StoryEditor
Producenci
01.09.2023 16:43

Lush otwiera swój pierwszy salon fryzjerski

Lush zamierza zaoferować klientom i klientom holistyczne zabiegi fryzjerskie z uwzględnieniem różnorodnych tekstur włosów. / Lush Cosmetics
Lush ma zamiar otworzyć swój pierwszy salon fryzjerski w Brighton. HairLab tej marki kosmetyków etycznych zastosuje holistyczne podejście do fryzjerstwa i barberingu, zatroszczy się o każdy rodzaj włosów, ograniczy odpady w salonie i zaoferuje „spa dla Twojej głowy”.

Lush HairLab – który pojawi się na brightońskiej Trafalgar Street jesienią 2023 roku – będzie salonem charakteryzującym się holistycznym podejściem do fryzjerstwa i barberingu, witającym klientów ze wszystkimi rodzajami włosów.

W salonie znajdzie się botaniczna umywalnia, w której klienci będą skąpani w świetle i dźwięku. Klienci będą mogli wybierać pomiędzy zabiegami z użyciem wody twardej i miękkiej z wykorzystaniem produktów do pielęgnacji włosów Lush. Zgodnie ze swoją mantrą „wszyscy są zawsze mile widziani”, salon będzie oferował zabiegi bez lusterek i zabiegi w ciszy, ciche godziny z ograniczoną ilością muzyki i oświetlenia oraz wydarzenia afirmujące płeć, takie jak warsztaty golenia dla osób transmęskich.

Włosy i skóra głowy będą myte twardą lub miękką wodą, przy użyciu wielokrotnie nagradzanych produktów do pielęgnacji włosów Lush i naparów ziołowych. Usługi świadczyć będzie zespół artystów specjalizujących się w teksturach włosów. Mycie, strzyżenie i stylizacja są dodatkowo uzupełniane henną do farbowania włosów Lush – naturalną alternatywą dla standardowej oferty produktów do koloryzacji włosów.

Kategoria produktów i usług pielęgnacji włosów i skóry głowy przeżywa swój moment, a misją Lush jest, jak mówi marka, „zrewolucjonizowanie branży fryzjerskiej”, ograniczanie ilości odpadów salonowych i stosowanie naturalnego farbowania włosów.

Daisy Evans, liderka Lush Hair, wyjaśnia:

Nie możemy się doczekać, aby powitać wszystkich w Lush HairLab, aby być świadkami przyszłości usług fryzjerskich – gdzie wyrażanie siebie i doskonałość łączą się, aby na nowo zdefiniować podróż związaną z włosami, dając przykład w branży fryzjerskiej.

Według strony internetowej Lush ceny usług zaczynają się od 70 funtów.

Czytaj także: Lush dołącza do Barbie-trendu z limitowaną kolekcją

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
01.03.2024 14:15
Helena Rubinstein ogłasza Michelle Yeoh nową ambasadorką
„Dołączenie do marki, która celebruje niezrównaną siłę i promienną pewność siebie drzemiącą w każdej kobiecie, jest dla mnie czymś bardzo naturalnym i oczywistym” – powiedziała Yeoh.Naomi Lipowski, CC BY 2.0, via Wikimedia Commons
Marka kosmetyczna Helena Rubinstein mianowała zdobywczynię Oscara, aktorkę Michelle Yeoh, na swoją najnowszą ambasadorkę marki. Pierwsza kampania gwiazdy filmu „Wszystko wszędzie naraz” z marką zadebiutuje w przyszłym miesiącu, a szczegóły nie są jeszcze znane.

Helena Rubinstein, marka należąca do L‘Oréal stwierdziła, że Yeoh „ucieleśnia wartości marki, takie jak determinacja, wiara w siebie, śmiałość i odporność”, a jej doświadczenia podobno odzwierciedlają doświadczenia założycielki marki o tej samej nazwie, Amerykanki polskiego pochodzenia.

61-latka zyskała sławę dzięki rolom w takich filmach jak "Przyczajony tygrys, ukryty smok" i "Wyznania gejszy." W 2022 roku przeszła do historii jako pierwsza Azjatka, która zdobyła Oscara dla najlepszej aktorki za rolę w filmie „Wszystko wszędzie, wszystko na raz”.

 

Yeoh nie są obce kampanie kosmetyczne, ponieważ w 2023 r. wystąpiła jako twarz marki produktów do pielęgnacji skóry La Mer. Wcześniej była także ambasadorką luksusowej marki kosmetyków Guerlain w 2011 r. W 2022 r. magazyn Time umieścił ją na swojej corocznej liście na jednej ze 100 najbardziej wpływowych osób na świecie oraz określił jako Ikonę Roku.

Helena Rubinstein, marka należąca od 1984 roku do L’Oréal, właśnie dołączyła do elitarnego portfolio marek francuskiego giganta kosmetycznego, wartego miliardy euro. 132-letnia marka jest obecnie wiodącym graczem w dziedzinie pielęgnacji skóry na arenie międzynarodowej dzięki repozycjonowaniu w kategorii o wysokim prestiżu, naciskowi na innowacje naukowe i sięganiu głęboko do swoich korzeni. Według źródeł branżowych do kluczowych rynków marki należą Chiny kontynentalne, Hongkong, Japonia, Tajwan i Korea Południowa.

Czytaj także: Helena Rubinstein współpracuje z Francuskim Narodowym Centrum Badań Naukowych nad wykorzystywaniem roślinnych komórek macierzystych

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
01.03.2024 11:31
The Body Shop w Polsce funkcjonuje bez zmian. Problemy brytyjskiego oddziału nie mają wpływu na franczyzy w innych krajach
The Body Shop ma  obecnie około 3 tys. sklepów w ponad 70 krajach na całym świecie. W Polsce jest ich 15wiadomoscikosmetyczne.pl
Sieć The Body Shop zamknie 75 sklepów w Wielkiej Brytanii i zwolni 489 pracowników – donosi dziennik „Rzeczpospolita”. Równocześnie uspakaja, że problemy finansowe brytyjskiego oddziału nie mają mieć wpływu na franczyzy w innych krajach, w tym także w Polsce, gdzie nie ma na razie mowy o zamykaniu sklepów.

Na portalu wiadomościkosmetyczne.pl niedawno pisaliśmy, że ciemne chmury zbierają się nad belgijskim oddziałem The Body Shop: po postępowaniach upadłościowych w Niemczech i Wielkiej Brytanii sieć zamyka obecnie także część swoich belgijskich sklepów stacjonarnych i sklep internetowy.

Czytaj też: The Body Shop zamyka sklepy w Belgii (wiadomoscikosmetyczne.pl)

Jednak dziennik „Rzeczpospolita” uspakaja, że problemy finansowe brytyjskiego oddziału firmy mają nie mieć wpływu na franczyzy w innych krajach, w tym także w Polsce, gdzie nie ma na razie mowy o zamykaniu sklepów.

Równocześnie donosi, że w związku z postępowaniem upadłościowym brytyjskiego oddziału, The Body Shop zamknie w Wielkiej Brytanii 75 sklepów (pozostawiając pozostałych 116). Oznacza to, że w połączeniu z cięciami kosztów w centrali firmy zwolnionych zostanie od 750 do 800 osób.

„Rzeczpospolita” cytuje też Tony‘ego Wrighta z FRP Advisory (właściciel marki i sieci sklepów The Bosy Shop), który zdradził, że działania polegające na dostosowaniu rozmiaru portfolio sklepów The Body Shop w Wielkiej Brytanii mają ustabilizować działalność firmy i jej dalszy rozwój.

Czytaj też: Dostawcy The Body Shop obawiają się strat z tytuły niezakupionych składników (wiadomoscikosmetyczne.pl)

Dziennik przypomina, że The Body Shop było niezwykle popularną siecią w latach 80. i 90. ubiegłego wieku. Jednak po pojawieniu się konkurencji w postaci Lush i Rituals radziła sobie coraz gorzej. Obecnie ma około 3 tys. sklepów w ponad 70 krajach na całym świecie. W Polsce jest ich 15.

Czytaj też: Next rozważa zakup The Body Shop (wiadomoscikosmetyczne.pl)

Przegląd prasy
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
01. marzec 2024 17:53