Fundacja Sexed.pl została partnerem komunikacyjnym nowej kampanii Yope, jednocześnie obejmując patronatem intymny olejek do pielęgnacji o nazwie „Czuły dotyk”. Tą grą słów Yope pragnie przypomnieć jak ważny jest dotyk w codziennej pielęgnacji.
– Dotyk, zwłaszcza ten czuły, intymny stanowi często temat tabu. Zarówno nasz olejek, jak i współpraca z Sexed.pl miały na celu zerwanie z tą aurą tajemniczości. Warto odkrywać swoje ciało poprzez dotyk i pielęgnację. Myć, nawilżać, koić, ale też poznawać własne granice – uważa Anna Grzebień z Yope.
W ramach współpracy Yope i Sexed.pl powstały treści edukacyjne. O roli dotyku w związku czy świadomej zgodzie na dotyk opowiada w nich seksuolożka i psycholożka Sara Tylka. Ze specjalistką można było także odbyć anonimowe konsultacje online w ramach cyklu „Proszę rozmawiać”.

