Pierwszym z produktów na który zwrócili uwagę eksperci jest żel do laminowania brwi od Patrick Ta Major (Patrick Ta Major Brow Lamination Gel)
– Żel do laminowania brwi Patrick Ta Major odtwarza efekty laminowania brwi w domu, pozostawiając brwi pełne i puszyste. Zapewnia również konsumentom opłacalną alternatywę dla usług salonowych. Mówi się, że żel utrzymuje nawet najbardziej uparte włoski na brwiach – tak ocenił ten kosmetyk Lauren Goodsitt, starszy globalny analityk ds. urody i higieny osobistej Mintel.
Jak wynika z badań firmy Mintel nad kosmetykami kolorowymi, dwie na pięć kobiet w Stanach Zjednoczonych w wieku 18-24 lata stosuje makijaż brwi i wyprzedzają w tym obszarze wszystkie inne grupy wiekowe.
Kolejny kosmetyk to KVD Beauty ModCon Liquid-Gel Blush.
– To wegański płynno-żelowy róż do policzków nadający nowoczesny, zroszony blask skóry. ModCon to skrót od „nowoczesnej spójności” – daje użytkownikom pełną kontrolę podczas aplikacji. Żelowy system Vegan zapewnia płynno-żelową konsystencję hybrydową, która wtapia się w skórę, zapewniając zroszony, nawilżony i pozbawiony smug blask, prawie jak druga skóra – mówi Sharon Kwek Si Ling, Associate Director, Azja Południowo-Wschodnia, Beauty & Personal Care, Mintel
Drunk Elephant O-Bloos Rosi Drops to kolejny produkt, który jest skoncentrowanym płynnym różem do policzków, Producent kładzie duży nacisk na korzyści pielęgnacyjne. Kosmetyk zawiera korę sappanwood, wegański pigment, który zapewnia ciepłe, różowe odcienie i podobno pasuje do większości odcieni skóry.
– W preparacie zawarte są również silne przeciwutleniacze, takie jak biała herbata, ekstrakt z pestek winogron i kakao, które zapewniają skórze wzmocnienie ochrony przed wolnymi rodnikami. Matrixyl 3000 Peptide Blend: Palmitoyl Tetrapeptide-7 i Palmitoyl Tripeptide-1 pomagają zmniejszyć widoczność drobnych linii i zmarszczek, jednocześnie wzmacniając elastyczność skóry – wyjaśnia Lauren Goodsitt z Mintel.
Raport Future of Colour Cosmetics 2021 firmy Mintel analizuje wzrost liczby hybrydowych produktów do makijażu, stwierdzając, że „konsumenci, którzy już zainwestowali w pielęgnację skóry, entuzjastycznie przyjmą hybrydowe innowacje od marek makijażu”
Przeczytaj również: Douglas ogłasza konkurs dla producentów i marek. Nagrodą jest miejsce na półce