Tegoroczna kampania “Dziękuję Ci Mamo” jest kontynuacją projektu Procter & Gamble, która swoja premierę miała podczas Igrzysk Olimpijskich w Londynie w 2012 roku. Wtedy po raz pierwszy firma podkreśliła kluczową rolę mamy w drodze każdego sportowca na olimpijski szczyt.
Tegoroczna odsłona kampanii porusza temat uprzedzeń. Temat ten jest niezwykle istotny zwłaszcza w sporcie, gdzie utarte stereotypy i wynikające z nich ograniczenia stanowią jedną z ważnych barier w drodze do zawodowej kariery. Orientacja seksualna, kultura, rasa czy brak możliwości finansowych to tylko kilka przykładów uprzedzeń, z którymi mogą zmagać się młodzi sportowcy. Dla większości z nich to właśnie matka jest osobą, która potrafi przezwyciężyć wszelkie trudności i sprawić, że podczas każdego kolejnego treningu, młodzi adepci dają z siebie jeszcze więcej. Wideo „Miłość ponad uprzedzenia” jest opowieścią o sportowcach, reprezentujących różne dyscypliny, którzy musieli zmierzyć się z różnymi uprzedzeniami. Pokonali je dzięki mamon, ich wsparciu i miłości. Wideo pokazuje w jaki sposób mógłby wyglądać świat, gdyby wszyscy widzieli to, co widzą mamy, a czego nie potrafią dostrzec inni.
Maciej Kot w trakcie Igrzysk Olimpijskich PyeongChang 2018 rywalizować będzie w konkursie indywidualnym mężczyzn na skoczni normalnej, w konkursie indywidualnym mężczyzn na skoczni dużej oraz rywalizacji drużynowej, gdzie o wynik walczyć będzie wraz z pozostałymi reprezentantami Polski. Dzięki wsparciu Procter & Gamble na miejscy będzie go wspierać mama.