StoryEditor
Producenci
27.04.2023 00:00

Lush zaprasza do świętowania Światowego Dnia Bomby do Kąpieli razem z nowym, cyfrowym produktem

Nowa, cyfrowa bomba kąpielowa Lush ma być alternatywą dla klasycznych, rozpuszczalnych kosmetyków kąpielowych. / materiały prasowe Lush Cosmetics
Mo Constantine, współzałożycielka Lush, opracowała pierwszą bombę do kąpieli w 1989 roku. Rok później marka otrzymała patent na ten wynalazek, który stał się symbolem marki. Każdego roku, 27 kwietnia, Lush obchodzi Światowy Dzień Bomby do Kąpieli, upamiętniając ten przełomowy moment w historii firmy.

Lush otrzymał patent na swoją kultową kulę do kąpieli 27 kwietnia 1990 roku, po tym jak jedna z założycielek, Mo Constantine, stworzyła pierwszą na świecie bombę w swojej szopie ogrodowej w 1989 roku. Od tamtej pory radość z gorącej, kolorowej i zabawnej kąpieli stała się jeszcze bardziej popularna, przyczyniając się do wzrostu wyników sprzedażowych. Co roku firma obchodzi Światowy Dzień Bomby do Kąpieli, upamiętniając ten przełomowy moment w swojej historii.

Firma LUSH Cosmetics zaprezentowała swoją najnowszą innowację, czyli cyfrową bombę do kąpieli Bath Bot oraz aplikację LUSH Bathe na festiwalu SXSW w Austin, Teksas. Nowy wynalazek wykorzystuje nowoczesną technologię, by ulepszyć codzienną rutynę kąpieli. Dzięki sparowaniu LUSH Bath Bot z aplikacją LUSH Bathe na urządzeniu z systemem iOS lub Android, można wybrać ulubioną, ręcznie robioną bombę do kąpieli LUSH i spersonalizować swoje doświadczenie kąpielowe za pomocą wszystkich zmysłów. Jest to zabawny, kreatywny i rewolucyjny wynalazek, który wprowadza nową erę w przemyśle kosmetycznym i zyskał dużą popularność już po swoim debiucie na festiwalu SXSW.

Obecnie cyfrowa bomba do kąpieli LUSH Bath Bot jest dostępna jedynie w przedsprzedaży na stronie internetowej https://bathbot.lush.com/pl/pl. Firma nie oferuje możliwości zakupu produktu w sklepach stacjonarnych. Wysyłka zamówień z Bath Bot będzie możliwa dopiero na jesieni. Klienci mogą zapisać się na listę oczekujących, aby otrzymać powiadomienie, gdy produkt będzie dostępny do wysyłki.

W Lush wierzymy w niesamowite, ręcznie robione produkty. Nasz pierwszy produkt technologiczny Bath Bot jest odzwierciedleniem tego przekonania. Celem Bath Bot i aplikacji LUSH jest wykorzystanie technologii dla dobra i tworzenie unikalnych doświadczeń zmysłowych — powiedział Jack Constantine, Head of Digital w firmie Lush.

Lush zaprasza również do celebrowania Światowego Dnia Bomby do Kąpieli na swoim kanale YouTube. Już za kilka godzin będzie można dołączyć do wspólnej zabawy online.
 

Czytaj także: Lush nawiązał współpracę z Nintendo i wytwórnią Illumination

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.06.2024 17:37
Nivea zaprezentowała serum z opatentowaną technologią zapobiegającą starzeniu się skóry pod wpływem cukru
Piotr Jurek, marketing manager Nivea Face CareMarcin Bruniecki
Cukier może też szkodliwie działać na skórę – przyspiesza starzenie się całego organizmu. Marka Nivea przyjrzała się temu procesowi i opatentowała składnik Glycostop, który zastosowała w aktywnym serum do twarzy z gamy Nivea Q10.

25 lat po wprowadzeniu na rynek gamy Nivea Q10 z koenzymem Q10 – jednym z najskuteczniejszych przeciwstarzeniowych składników aktywnych (nagrodzonym Noblem), Beiersdorf dołączył do tej linii produkt z kolejnym innowacyjnym składnikiem. To NAHP (N-acetylo-L-hydroksyprolina), a jego druga nazwa to Glykostop. Został on wyłoniony spośród ok. 1700 przebadanych składników aktywnych na grupie 60 tys. osób. Jako jedyny hamował proces glikacji, czyli mówiąc najprościej starzenia się skóry pod wpływem cukru.

Więcej przeczytaj: Cukier osłabia włókna kolagenu. Beiersdorf opatentował przeciwstarzeniowy składnik chroniący skórę przed procesem glikacji

Pierwszym produktem, w którym zastosowano Glykostop jest serum do twarzy, dostępne pod nazwą handlową w Polsce: Podwójnie Aktywne Serum do Twarzy. Po raz pierwszy marka Nivea zaprezentowała produkt oraz jego formułę dziennikarzom, influencerom oraz celebrytom podczas eventu w warszawskim centrum konferencyjnym Bohema 2.0. na terenie byłej fabryki Pollena-Uroda, gdzie produkowano kultowe kremy Nivea.

W panelu eksperckim dr Hanna Stolińska, dietetyk kliniczny, podkreślała, jak trzeba być świadomym chcąc ograniczyć ilość cukru w diecie:

– Przeciętny Polak spożywa rocznie 43 kg cukru. To bardzo dużo. Powinniśmy spożywać nie więcej niż 7 łyżeczek dziennie, co jest bardzo trudne przy braku świadomości, ponieważ jemy dużo ukrytego cukru. Przykładowo pół litrowa maślanka truskawkowa to 9 łyżeczek cukru, 1 łyżka ketchupu to jedna łyżeczka cukru, kawa latte – 4 łyżeczki cukru, batonik fitness – 2,5 łyżeczki cukru. Nadmiar cukru jest niekorzystny dla każdego naszego organu, wywołuje między innymi proces glikacji powodujący przyspieszone starzenie się organizmu.

Dr Magdalena Łuczkowska, dermatolog mówiła: – Wpływ nadmiaru cukru w diecie na skórę jest tematem badań od wielu lat. Cały świat naukowy obserwuje, że współczesna zachodnia dieta zdecydowanie przyspiesza procesy starzenia się organizmu, także skóry. Głównym trendem w kosmetykach przeciwstarzeniowych jest przede wszystkim skupienie się na ochronie przed słońcem, zahamowanie fotostarzenia, składnikach o wielkiej sile antyoksydacyjnej, aby niwelować tzw. stres oksydacyjny, który ewidentnie niszczy komórki i przyspiesza starzenie. Ale także od lat szukamy w świecie medycznym wpływu glikacji na proces starzenia się skóry, a jest to bardzo istotna przyczyna.

Serum Nivea blokuje negatywne działanie procesu glikacji  w 68 proc. procentach.  

– To serum jest zwieńczeniem 10 lat badań i rozwoju prac nad tematem glikacji, ale też 8 lat pracy nad samym składnikiem aktywnym. Serum nazywamy podwójnie aktywnym, ponieważ wykazuje ono dwutorowe działanie. Dzięki czystemu koenzymowi Q10, zastosowanym w absolutnie najwyższym stężeniu w historii produktów do pielęgnacji twarzy Nivea, redukuje zmarszczki, nawet te głębokie, już w 14 dni stymulując produkcję kolagenu i elastyny w skórze. Z drugiej strony zapobiega powstawaniu nowych zmarszczek dzięki technologii antyglikacyjnej na czele ze składnikiem Glykostop – wyjaśnił Piotr Jurek, marketing manager marki Nivea.

Na premierze produktu pojawiły się m.in: Katarzyna Zielińska, Katarzyna Zawadzka, Agnieszka Sienkiewicz, Karolina Malinowska a także znani influencerzy: Mrs Lilly, Joanna Legawiec, Natalia Kusiak., Hubert Gromadzki. Wydarzenie poprowadziła Anna Kalczyńska.

Goście mieli możliwość poznania oraz przetestowania najnowszego serum w specjalnie przygotowanych do tego strefach. W Skin Barze Q10 można było skorzystać z konsultacji dermatologicznej i kosmetologicznej.

 

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
21.06.2024 13:25
Brytyjki pozywają koncerny kosmetyczne — ciąg dalszy azbestowej sagi
Sprawy sądowe rozpoczęły się po tym, jak badania niezależnych laboratoriów wykazały obecność azbestu w próbkach kosmetyków.Getty Images
Problemy dużych marek kosmetycznych nie mają końca; azbest wkradł się do bardzo wielu produktów, a do mediów trafiła właśnie informacja, że pojawił się kolejny związany z tym faktem pozew. Setki Brytyjek wytaczają procesy sądowe przeciwko czołowym producentom, oskarżając je o dopuszczanie do zanieczyszczenia azbestem produktów do makijażu, co miało prowadzić do rozwoju chorób nowotworowych.

Wiele mieszkanek Wielkiej Brytanii wniosło pozwy przeciwko wiodącym firmom kosmetycznym w amerykańskich sądach, choć konkretne nazwy marek nie są ujawniane publicznie. Dzięki dostępowi do dokumentów sądowych, dziennikarka „Guardiana” zidentyfikowała wśród pozwanych jednak takie znaczące firmy jak Estée Lauder (właściciel marek Clinique i Bobbi Brown) oraz Avon.

Firmy kosmetyczne twierdzą, że ich produkty są wolne od azbestu, co potwierdzają certyfikaty testów na obecność tej substancji w talku. Jednakże, kobiety, które złożyły pozwy, przekonują, że kosmetyki te przyczyniły się do ich chorób. Chorują bowiem wszystkie na międzybłoniaka, rzadki nowotwór związany z azbestem, dotykający opłucną i inne błony wewnętrzne. Brytyjki wniosły pozwy w Stanach Zjednoczonych, ponieważ w Wielkiej Brytanii odszkodowania za choroby związane z międzybłoniakiem można uzyskać tylko w sprawach przeciwko pracodawcy. Skandal związany z azbestem w kosmetykach zwrócił uwagę publiczną w 2018 roku, kiedy to koncern Johnson & Johnson był oskarżany o to, że azbestem była zanieczyszczona zasypka talkowa dla dzieci, co miało prowadzić do nowotworów.

Talk, wykorzystywany w kosmetykach ze względu na swoje właściwości absorbujące wilgoć i zapobiegające zbrylaniu się produktów, może zawierać śladowe ilości azbestu. Choć jest powszechnie stosowany w produktach takich jak bronzer, tusze czy szampony suche, coraz więcej firm przestawia się na używanie skrobi kukurydzianej, bezpieczniejszej alternatywy dla talku.

Przeczytaj także ostatnie doniesienia Wiadomości Kosmetycznych dt. pozwów o talk:

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
22. czerwiec 2024 06:45