sabon, należąca do francuskiego koncernu Yves Rocher, ogłosiła decyzję o zamknięciu swojego zakładu produkcyjnego, centrum logistycznego oraz globalnej siedziby w Izraelu. Zmiany te wiążą się z likwidacją około 270 miejsc pracy i mają na celu konsolidację działalności produkcyjnej w już istniejącym zakładzie we Francji.

Zamknięcie obejmie zakład produkcyjny i globalne centrum logistyczne w Kiryat Gat. Operacje logistyczne zostaną zakończone do października 2025 roku, natomiast całkowite zamknięcie planowane jest na czerwiec 2026 roku. Firma prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży zakładu i podpisała niewiążący list intencyjny z potencjalnym nabywcą. W przypadku niepowodzenia transakcji, zakład zostanie całkowicie zamknięty.

Sabon planuje również sprzedaż swoich 22 sklepów detalicznych w izraelskich centrach handlowych. Zgodnie z planem, przyszły nabywca miałby pełnić rolę wyłącznego dystrybutora produktów marki Sabon na rynku izraelskim. Na ten moment nie wiadomo, czy negocjacje zakończą się podpisaniem wiążącej umowy.

Zamknięcie izraelskich struktur obejmie 60 pracowników centrali, 104 osoby zatrudnione w fabryce, 16 pracowników logistyki oraz około 90 pracowników sklepów, których przyszłość zależy od powodzenia procesu sprzedaży. Firma uzasadnia swoją decyzję koniecznością redukcji kosztów i uproszczenia działalności poprzez likwidację dwóch równoległych ośrodków produkcyjnych – w Izraelu i we Francji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2025 06:27