StoryEditor
Producenci
23.04.2021 00:00

Lush ma nowy program recyklingu. Zwrot kaucji za opakowania na poczet zakupów

Firma Lush uruchomiła Bring It Back - nowy program recyklingu na 2021 rok. Uprawnia on klientów marki w Wielkiej Brytanii i Irlandii do jednoczesnej wymiany dowolnego kwalifikującego się do programu produktu za 50 pensów / centów na poczet zakupów w sklepie.

Przez cały 2021 rok Lush będzie promować swój program i zapraszać swoich klientów w Wielkiej Brytanii i Irlandii do zwrotu dowolnego plastikowego opakowania Lush z powrotem do sklepów Lush w celu recyklingu. Ponadto konsumenci mogą ubiegać się o 50 pensów / centów na zakupy za każdy kwalifikujący się do programu przedmiot, który przyniosą. Ten zwrot „depozytu” zostanie dodany do całkowitego rachunku w punkcie kasowym tego samego dnia.
 
Program dotyczy następujących pełnowymiarowych opakowań:
 

Butelki z przezroczystego plastiku PET (z pokrywkami)
Pojemniki PP przezroczyste i czarne (z pokrywkami)
Opakowania do makijażu PP
Butelki HDPE (ze spustem / nasadką natryskową)
 
- Ten projekt to duży krok w realizacji naszej misji pozostawienia świata lepszym, niż go zastaliśmy. Przechodząc do systemu kaucji, w ramach którego klienci Lush kupują swoje produkty, wiedząc, że„ wypożyczają opakowanie i mogą je po prostu zwrócić po zakończeniu korzystania, ponosimy odpowiedzialność za redukcję odpadów i uważamy recykling zasobów jako nasz obowiązek - skomentowała marka. 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 11:37
Kultowy niebieski krem Nivea zmienia opakowanie
Krem Nivea wymienił aluminiowe puszki na wykonane w 80 proc. z surowca pochodzącego z recyklingufot. Nivea
Najbardziej znany krem Nivea zmienia opakowanie, ale marka absolutnie nie odchodzi od swojego znanego wizerunku. Tu zmiany są kosmetyczne. Idzie natomiast pod rękę z wymaganiami środowiskowymi i wprowadza puszkę, która w 80 proc. składa się z recyklingowanego aluminium.

Marka Nivea wprowadza zmiany w swoim kultowym kremie Nivea. Niebieska puszka jest teraz wykonana w 80 proc. z aluminium pochodzącego z recyklingu.

image
Krem Nivea w puszce wykonanej z aluminium pochodzącego z recyklingu
Nivea
Przejście na bardziej ekologiczne opakowanie ma na celu zmniejszenie emisji gazów cieplarnianych z opakowań o 8 tys. ton do 2025 roku. To konkretny krok ku wdrożeniu podejścia o obiegu zamkniętym, które minimalizuje obciążenie naszych cennych zasobów naturalnych – podała marka w komunikacie.

Wygląd opakowania zmienia się minimalnie, tak aby nic nie zachwiało wypracowanym wizerunkiem marki. Opakowanie jest nowocześniejsze w swoim przekazie, ma żywsze kolory, na wszystkich opakowaniach zostało ujednolicone logo marki. Na puszce pojawiła się również wyróżniona zielonym kolorem informacja o wykorzystaniu surowców pochodzących z recyklingu.

Nivea to marka należąca do koncernu Beiersdorf. Krem Nivea w okrągłym niebieskim opakowaniu ma ponad 100 lat i jest najbardzej rozpoznawalnym produktem marki. 

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 10:59
Dr. Miele Cosmed Group chwali się rekordowymi wynikami
Magdalena Miele, prezeska Dr Miele Cosmed Groupfot. mat. prasowe
Grupa Kapitałowa Dr. Miele Cosmed Group opublikowała wyniki finansowe za 2023 r. Jak podaje zarząd spółki, są one najlepsze w historii firmy.

Spółka Dr. Miele Cosmed Group S.A. opublikowała 26 kwietnia 2024 r. informacje o wynikach Grupy Kapitałowej za rok 2023. Firma osiągnęła przychód w wysokości 444 mln zł. Jest to wzrost o 12 proc. w porównaniu do 2022 r.

Osiągnięta EBITDA 45,0 mln zł w całym roku 2023 jest rekordowym wynikiem w historii Grupy Kapitałowej.  Wartościowy wzrost o 32,2 mln zł, czyli 255 proc. w porównaniu z 2022 rokiem, uwydatnia jeszcze bardziej skalę poprawy w wynikach – czytamy w komunikacie prasowym.

Magdalena Miele, prezes spółki, podkreśliła, że takie wyniki udało się osiągnąć spółce pomimo obiektywnych czynników rynkowych: szalejącej inflacji, wzrostu kosztów operacyjnych niezależnych od firmy, dalszych zawirowań na rynku surowców, w tym ich dostępności. „Jest to wynik determinacji i konsekwentnej realizacji strategii ostatnich lat oraz potwierdzeniem przygotowania organizacyjnego Grupy Kapitałowej do wykonania kolejnych kroków w rozwoju” – napisała prezes w liście do akcjonariuszy rozpoczynającym raport finansowy spółki.

Dr. Miele Cosmed Group to jeden z największych producentów kosmetyków i chemii Gospodarczej. Jego marki to Bobini, Apart, Sofin, Kret. Nazwa Dr. Miele Cosmed Group powstała po połączeniu 1 marca 2024 r. dwóch spółek grupy kapitałowej Global Cosmed i Global Cosmed Group i dodaniu w nazwie nazwiska założyciela Global Cosmed, dr. Andresa Miele. 

Czytaj więcej: Global Cosmed zmienia nazwę na Dr. Miele Cosmed Group. Zapowiada też podwojenie skali biznesu

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 12:15