StoryEditor
Producenci
23.06.2023 00:00

Meghan Markle nie zostanie ambasadorką Dior Parfum

Meghan Markle nie podjęła się żadnej współpracy typu ambasadorskiego od momentu zostania narzeczoną księcia Harry‘ego. / Shutterstock
Rzecznik kultowego domu mody potwierdził we wtorek 20 czerwca WWD, że 41-letnia księżna Sussex nie prowadziła żadnych negocjacji kontraktowych z marką. Nazywając doniesienia „bezpodstawnymi”, przedstawiciel dodał, że Dior nie miał ostatnio żadnego kontaktu z byłą aktorką. 

Rzecznik francuskiego domu mody powiedział, że nie było żadnych negocjacji kontraktowych ani niedawnych prób nawiązania kontaktu z księżną Sussex, w związku z tym mimo wielu doniesień i spekulacji ze strony mediów nie zostanie ona nową ambasadorką domu mody. Niektóre serwisy spekulowały, że Meghan Markle może zostać rzeczniczką nowego zapachu sygnowanego przez Diora.

Po tym, jak książę Harry założył strój Diora na koronację swojego ojca, króla Karola, zaczęły krążyć plotki, że Meghan Markle była bliska zostania ambasadorką marki Dior, dołączając do takich gwiazd jak Natalie Portman, Jennifer Lawrence i Anya Taylor-Joy. Jednak rzecznik Diora w Paryżu powiedział Women's Wear Daily, że doniesienia nie mają podstaw w prawdzie, „podkreślając, że nie było żadnych negocjacji kontraktowych ani niedawnego kontaktu z Markle”. Rzecznik Sussexów powiedział również Telegraphowi, że ta plotka jest nieprawdziwa. Księżna Sussex nosiła Dior wiele razy w swoim czasie jako pracująca rodzina królewska, w tym podczas obchodów 100. urodzin Królewskich Sił Powietrznych, podczas królewskiej wizyty w Maroku i na chrzcie księcia Archiego. Była także w Diorze na narodowym nabożeństwie dziękczynnym podczas Platynowego Jubileuszu Królowej Elżbiety i na pogrzebie Królowej Elżbiety.

Dior ma długą historię związaną z rodziną królewską, zwłaszcza w związku z księżną Dianą – nawet przemianowali jedną ze swoich toreb na jej imię. Dior ubierał także księżniczkę Małgorzatę.

Czytaj także: Biografia Księcia Harry'ego wstrząsa zainteresowaniem błyszczykiem Clarins

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
10.12.2025 12:08
L‘Oreal zwiększa swoje udziały w Galdermie
Cetaphil mat.pras.

Francuski koncern L‘Oreal zwiększa swoje udziały w szwajcarskiej marce dermatologicznej Galderma z około 10 proc. do 20 proc. – potwierdziła szwajcarska firma. Kwota transakcji nie została ujawniona.

L‘Oreal zakupił udziały od szwedzkiego konsorcjum private equity EQT, w skład której wchodzą m.in. Abu Dhabi Investment Authority. Transakcja ma zostać sfinalizowana w pierwszym kwartale 2026 roku. 

W wyniku tych zmian Galderma rozważa zastąpienie członków zarządu reprezentujących konsorcjum dwoma niezależnymi kandydatami z L‘Oreal już na najbliższym walnym zgromadzeniu spółki w 2026 roku.

Galderma nadal zapewnia imponujący wzrost, silną innowacyjność i pozycję lidera w swojej szerokiej, opartej na badaniach naukowych ofercie dermatologicznej – oświadczył w komunikacie prasowym Flemming Ørnskov, prezes Galdermy. – Dzięki wzmocnionej strategii komercyjnej, ciągłej ekspansji platformy i portfolio oraz coraz mocniej zorientowanemu na konsumenta podejściu do innowacji, szybko stajemy się potęgą w dziedzinie dermatologii. Cieszymy się ze zwiększonych inwestycji L‘Oréal, które potwierdzają kierunek naszych działań. Wkraczając w rok 2026, nadal w pełni koncentrujemy się na naszej zintegrowanej strategii dermatologicznej i obsłudze naszych klientów, konsumentów i pacjentów – dodał prezes szwajcarskiej firmy.

Rozważane są dodatkowe projekty badań naukowych będące przedmiotem wspólnego zainteresowania, koncentrujące się na pielęgnacji i zdrowiu skóry, innowacjach i długoterminowym rozwoju. Galderma pierwotnie powstała jako spółka joint venture między Nestle i L‘Oréal.

Marzena Szulc
ZOBACZ KOMENTARZE (0)
StoryEditor
Producenci
09.12.2025 09:32
Chappell Roan nową globalną ambasadorką MAC Cosmetics
Piosenkarka dołączyła do zacnego grona ambasadorek MAC.MAC Cosmetics

MAC Cosmetics ogłosił, że od 2026 roku nową globalną ambasadorką marki zostanie Chappell Roan, laureatka nagrody Grammy i jedna z najgłośniejszych artystek młodego pokolenia. Piosenkarka będzie twarzą kampanii prowadzonych na wszystkich kluczowych rynkach, co oznacza znaczące wzmocnienie globalnego wizerunku marki i dalsze inwestycje w segment celebryckich partnerstw, które w ostatnich latach generują rosnący udział w sprzedaży wielu koncernów kosmetycznych.

Artystka podkreśliła, że współpraca z MAC ma dla niej wymiar symboliczny. Jak powiedziała, marka „od zawsze robiła miejsce dla takich osób jak ona”, wspierając sztukę, queerowość, drag i ekspresję własną. Wypowiedź Roan wpisuje się w strategię firmy, która od początku lat 90. buduje swoją tożsamość wokół inkluzywności i społeczności LGBTQIA+, m.in. poprzez programy charytatywne i aktywacje w przestrzeni kultury popularnej.

Nicola Formichetti, globalny dyrektor kreatywny MAC, zwrócił uwagę na skalę wpływu artystki na młode pokolenie. Jak podkreślił, Roan reprezentuje generację ceniącą autentyczność i „queer joy”, co idealnie współgra z misją marki „All Ages, All Races, All Genders”. Podkreślenie tych wartości wskazuje, że partnerstwo będzie miało nie tylko wymiar komercyjny, lecz także wizerunkowy, wzmacniający długoletnie zaangażowanie MAC w tematy równościowe.

Według Aïdy Moudachirou-Rebois, wiceprezeski i globalnej dyrektor zarządzającej MAC, współpraca z artystką zaczęła się jeszcze przed jej międzynarodowym sukcesem. Marka wspierała makijaż i koncepcje wizualne wokół kilku kluczowych momentów jej kariery, co przełożyło się na decyzję o długoterminowym partnerstwie. Moudachirou-Rebois oceniła, że historia Roan – oparta na determinacji i konsekwencji – wzmacnia autentyczność komunikacji marki.

Debiut artystki w kampaniach zaplanowany na 2026 rok sugeruje, że projekty są już w przygotowaniu, a MAC zamierza wykorzystać rosnący zasięg piosenkarki. W 2024 i 2025 roku jej obecność w mediach społecznościowych i na listach przebojów rosła w tempie dwucyfrowym, a koncerty regularnie przyciągały dziesiątki tysięcy fanów. Dla marki oznacza to potencjalnie znaczące wzmocnienie przekazu i dotarcie do nowych grup odbiorców.

ZOBACZ KOMENTARZE (0)
11. grudzień 2025 07:17