StoryEditor
Producenci
03.04.2019 00:00

Marka Benefit chce zebrać 6 mln dolarów na pomoc kobietom

Benefit Cosmetics, marka kosmetyczna z San Francisco specjalizująca się w makijażu brwi, rozpoczyna w Polsce swój program charytatywny Bold is Beautlful. W jego ramach, przez cały maj 100 proc. ze sprzedaży wszystkich usług stylizacji brwi (wykonywanych w Brow Barach zlokalizowanych w perfumeriach Sephora) trafi do partnerskiej organizacji charytatywnej.

W Polsce pieniądze trafią do Habitat for Humanity Poland. Fundacja zajmuje się poprawą warunków mieszkaniowych i bytowych, a także pomocą prawną dla osób, które jej potrzebują. – Środki zebrane w ramach partnerstwa zostaną przeznaczone głównie na pomoc kobietom, aby mogły w spokoju się rozwijać, wychowywać dzieci, być w 100 proc. sobą i uwolnić swój potencjał – mówi Karolina Sirko, marketing and communication manager w firmie Benefit Cosmetics.

Program Bold is Beautiful prowadzony jest przez markę Benefirt od 2015 roku. W tym czasie w różnych akcjach na świecie firma zebrała 16,5 mln dolarów na wsparcie lokalnych organizacji charytatywnych. W tym roku, między innymi dzięki przyłączeniu do programu Polski, marka planuje zebrać 6 milionów w 21 krajach na całym świecie.

U podstaw naszego DNA leży głębokie przekonanie, że uroda i piękno to coś więcej, niż to, co widać na zewnątrz. Dlatego po dekadach dostarczania kobietom produktów pozwalających im zadbać o wygląd, stworzyliśmy program, który wychodzi poza ramy stanowiska do makijażu. Chcemy pomagać kobietom i dziewczynom w trudnej sytuacji życiowej, by także one mogły być w 100 proc. sobą – wyjaśnia powody stworzenia programu Bold is Beautlful Annie Ford Danielson, córka oraz siostrzenica założycielek Benefit, a równocześnie ambasadorka marki.

W majowej akcji charytatywnej udział biorą wszystkie 38 Brow Bary Benefit w perfumeriach Sephora w całej Polsce. Środki zebrane podczas akcji w całości wesprą działania statutowe fundacji Habitat for Humanity Poland. Według wspólnych wyliczeń organizacji i firmy kosmetycznej jedna usługa stylizacji brwi pozwoli kupić trzy puszki farby do odmalowania mieszkania, 5 stylizacji to miejsce do nauki dla dziecka w odremontowanym mieszkaniu, a 10 zapewni pomoc prawną kilku potrzebującym jej kobietom, aby mogły odmienić swoje życie.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 15:33
Oriflame ruszyło z pierwszą kampanią na platformie Twitch
Kadr ze streamu shini_waifu na którym pokazuje produkty Oriflame.shini_waifu
Marka Oriflame zainicjowała swoją debiutancką kampanię na Twitchu, promując nową platformę wizerunkową o nazwie „Reach Your Happy Place”. Współpracując z siedmioma streamerami z Polski, Oriflame motywuje młodą, dynamiczną społeczność graczy do poszukiwania ich własnych „szczęśliwych miejsc”.

Kampania "Reach Your Happy Place" prowadzona przez Oriflame na Twitchu jest rozwijana również na Instagramie i TikToku przez influencerów, którzy publikują dodatkowe materiały wideo. Firma Stor9_ odpowiada za opracowanie kreatywnej koncepcji, produkcję oraz koordynację współpracy z influencerami. Aktywności na Twitchu są wzmocnione automatyczną kampanią w inStreamly z udziałem setek streamerów, którzy prezentują specjalnie przygotowane kreacje.

Podczas transmisji na żywo twórcy prezentują produkty Oriflame poprzez unboxing, a za pomocą linków w czacie zachęcają widzów do przystąpienia do Klubu Oriflame, oferując nowym członkom 15% zniżki na pierwsze zakupy oraz 15% cashback na kolejne. Ta nowatorska kampania stanowi element strategii Oriflame mającej na celu poszerzenie cyfrowej obecności i zwiększenie zaangażowania młodszych konsumentów szukających produktów beauty online.Do grona streamerów którzy biorą udział w kampanii należą Paulina Gorczyńska (@shini_waifu), Dominika Nguyen Van (@maailinh), Dawid Bączkowicz (@bonkol), Patrycja Wesołowska (@wpatka), Nikola Szczudlińska (@namaenonaii), Wojciech Bąk (@ortis) oraz Kamil Zawodny (@mrsetokami).

Jesteśmy jedną z pierwszych marek beauty, która na taką skalę zdecydowała się na wejście do świata gier. Nasza obecność na Twitchu otwiera nowe możliwości do interakcji Oriflame z młodszą, aktywną społecznością graczy, która ceni sobie autentyczność i bezpośredni kontakt z markami

- powiedziała portalowi Nowy Marketing Paulina Tablewska, marketing activation project manager Poland w firmie Oriflame.

Czytaj także: Kampania marki Stars from The Stars rusza na Twitchu

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
29.04.2024 14:05
Nie żyje Krystyna Wilsz, właścicielka firmy NOREL Dr Wilsz
NOREL Dr Wilsz
Informację zamieścił w sieci Jakub Wilsz. Dr Krystyna Wilsz była wieloletnią członkinią polskiej społeczności skupionej wokół branży urodowej.

Dr Krystyna Wilsz, posiadaczka doktoratu z biologii, od 1982 roku była właścicielką NOREL Dr Wilsz, jednej z pierwszych trzech prywatnych firm kosmetycznych w Polsce. Firma ta była kontynuatorem działalności laboratorium założonego przez mgr. farm. A. Makowską w 1961 roku. Dr Wilsz miała znaczący wpływ na rozwój profesjonalnej kosmetyki w Polsce jako autorka pierwszych programów nauczania dla szkół kosmetycznych. Była pionierką w stosowaniu składników aktywnych, takich jak ceramidy czy kwas hialuronowy, które później stały się powszechne w branży. Wprowadziła i rozwinęła w Polsce mezoterapię mikroigłową jako kosmetyczny zabieg, który obecnie jest jednym z najczęściej stosowanych zabiegów w salonach kosmetycznych w kraju.

Zajmowała się również kosmetologią genetyczną, polegającą na indywidualnym dobieraniu kosmetyków i zabiegów na podstawie analiz genetycznych. Dzięki jej wizji, pasji, niezwykłej energii i charyzmie, NOREL Dr Wilsz stał się wiodącą marką w branży kosmetyków profesjonalnych, zarówno w Polsce, jak i w Europie, z produktami dostępnymi w 35 krajach. Instytuty Kosmetyczne NOREL Dr Wilsz działają w Warszawie, Dubaju, a pod marką NOREL Dr Wilsz funkcjonuje także 40 gabinetów kosmetycznych w Singapurze.

Uroczystości pogrzebowe odbędą się w Warszawie 10 maja o godzinie 13:00 w Kościele Pokamedulskim w Lasku Bielańskim.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
29. kwiecień 2024 18:03