StoryEditor
Producenci
26.07.2023 12:09

Marc Jacobs prezentuje innowację: kieszonkowe kapsułki zapachowe Daisy Drops

Nowa forma prezentacji perfum została zainspirowana modnymi jeszcze kilka lat temu kapsułkami z serum do twarzy. / Marc Jacobs
Marc Jacobs przedstawił Daisy Drops, nową linię produktów w Daisy Collection, która składa się z kompaktowych, jednodawkowych kapsułek zapachowych. Są w zamierzeniu wygodne do użycia w biegu, i zaprojektowane tak, aby mieściły się w dłoni, torebce lub kieszeni.

Ostatnio marka Marc Jacobs wprowadziła na rynek innowacyjne perfumy o nazwie Marc Jacobs Daisy Drops, które zawierają oryginalny zapach zamknięty w kapsułkach. Kapsułki są umieszczone w niewielkich aluminiowych puszkach, co umożliwia wygodne przenoszenie zapachu zawsze przy sobie. Każde opakowanie zawiera 30 kapsułek zapachowych, a specjalnie zaprojektowane puszki zapewniają kompaktowe rozmiary, które pozwalają je łatwo zmieścić w torebce lub kieszeni.

image

Kapsułki z zapachami Marc Jacobs — od lewej: Daisy Marc Jacobs, Daisy Marc Jacobs Eau So Fresh, Daisy Marc Jacobs Love.

Marc Jacobs

Każda puszka zawiera 30 kapsułek wypełnionych jednym z trzech zapachów Daisy, prezentowanych w nowej, bezalkoholowej formule żelu. Kapsułki, sprzedawane po ok. 30 dolarów za puszkę, są dostępne w trzech wersjach: Signature, Eau So Fresh i Love. Kapsułek używa się odrywając skręcającym ruchem czubek, i używając pozostałej części kapsułki niczym zakraplacza, nakładając nią zapach na wybrane partie ciała.

Kapsułki wydają się być nowatorskim rozwiązaniem problemu adecyzyjności konsumenckiej — możliwość wygodnego podzielenia się zakupionym zapachem z kimś innym bez prób odlewania z flakonu może stać się atrakcyjnym benefitem konsumenckim, oraz zachęcać do impulsowych zakupów w myśl podziału kosztów z koleżanką czy siostrą. Kapsułki będą zapewne również łatwiejsze do przewozu lotniczego.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 16:35
Kosmetyki marki Runmageddon? Marka eventowo-sportowa wkracza w nowe segmenty
Czy Runmageddon stanie się konkurentem globalnych graczy w segmencie kosmetyków sportowych?DALL-E

Do zarządu spółki Runmageddon S.A. wszedł Milivoj Puškar, obejmując nowo utworzone stanowisko chief commercial & brand officera (CC&BO). To pierwszy od dwóch lat awans na poziomie zarządu i jednocześnie jedyna zmiana personalna ogłoszona w 2025 r. przez organizatora największych w Polsce biegów z przeszkodami.

Wprowadzenie Puškara zbiega się z wdrożeniem nowej strategii biznesowej. Runmageddon deklaruje odejście od modelu stuprocentowo eventowego na rzecz kompleksowego rozwoju marki i jej filarów. – „Uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do komercjalizacji Runmageddonu” – podkreśla założyciel spółki Jarosław Bieniecki. Firma zamierza uporządkować portfolio tak, aby przychody nie zależały wyłącznie od kalendarza imprez.

Założyciel marki Runmageddon w wypowiedzi dla Wirtualnemedia.pl tłumaczy swoje zamierzenia:

Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie [...] Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie — stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku.

Kluczowym krokiem jest przesunięcie 7 obszarów kompetencyjnych – komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C, B2B oraz IT – do holdingu Runmageddon. Natomiast spółka zależna Extreme Events skoncentruje się wyłącznie na logistyce cyklu biegów w kilkunastu lokalizacjach w całym kraju. Pozwoli to, według zarządu, ograniczyć koszty operacyjne nawet o kilkanaście procent i równolegle zwiększyć tempo prac nad nowymi przedsięwzięciami.

Jednocześnie spółka buduje fundamenty pod przyszłe projekty w obszarach sportu, rekreacji, edukacji oraz e-commerce, deklarując, że pierwsze nowe inicjatywy zostaną ogłoszone w II półroczu 2026 r.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
02.07.2025 13:30
Yves Rocher zamyka zakłady produkcyjne swojej marki w Izraelu – 270 osób straci pracę
Plaza Poznań

Marka kosmetyczna Sabon, należąca do francuskiego koncernu Yves Rocher, ogłosiła decyzję o zamknięciu swojego zakładu produkcyjnego, centrum logistycznego oraz globalnej siedziby w Izraelu. Zmiany te wiążą się z likwidacją około 270 miejsc pracy i mają na celu konsolidację działalności produkcyjnej w już istniejącym zakładzie we Francji.

Zamknięcie obejmie zakład produkcyjny i globalne centrum logistyczne w Kiryat Gat. Operacje logistyczne zostaną zakończone do października 2025 roku, natomiast całkowite zamknięcie planowane jest na czerwiec 2026 roku. Firma prowadzi rozmowy w sprawie sprzedaży zakładu i podpisała niewiążący list intencyjny z potencjalnym nabywcą. W przypadku niepowodzenia transakcji, zakład zostanie całkowicie zamknięty.

Sabon planuje również sprzedaż swoich 22 sklepów detalicznych w izraelskich centrach handlowych. Zgodnie z planem, przyszły nabywca miałby pełnić rolę wyłącznego dystrybutora produktów marki Sabon na rynku izraelskim. Na ten moment nie wiadomo, czy negocjacje zakończą się podpisaniem wiążącej umowy.

Zamknięcie izraelskich struktur obejmie 60 pracowników centrali, 104 osoby zatrudnione w fabryce, 16 pracowników logistyki oraz około 90 pracowników sklepów, których przyszłość zależy od powodzenia procesu sprzedaży. Firma uzasadnia swoją decyzję koniecznością redukcji kosztów i uproszczenia działalności poprzez likwidację dwóch równoległych ośrodków produkcyjnych – w Izraelu i we Francji.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
03. lipiec 2025 05:46